پرینتر 605DN لیزری مشکی HP |  در این بخش شاهد حضور چاپگری هستیم. که دارای توانایی های مهمی در حوزه ی چاپ می باشد. از سری ویژگی های قابل توجه این دستگاه در بخش اولیه می توان به سرعت چاپ بالا ، قابلیت چاپ به صورت دورو ، کیفیت مناسب و چشم نواز و … اشاره نمود. HP 605 ، پرینتری در دسته ی Enterprise می باشد که به ما این قدرت را می دهد. تا از آن در فضا های اداری و سازمانی بالاترین بهره را بگیرم.

همچنین در حوزه ی نرم افزاری این دستگاه توانایی چاپ از طریق شبکه یا همان قابلیت Network را به کاربران خود ارائه می دهد. همچنین  ویژگی های امنیتی قدرتمند به محافظت از داده های شما با انواع راه حل های امنیتی تعبیه شده و اختیاری کمک می کند. در همین راستا و جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چاپگرهای Enterprise اچ پی شما می توانید در ادامه همراه ما باشید.

 

پرینتر 605DN

اگر از آن دسته از کاربرانی هستید که جهت تکمیل فضای اداری ، سازمانی خود به دنبال چاپگری تخصصی ، قدرتمند و با کارایی بالا می گردید. یا به فکر جایگزین نمودن یا خریداری دستگاه کمکی برای محل کار خود می باشید. به شما پیشنهاد می شود. تا مشخصات و قابلیت های HP 605DN را به دقت مشاهده نموده و از ویژگی های آن مطلع شوید.

اچ پی 605 در ابعادی بزرگتر از دستگاه های استاندارد طراحی و به بازار عرضه شده است. وزن این دستگاه با احتساب کارتریج درون آن 25.800 کیلوگرم اعلام شده است. همچنین ابعاد این دستگاه 452x537x399 mm از سوی کمپانی اعلام شده است. از این رو شما می توانید 605DN را هم به عنوان یک دستگاه رومیزی به حساب بی آورید.   جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با ارسال قطعات HP به تمام نقاط ایران با همراه ما باشید.

اصلی ترین ویژگی در خرید پرینتر برای کاربران ، فضاهای اداری و سازمانی چیست.؟ در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین ویژگی برای تمامی خریداران ماشین های اداری کیفیت و توانایی چاپ پرینتر ها می باشد. اغلب بسیاری از کاربران پیش از خرید محصولات خود ، جهت تکمیل اطلاعات خود، مشغول مطالعه ی کاتلوگ و مشخصات فنی دستگاه ها می شوند.

در ارتباط با دستگاه لیزری HP 605DN نیز چنین مشخصاتی وجود دارد که آن را بررسی خواهیم کرد. حال در قدم اول طبق گفته های کمپانی اچ پی این دستگاه لیزری مشکی توانایی چاپ 58 برگ را به کاربران خود ارائه می دهد.

در ارتباط با توان کارکرد ماهانه ی این دستگاه نیز 225 هزار برگ محاسبه شده است. از این رو شما می توانید با توجه به مقدار اعلام شده توسط این دستگاه ، تمامی کار چاپ مجموعه ی خود را به HP 605DN بسپارید.

 

 

پرینتر 605DN

 

تک کاره ی سیاه و سفید

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم . مبحث کارایی این دستگاه می باشد. اچ پی لیزرجت 605DN سازمانی با توجه به تمامی ویژگی های خود ، از سری چاپگر هایی می باشد که در دسته ی تک کاره ها قرار گرفته . از این رو شما می توانید با استفاده از HP 605DN به صورت تخصصی مبحث چاپ را انجام داده و از سرعت بالای این دستگاه در این زمینه بهرمند شوید.

همچنین موضوع مهم دیگری که در این بخش باید به آن اشاره داشته باشیم ، موضوع کارتریج و قطعات مصرفی HP 605DN می باشد. در همین راستا لازم است با سری HP CF281A آشنا شوید. این دستگاه قدرتمند در جهت چاپ اسناد خود از سری کارتریج های HP 81A بهره می برد.

این کیت مصرفی از کارتریج های لیزری در دسته تونر های مشکی قرار گرفته. و همچنین دارای توانایی چاپ بالایی در زمینه ی پرینت به صورت سیاه  سفید می باشد. سرعت و کیفیت بالای این دسته از کارتریج های اچ پی ، نقش موثر و مهمی در چاپ اسناد به کاربران ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که شما می توانید پس از اتمام شارژ کارتریج پرینتر های لیزری HP 605DN ، بدون هیچگونه دشواری ، کارتریج جدید را جایگزین نمایید.

در نظر داشته باشید. که کارتریج لیزری مشکی HP 81A توانایی چاپ بیش از 10000 برگ را به شما کاربران گرامی ارائه می دهد. همچنین در صورت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

 

 

 

تک کاره ی سیاه و سفید

 

 

توان کار یا تعداد چاپ کارتریج

کاربران پرینترهای اچ پی در نظر داشته باشند که توان چاپ ماهیانه دستگاه با تعداد چاپ کارتریج متفاوت است. توان کار ماهیانه معمولا به تعداد پرینتی که دستگاه در طول یکماه میتواند بگیرد گفته میشود. تعداد چاپ کارتریج بر حسب مقدار تونر داخل مخزن و حجم کارتریج متغیر است. بعنوان مثال در مدل 605 توان پرینتر روزانه 7000 برگ تعریف شده که در مقیاس ماهیانه 225000 برگ توصیه کاربری شده اما کارتریج این پرینتر ماکسیمم 10000 برگ پرینت میگیرد.

بدیهی است در یک بازه یک ماه به دفعات نیازمند شارژ کارتریج و یا تعویض آن خواهد شد. با توجه به توصیه کاربری باید تعداد چاپ خروجی از دستگاه متناسب با استاندارد تعریف شده باشد در غیر اینصورت باعث آسیب به قسمت های مختلف بالاخص فیوزینگ و قطعات داخلی آن از جملی هیتر و فیلم خواهد شد.

شارژ کارتریج در این مدل از تک کاره های سیاه و سفید HP منوت به تعویض چیپ و تونر اصلی و استاندارد 1200 DPI است. که در صورت استفاده از نمونه های غیر شرکتی و غیر اصلی علاوه بر اینکه کیفیت مطلوبی نخواهد داشت موجب بروز مشکل در دستگاه خواهد شد.

 

 

تصویر مرتبط با پرینتر 605DN لیزری مشکی HP - 605DN support repair

 

 

 

مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ پی با راه اندازی و تجهیز کارگاه های شارژ مستقر در نقاط مختلف تهران و با استفاده از موارد مصرفی اورجینال همچون درام ، چیپ ، تونر ، فوم رول و مگنت استاندارد ترین حالت شارژ را برای این مدل انجام میدهد. استفاده از قطعات مذکور بصورت غیر اورجینال علاوه بر کیفیت نامطلوب ایرادات اساسی را برای کارتریج و نهایتا دستگاه رقم خواهد زذ.

خدمات پرینتر 605DN در اچ پی

ریپیر کامل پرینتر 605DN/جنرال کامل پرینتر 605DN/نصب و راه اندازی پرینتر 605DN/شارژ پرینتر 605DN/چیپ پرینتر 605DN/تونر پرینتر 605DN/استعلام قیمت پرینتر 605DN/تکنسین در محل پرینتر 605DN