پرینتر HP 251n لیزری رنگی | پرینتر پرو 251 از سری چاپگر های پرو 200 کمپانی اچ پی می باشد . این دستگاه با بهرمندی از کیت 131A توانایی چاپ را به صورت لیزری رنگی به کاربران ارائه می دهد. ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تصمیم داریم. تا شما کاربران گرامی را با ویژگی و عملکرد این دستگاه بیشتر آشنا کنیم . از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب آگاهی در ارتباط با نکات نکات مثبت و منفی این دستگاه ، با ما همراه شوید. همچنین شما کاربران گرامی می توانید جهت سفارش این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

پرینتر HP 251n

پرو 200 ، پرینتر لیزری رنگی اچ پی 251N از سری پرینتر های پر طرفدار و پر فروش کمپانی اچ پی می باشد. و این دستگاه به صورت تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده است . از این رو تنها توانایی پرینت را به کاربران ارائه می دهد. ظاهر این دستگاه و کیفیت ساخت آن بسیار مطلوب و مورد تایید نمایندگی  و کاربران قرار گرفته است . این دستگاه به عنوان یکی پرینتر اداری و سازمانی قابلیت های مثبت و مطمئنی را در زمنیه ی چاپ به کاربران ارائه می دهد .

HP 251N با وزنی حدودا بین 18 تا 19 کیلوگرم با کارتریج های خود ، با بدنه ی مشکی به بازار عرضه شده. طراحی مکعبی شکل این دستگاه این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم از آن در هر محیط با هر نوع دیزاین استفاده کنیم. متاسفانه در سری N این دستگاه خبری از صفحه نمایش و کنترل گر مجزا نمی باشیم. بر خلاف سری 251NW ، 251N از یک پنل  کوچک کلیدی در جهت چاپ و کنترل دستگاه استفاده می کند.

 

 

پرینتر HP 251n
پرینتر HP 251n

 

نمایندگی اچ پی

سری HP 251 چه با تکنولوژی N و چه با تکنولوژی NW از سری دستگاه های پر فروش و مهم کمپانی اچ پی می باشد . دو عامل مهم در ارتباط با استقبال کاربران از  ویژگی های HP 251N کیفیت مناسب چاپ و قطعات مصرفی  مناسب آن می باشد. HP 251 نیز همانند سایر چاپگر های هم رده ی خود توانایی چاپ را در ابعاد A4 – A5 – B5 و … ارائه می دهد. سرعت چاپ این دستگاه به صورت رنگی و سیاه و سفید 15 برگ در دقیقه محاسبه شده است . همانطور که گفته شد مجموعه هایی از ، قابلیت ، وزن و سرعت و کیفیت این دستگاه دست به دست هم داده. تا HP 251N در دسته ماشین های اداری سازمانی قرار گیرد.

یکی از مهمترین بحث هایی که در ارتباط با این دستگاه ها وجود دارد بحث کیفیت چاپ و خروجی اسناد آن می باشد. خوب همانطور که می دانید HP 251N از سری کارتریج های لیزری رنگی 131A استفاده می کند. این سری از کارتریج های اچ پی دارای کیفیت و عملکرد ثابت شده و مناسبی می باشند. اما موضوع اصلی در ارتباط با کیفیت چاپ 251 می باشد . کیفیت این دستگاه به عنوان یک چاپگر اداری 600*600 DPI محاسبه شده است . از این رو شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای اسنادتان را با کیفیتی مطلوب به چاپ برسانید.

 

 

نمایندگی اچ پی

 

کارتریج HP 131A | پرینتر 251n

پیش از این در ارتباط با مشخصات پرینتر 251 توضیحات مختصری را ارائه کردیم. اما به هر حال بد نیست تا در ارتباط با کیت 131A یا همان کارتریج های لیزری پرینتر 251N نیز نکاتی را مطرح نماییم. در قدم اول لازم سات بدانید که این کیت به عنوان کیت کارتریج های لیزری رنگی شناخته می شوند. همانند سایر کیت کارتریج های لیزری رنگی از چهار رنگ مشکی با شناسه ی CF210A رنگ آبی با کد  CF211A. رنگ زرد با کد CF212A و رنگ قرمز با کد CF213A تشکیل شده اند. به طور کلی توانای چاپ کیت 131A به صورت استاندارد 1800 برگ محاسبه شده است . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ ، قطعات و خرید کارتریج hp 131a لیزری رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تصویر مرتبط با پرینتر HP 251n لیزری رنگی - HP 131A color تصویر مرتبط با پرینتر HP 251n لیزری رنگی - HP131 cartridge

 

سایر مشخصات HP 251N

پرینتر لیزری رنگی اچ پی 251N از سری پرینتر های پر قابلیت کمپانی اچ پی می باشد. در قدم اول لازم است بدانید که کمپانی عدد 30000 برگ را به عنوان حداکثر توان چاپ این دستگاه در ماه اظهار نموده . طی بررسی و تست هایی که از این دستگاه شد ف متوجه شدیم که توانایی این دستگاه تعداد پایین تری می باشد.  HP 251N توانایی چاپ بروی کاغذ های استاندارد 60 تا 80 گرم را به کاربران ارائه می دهد. همچنین این دستگاه دارای حافظه ی 128GBبوده و به شما این امکان را می دهد. تا دیتا های مناسب با نوع کار خود را در حافظه ی دستگاه ذخیره نمایید.

 

سایر مشخصات HP 251N

 

HP 251N واژه ی N در پسوند نام این محصول به ما این ندا را می دهد. که ما می توانیم  از قابلیتEthernet  در این سری از دستگاه های اچ پی بهره مند شویم . لازم به ذکر است که HP 251N قابلیت HP Eprint و HP Airprint را نیز به ما می دهد . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات این دستگاه ها ، با ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب پرینتر های چندکاره HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

برای پرینتر HP 251n در اتوماسیون میتوانید ثبت درخواست کنید

سینی کاغذ پرینتر HP 251n / کاغذ توصیه کاربری پرینتر HP 251n / کارتریج شرکتی با گارانتی تعویض یکساله / درخواست قطعات اصلی پرینتر HP 251n / شارژ مجدد پرینتر HP 251n / پورت usb پرینتر HP 251n