چاپگر اچ پی HP 1102W | پرینتر لیزری مشکی اچ پی ، در این پست می خواهیم پرینتر لیزری مشکی ‏ HP 1102 را با هم بررسی کنیم. همانطور که کاربران اچ پی مطلع هستند، بهتر است شما هم بدانید که پرینتر 1102 یکی از بهترین و پر فروش‌ترین پرینتر لیزری مشکی می باشد. همچنین شما می توانید نحوه ی اتصال پرینتر HP در ویندوز را به استفاده از این پست انجام دهید.

 

 

چاپگر اچ پی

به همین دلیل باعث شده است که ما مجدداً به معرفی این پرینتر بپردازیم. همه کاربران پیش از خرید یک محصول یک سری ویژگی ها را در نظر می گیرند. این ویژگی ها ممکن است در رابطه با نحوه کاربری ، نوع کار پرینتر ، کارتریج های مرتبط ، توان چاپ ماهیانه و روزانه ی دستگاه و خیلی دیگر از توانایی ها باشد.

 

چاپگر اچ پی
چاپگر اچ پی

 

چاپگر اچ پی HP 1102W  بیشتر مناسب مصرف خانگی می باشد.در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری مشکی 1102 توانایی بالایی در چاپ اسناد سیاه و سفید دارد. همچنین این پرینتر از سرعت مطلوبی برخوردار می باشد. دیده شده است که بسیاری از افراد از این دستگاه در ادارات و شرکت ها استفاده می نماید. باید در نظر بگیرید که حجم چاپ اسناد شما بالاتر از توان کار کرد این پرینتر نباشد.

 

بررسی پرینتر لیزری مشکی HP 1102

همانطور که میدانید کمپانی اچ پی سالهاست که در زمینه تولید ماشینهای اداری و رایانه ای فعالیت دارد. در تمامی این سالها این شرکت بزرگ محصولات مهم و پرکاربرد ای را به بازار عرضه کرده است. علت محبوبیت این پرینترها قطعاً نحوه کار، سرعت و سایر قابلیت های مرتبط به عملیات چاپ می باشد. یکی از این طرح های با کیفیت و بسیار پرفروش کمپانی اچ پی چاپگر اچ پی HP 1102W می باشد.

 

بررسی پرینتر لیزری مشکی HP 1102
چاپگر اچ پی

 

چه دلایلی باعث شده تا این پرینتر در بین کاربران پرطرفدار شود؟ علتهای زیادی باعث محبوبیت بالای این پرینتر لیزری مشکی در بازار شده است. اما ما در این پست سعی داریم تا نگاهی جامع و تخصصی تر نسبت به پرینتر 1102 HP بیاندازیم. در نظر داشته باشید شما می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز تماس حاصل فرمایید.

 

سرعت و کیفیت پرینتر لیزری مشکی اچ پی | چاپگر لیزری

ابتدا سرعت و کیفیت چاپ پرینتر لیزری مشکی HP 1102 را با هم بررسی خواهیم کرد. همانطور که میدانید کیفیت و سرعت در هر مدل از ماشینهای اداری و رایانه ای، اولین اولویت هر کاربری می باشد. از نظر سرعت این پرینتر توان چاپ 7000 برگ A4 به صورت ماهیانه دارد. البته در نظر داشته باشید که عدد نامبرده، رقم پیش فرض شرکت می باشد. بهتر است از حداکثر این تعداد در عملیات چاپ استفاده نکنیم. اما بخش کیفیت، این پرینتر نیز مانند سایر رقبای خود از کیفیت چاپ DPI 600*600  بهره مند می باشد. کیفیت نامبرده در چاپ به صورت سیاه و سفید مناسب هر نوع اسنادی می باشد.

 

سرعت و کیفیت پرینتر لیزری مشکی اچ پی | چاپگر لیزری 
چاپگر اچ پی

 

دومین ویژگی مهم در هر پرینتر نحوه کار کارتریج و عملکرد آن در چاپ می باشد. کارتریج مورد استفاده پرینتر لیزری مشکی hp مدل 85A به کد فنی CE285A می باشد. بهتر است بدانید که کارتریج HP 85 A از پرفروش و پرطرفدار ترین های اچ پی می باشد. همانطور که می دانید کارتریج ها از اصلی ترین قطعات مصرفی هر نوع پرینتر می باشد. یکی از ویژگی‌های که هنگام خرید پرینتر لیزری باید به آن توجه کرد ، عملکرد کارتریج می باشد. اهمیت کارتریج برای پرینتر ها بسیار مهم می باشد. زیرا که کارتریج غیر اورجینال توانایی آسیب رساندن به پرینتر های لیزری اچ پی را دارند.

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری 1102

مشخصات فنی کارتریج اچ پی 85A ، کارتریج 85 اچ پی به کد CE285A در بازار شناخته می شود. توانایی چاپ این کارتریج ها به صورت دوره تقریبا 1600 تا 1800 برگ می باشد. البته توانایی چاپ در این کارتریج ها کاملاً به نوع کار شما بستگی دارد. این به این معنی است که ممکن است . تعداد چاپ شما بیشتر یا کمتر از حد پیش‌فرض کارخانه شود.

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری 1102 
چاپگر اچ پی

 

در مجموع برای جمع بندی مشخصات و نوع کار پرینتر 1102 از نظر کاربران، این پرینتر از نظر کیفیت چاپ نمره قبولی را دریافت کرده و سرعت مطلوبی در انجام چاپ دارد. کارتریج این دستگاه یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع کارتریج های اچ پی می باشد. در مجموع چاپگر اچ پی HP 1102W از نظر کارایی و قیمت در صدر لیست فروش نمایندگی مجاز hp در ایران قرار گرفته است‌. کاربرد آن بیشتر خانگی است اما از آن در ادارات و شرکت های کوچک نیز می توان استفاده کرد.

 

تعمیرات پرینتر لیزری مشکی تک کاره

در رابطه با تعمیرات چاپگر اچ پی HP 1102W باید بگویم که شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی ، با مراجعه به نمایندگی تعمیرات مجاز پرینتر HP ، چاپگر اچ پی HP 1102W خود را به کارشناسان ما تحویل دهید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ایرادات شما را برطرف خواهند کرد. در کل پرینتر لیزری مشکی اچ پی 1102  را می توان به عنوان یک پرینتر مقرون به صرفه و اقتصادی در نظر گرفت . زیرا که هزینه های زیادی در طول مصرف به طور کلی ندارد.

 

شارژ کارتریج 85A اچ پی

در رابطه با شارژ مجدد کارتریج HP 85A  باید بگویم که اگر شما از کارتریج اورجینال استفاده می نمایید. می توانید پس از به پایان رسیدن تونر آن ، کارتریج را مجددا شارژ نمایید و از آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی شارژ کارتریج 85 اچ پی با ما تماس حاصل فرمایید.

 

شارژ کارتریج 85A اچ پی
چاپگر اچ پی