نمایندگی پرینتر لیزری رنگی | پرینتر رنگی لیزری اچ پی  hp 252dwهم برای چاپ متون و هم برای چاپ اشکال گرافیکی قابل استفاده است. همانند سایر پرینترهای لیزری، سرعت چاپ بالاتری را نسبت به پرینترهای جوهرافشان ارائه می دهد. با تلفن های همراه هوشمند سازگاری کامل داشته و قابلیت اتصال شبکه بی سیم و با سیم را داراست. همچنین چاپ مستقیم از فلش مموری را پشتیبانی می کند | در این نوشته ، مروری بر مشخصات فنی و نوع کاربری این پرینتر خواهیم داشت.

 

 

نمایندگی پرینتر لیزری رنگی

ابعاد این پرینتر برند اچ پی، برابر با 236 × 416 × 391 میلیمتر و دارای وزن 12.24 کیلوگرم است. این پرینتر از نوع تک کاره است و سایز چاپ A4 را پشتیبانی می کند. دارای پردازنده 800 مگاهرتز و حافظه پرینتر 256 مگابایت است. رزولوشن چاپ در این پرینتر برابر با 600*600 dpi است. دارای صفحه نمایش LCD از نوع ۳ اینچی، رنگی و لمسی است. نوع پورت ارتباطی اترنت و USB 2.0 است. همچنین شبکه بی سیم وای فای را پشتیبانی می کند. نمایندگی پرینتر لیزری رنگی. بنابراین می توانید از سرویس های ابری مانند گوگل درایو برای چاپ متون و مطالب خود استفاده کنید. یا از اپلیکیشن های تحت وب اچ پی در این دستگاه کمک بگیرید. همچنین می توانید از اتصال وای فای دایرکت استفاده کنید. با این امکان می توانید تلفن همراه هوشمند خود را بصورت مستقیم و بی سیم به پرینتر متصل کرده و از اسناد خود پرینت تهیه کنید.

 

 

 

نمایندگی پرینتر لیزری رنگی

 

 

 

مشخصات کاغذ | مشخصات چاپ

نوع کاغذ قابل استفاده در این پرینتر، عکس، لیبل، ساده، کارت و سایر موارد است. دارای ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ است. مشخصات چاپ | سرعت چاپ در آن 19 برگ در دقیقه است. توان کار ماهیانه این پرینتر، 30هزار برگ است. می تواند چاپ دورو را بصورت اتوماتیک انجام دهد که موجب صرفه جویی در مصرف کاغذ و زمان می گردد. یکی از نقاط قوت پرینتر لیزری hp 252dw، قوی تر بودن آن از لحاظ سرعت و کیفیت نسبت به رقبای خود است. آنچه در نمایندگی پرینتر لیزری رنگی میتوانید سفارش دهید مواد مصرفی و کارتریج دستگاه.

 

 

کارتریج در پرینتر رنگی لیزری اچ پی hp 252dw

نوع کارتریج بکار رفته یا تونر در این پرینتر، HP 201A است. میزان کارکرد کارتریج مشکی 1500 برگ و میزان کارکرد کارتریج رنگی 1400 برگ است. این سری کارتریج لیزری رنگی چهار رنگ با تونر اصلی و DPI مختص دستگاه به همراه چیپست کنتور انداز سطح تونر و امکان تعویض درام و فوم اسفنجی در نمایندگی اچ پی قابلیت شارژ دارد. لازم به ذکر است این مدل هم ،، همچون سایر پرینترهای لیزری رنگی اچ پی بعداز اتمام تونر الزاما نیاز به تعویض چیپ دارد چون در صورت عدم تعویض کاربر با ارور LOW toner و متعاقبا ارور تعویض کارتریج مواجه خواهد شد و دستگاه به حالت آماده بکار در نمیآید.

 

 

 

کارتریج HP 201A مورداستفاده در پرینتر رنگی لیزری اچ پی 252dw

 

 

 

 

نوع کاربری | نمایندگی اچ پی

برای مصارف اداری یا مصارف خانگی با حجم کاری کم مثلا در ادارات کوچک مناسب است. این پرینتر به دلیل دارا بودن اتصالات شبکه اترنت و وای فای، برای استفاده در شبکه های خانگی و استفاده شخصی و یا کارهای معتدل اداری و تجاری مناسب است. به این دلیل که ظرفیت ورودی سینی کاغذ برای استفاده های مشترک در محیط های اداری کم است. بنابراین برای محیط های اداری کوچک یا متوسط مناسب است. البته پرینتر رنگی لیزری hp 252dw برای محیط های کاری بزرگ گزینه مناسبی نیست. با افزایش تعداد افرادی که قرار است از این پروژه استفاده کنند، مدل های بالاتر مناسب تر است. کار با این دستگاه به دلیل دارا بودن صفحه نمایش ۳ اینچی، بسیار راحت است. این پرینتر، اکثر نیازهای شخصی و اداری در زمینه چاپ را برآورده می سازد. برای اطلاع از قیمت پرینتر hp 252dw و سایر پرینترها می توانید به سایت اچ پی آبا مراجعه کرده یا با ما در تماس باشید.

 

قطعات موجود در نمایندگی اچ پی برای این پرینتر | سینی کاغذ در نمایندگی پرینتر لیزری رنگی / نصب و راه اندازی با انی دسک در نمایندگی پرینتر لیزری رنگی / ثبت اتوماسیونی برای فیوزینگ دستگه فقط در نمایندگی پرینتر لیزری رنگی / ثبت ارسال بلت ترنسفر و ترنسفرکیت کامل فقط در نمایندگی پرینتر لیزری رنگی | در هوم پیج از فیلد ارسال قطعه که بصورت پاپ آپ در وسط صفحه باز میشود استفاده کنید. لینک  درایور پرینتر hp252dw در صفحه دانلود درایور پرینتر hp در نمایندگی و همچنین بالای همین صفحه در کنار تصویر شاخص موجود است پس از هدایت به صفحه مورد نظز در hp با چنین استایلی مواجه خواهید شد.

 

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی پرینتر لیزری رنگی اچ پی hp 252dw - HP252dw driver downlowd