پرینتر HP404dn تک کاره لیزری مشکی | اگر دنبال یک پرینتر لیزری پر قدرت برای کارهای روزانه در منزل یا اداره هستید، پرینتر HP 404dn تک کاره لیزری مشکی یک انتخاب عالی است. این پرینتر قادر است با سرعت بسیار بالا 40 برگه‌ی A4 را در 1 دقیقه چاپ کند.

بعد از ارسال دستور به این پرینتر تنها به حدود 6 ثانیه وقت نیاز است تا پرینتر اولین برگه را چاپ کرده و تحویل شما دهد. از این جهت باعث افزایش راندمان کاری نیروهای شما در شرکت هم می‌شود.

 

پرینتر HP404dn تک کاره

اگر می‌خواهید با دیگر امکانات این پرینتر پرسرعت آشنا شوید، توضیحا ما درباره این محصول را بخوانید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید که آیا انتخاب این پرینتر انتخاب به‌صرفه‌ای است یا نه. ما نظر خودمان را در قسمت انتهای مقاله یعنی قسمت جمع‌بندی و پیشنهاد ارائه داده‌ایم.

کاربری این دستگاهها مخصوص مصارف میان رده و غالبا خانگی طراحی شده که در بدو ورود به بازار ایران به دلیل عدم موجود بودن چیپ کارتریج و تونر شارژ خیلی مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و در میان مدل های محبوبی همچون 1102W و 12w اقبال خوبی پیدا نکرد ، اما با موجود شدن تونر شارژ و امکان تعویض چیپست به دلیل قیمت مناسب کم کم جا در دل بازار مصارف خانگی باز کرد.

 

کیفیت چاپ پرینتر HP DN404

 پرینتر HP404dn یک پرینتر لیزری سیاه و سفید است و برگه‌های سیاه و سفید را با کیفیت خوبی چاپ می‌کند. این پرینتر قادر است برگه‌ها را با رزولوشن 1200dpi چاپ کند که برای چاپ اسناد دولتی و اسنادی که دارای نمودار و تصاویر هم هستند عالی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات پرینتر کارکرده HP 404DN با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه باشید.

 

بررسی و خرید پرینتر hp dn404

 

سرعت و کارایی

کارایی این پرینتر بسیار عالی است و طبق اعلام شرکت اچ‌پی در سایت رسمی خودش، حداکثر توانایی چاپ ماهانه آن 80.000 صفحه است که عدد بسیار خوبی است. البته HP توصیه کرده است که در ماه بین 750 تا 4000 برگ صفحه با آن چاپ کنید و نه بیشتر. با یک بار شارژ کارتریج این پرینتر لیزری می‌توانید تا حدود 3000 صفحه چاپ کنید که عدد قابل قبولی است.

اگر چه در برخی از فروشگاه‌ها گفته شده است. که تنها قادر است برگه‌ی A4 چاپ کند. اما در توضیحات بعضی از سایت‌های معتبر، برخی از فروشگاه‌های خارجی اعلام شده است. که توانایی چاپ برگه A4، A5، A6 و B5 را هم دارد. امکاناتی که در این پرینتر وجود دارد این است. که می‌توانید در مخزن آن 550 برگه A4 قرار دهید. این یعنی می‌توانید یک بسته برگه A4 500 تایی را داخل جعبه‌ی آن قرار دهید و با خیال راحت تا انتها پرینت کنید.

 

ویژگی‌های اضافی پرینتر HP404dn

کیفیت چاپ پرینتر HP DN404

  • یکی از مزایای این نوع پرینتر این است که یک ویژگی امنیتی در آن وجود دارد که باعث می‌شود اسنادی که برای پرینت به این پرینتر ارسال می‌کنید قابل سرقت و رمزگشایی نباشد. این موضوع امنیت اسناد را در اداره‌ها و شرکت‌هایی که از پرینترهای اشتراکی استفاده می‌کنند افزایش می‌دهد.
  • اگر از جمله افرادی هستید که موضوعات زیست محیطی برایتان مهم است، این پرینتر می‌تواند انتخاب خوبی باشد چرا که پرینتر HP404 dn. تک کاره لیزری نسبت به مدل‌های قبلی خود، حدود 18. درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند.
  • علاوه بر این، به خاطر تکنولوژی پیشرفته‌تری که دارد، ضایعات کاغذی آن کمتر است. یکی دیگر از ویژگی‌های این پرینتر اندازه‌ی کوچک آن است که باعث می‌شود جای کمتری بگیرد و فضای کمتری را در محل کار یا خانه‌ی شما اشغال کند.

 

پرینتر hp dn404 برای کارهای اداری

 

ویژگی‌های ظاهری پرینتر HP404dn تک کاره لیزری مشکی

روی پرینتر نمایشگر کوچک سیاه و سفید LCD. تک رنگی وجود دارد که دستورات ساده را به شما نمایش می‌دهد. دستوراتی مثل آماده چاپ بودن، در حال چاپ برگه و تعداد برگه‌هایی که در حال چاپ است. روی آن، چند دکمه وجود دارد: دکمه‌ی کنسل، دکمه‌ی پرینت مجدد در مواقعی که به هر دلیلی پرین با اشکال مواجه شد. و همچنین دکمه‌ی اوکی و دکمه‌های چپ و. راست که در مواقع خاصی به کار می‌آیند.این پرینتر 8.5 کیلوگرمی قابلیت چاپ پشت و رو را هم دارد. ابعاد آن از این قرار است: 38.1 x 37.08 x 21.59 سانتی‌متر.

 

جمع‌بندی و پیشنهاد ما

جمع بندی ما این است که این پرینتر با توجه به وزن کم ۸.۵ کیلوگرمی و ابعاد نسبتا مناسبی که دارد. انتخاب خوبی برای کارهای اداری، دانشگاهی و روزمره است. از آنجایی که سرعت این پرینتر بالاست، می‌توان از آن برای کافی‌نت‌ها هم استفاده کرد. چرا که این توانایی را دارد که با 1 بار شارژ 3000 صفحه پرینت کند. اگر درباره این محصول سوالی داشتید یا سابقه استفاده از آن را دارید، حتماً در بخش نظرات بنویسید.| پرینتر HP404dn