پرینتر HP 406dn لیزری مشکی  | با توجه به بازار فعال و موفق ماشین های اداری تک کاره و خرید و فروش آنها . در این بخش تصمیم گرفتیم تا یکی از برترین و محبوب ترین سری های Enterprise چاپگر های اچ پی را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم. پرینتر لیزری مشکی اچ پی 406DN که با قابلیت های اداری و سازمانی خود این اجازه را به کاربران می دهد تا بتوانید در سطح کاری بالا و متفاوت تمامی کار های خود را در زمینه ی چاپ انجام دهند . از این رو شما می توانید در جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت Enterprise چاپگر ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

پرینتر HP 406dn

HP laserJet enterprise M406 از سری چاپگر های لیزری مشکی اداری و سازمانی کمپانی اچ پی می باشد. قابلیت دور زدن و اتصال این دستگاه از طریق شبکه این کمک را به ما می کند تا بتوانیم در امر چاپ از قابلیت های ویژه ی این دستگاه به خوبی استفاده کنیم. کارکرد سریع و هوشمند این دستگاه به ما کمک می کند تا در چاپ قدم ها مثبت و موثری را به جا بگذاریم. به طور کلی کمپانی HP نوع کاربری این دستگاه را مناسب و سازگار با محیط های سازمانی – اداری – ارگانی و … معرفی نموده است . سرعت چاپ 42 برگه در دقیقه ، باعث شده تا میزان رضایت بالایی از این دستگاه در بین کاربران و مصر کنندگان احساس شود.

به طورکلی پرینتر لیزری مشکی HP 406DN دارای سه سینی ( دو سینی ورودی و یک سینی خروجی ) می باشد به ترتیب سینی های ورودی اولی پرینتر HP 406dn قابلیت نگهداری 100 برگه ، سینی ورودی دوم دارای نگهداری 250 برگ و سینی خروجی توانایی نگهداری 150 برگه ی A4 را دارد. امکانات و هوشمندی بالای این دستگاه این اجازه را می دهد تا ما بتوانیم با سیستم عامل های متفاوت از 406 استفاده ی لازم را ببریم .همچنین این دستگاه دارای قابلیت مدیریت و چاپ از طریق Airprint و HP Eprint می باشد.

 

 

 

پرینتر HP 406dn

 

نمایندگی اچ پی

از نظر کلی این دستگاه حرف های زیادی در زمینه ی ماشین های اداری پر سرعت و با کیفیت دارند. از نظر ظاهری این دستگاه مناسب و سازگار با محیط های اداری می باشد . زیرا که به دلیل وزن بالا و ابعاد بزرگ شرایط استفاده در منزل را ندارد. قطعات و جنس بدنه از پلاستیک محکم بوده و مقاومت بالایی در برابر هر نوع ضربه و … را دارد. این دستگاه به صورت یکدست سفید توسط کمپانی طراحی و به بازار عرضه شده است.  این دستگاه با رنگ سفید طراحی و به بازار عرضه شده است . 406DN از پلاستیک فشرده و با کیفیت ساخته شده است.

از این رو مقاومت مناسبی در برابر ضربه و نفوذ اجسام خارجی دارد. نوع کاربری این دستگاه تک کاره باعث شده تا پرینتر HP 406dn به صورت تخصصی بروی چاپ تمرکز داشته باشد. رزولوشن چاپ این دستگاه 1200*1200 DPI می باشد. از این رو 406Dn قدرت عملکرد و کیفیت مناسبی در خروجی اسناد به کاربران ارائه می دهد. توان کار این دستگاه توسط ادعای کمپانی بین 100000 تا 110000 برگ A4 تخمین زده شده است. از این رو 406DN گزینه ی مناسبی برای استفاده در محیط های اداری می باشد. همچنین 406DN دارای یک حافظه ی 1024 مگابایتی می باشد.

 

 

نمایندگی اچ پی

 

مشخصات ظاهری پرینتر 406dn

در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری مشکی HP 406DN به عنوان یک پرینتر سازمانی طراحی و به بازار عرضه شده است. از این رو دارای ابعاد بزرگ و تقریبا سنگینی می باشد.وزن پرینتر HP 406dn با کارتریج حدود 13 کیلوگرم تخمین زده شده است. تریم رنگی سفید و ساده ی این چاپگر به ما این امکان را می دهد تا از آن در هر محیطی استفاده نماییم. همانطور که می دانید HP 406DN دارای قابلیت چاپ دوروی اتوماتیک می باشد.

درگاه USB در این دستگاه نیز به ما این امکان را می دهد تا علاوه بر چاپ از طریق شبکه ، با استفاده از حافظه های خارجی همانند USB و …  نیز اسنادمان را به چاپ برسانیم. نمایشگر به کار رفته در این سری به ما این قابلیت را می دهد تا از تمامی هشدار های لازم بهره مند شویم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  نصب چاپگر در سیستم عامل ویندوز وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

پرینتر HP 406dnمشخصات ظاهری HP 406DN

 

پرینتر HP 406dn | گارانتی اصلی و شرکتی در hpaba.com با پک اورجینال و ارسال رایگان در سراسر ایران. تامین قطعات و مواد مصرفی تونر و درام و اعزام تکنسین نصب در محل کاربر. با ما در تماس باشید.