تفاوت HP 177 و HP 477. در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با بررسی های لازم بیت تفاوت اصلی دو مدل محبوب از  پرینترهای رنگی اچ پی انجام داده . و اطلاعات لازم در این زمینه را خدمت شما کاربر گرامی ارائه دهیم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید و سفارش پرینترهای اچ پی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

تفاوت HP

یکی از مهیج ترین و در عین حال محبوب ترین قابلیت اچ پی در تولید چاپگرهای برند خود، تنوع بسیار بالایی محصولات در بازه ی قیمتی همسان می باشد. کمپانی رسمی در جهت کسب رضایت کاربران خود محصولات را در دسته های متنوع طراحی و به بازار عرضه می کند. این امر باعث شده تا کاربران در هنگام خرید گزینه‌های مطرح مناسبی داشته باشند. تنوع چاپگر های لیزری رنگی اچ پی باعث می‌شود. تا کاربران در نحوه ی انتخاب چاپگر خود بتوانند قابلیت های زیادی را در نظر داشته باشند.

 

تفاوت HP
تفاوت HP

 

ما در این پست تصمیم داریم تا به صورت تخصصی در ارتباط با مدل های 177 و 477 اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و تفاوت بین این دو پرینتر لیزری رنگی را بدست بیاوریم. از این رو پیشنهاد می شود در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید و استفاده از خدمات شرکتی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید. در نظر داشته باشید کهبا استفاده از لینک رو به رو می توانید با جدیدترین اسکنر های اداری HP در نمایندگی رسمی اچ پی آشنا شوید.

 

چندکاره های رنگی اچ پی

در طی چند سال اخیر بازار خرید و فروش پرینترهای hp تحول بسیار زیادی داشته است. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در مصرف هزینه های خود ، سعیده خرید پرینترهای متناسب با نوع کار خود می‌کنند. در بسیاری از موارد دیده شده که افراد در جهت بررسی و مقایسه دستگاه ها کمی با مشکل مواجه می شوند.

از این رو نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تصمیم دارد تا برای بالا بردن سطح اطلاعات کاربران ، تمامی خدمات فروش و مشاوره ی پس از فروش را با کاربران خود به اشتراک بگذارد. از این رو شما میتوانید جهت بهرمندی از خدمات اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی به شماره ی  02189392 در ارتباط باشید. کارشناسان ما مفتخراند تا در ارتباط با خرید و خدمات فروش نمایندگی تمامی خدمات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهند.

 

چندکاره های رنگی اچ پی
تفاوت HP

 

چاپگر اچ پی HP 177 | تفاوت HP

در این بخش توسط میداریم تا پرینتر لیزری رنگی اچ پی 177 چهار کاره را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نمایید. پ 177 لیزری رنگی از دست پرینترهای چهار کاره می باشد. که نوع کاربری آن برای اداره جات و فضاهای اداری طراحی شده است. از این روش ها میتوانید از پرینتر چهار کاره اچ پی 177 نهایت استفاده را در فضا های کاری با حجم سنگین ببرید.

کیفیت 177 در چاپ اسناد بسیار بالا بوده و تمامی اسناد را با وضوح کامل برای کاربران به چاپ می‌رساند. از جهت دیگر در ارتباط با سرعت این دستگاه باید بگویم که 177 اچ پی مشخصات خوبی را خدمت کاربران ارائه می کند. سرعت چاپ این دستگاه در دقیقه بین 15 تا 17 برگ می باشد. تکنولوژی چاپ این دستگاه لیزری رنگی بوده و قابلیت چاپ بروی کاغذ A4 را خدمت کاربران ارائه می دهد.

 

چاپگر اچ پی HP 177 | تفاوت HP
تفاوت HP

 

مانند سایر دستگاه های چاپگر رنگی ، پرینتر 177 نیز دارای چهار رنگ کارتریج (مشکی – ابی – زرد و قرمز ) می باشد. همچنین این دستگاه از سری کارتریج HP130A استفاده می کنند. در نهایت نیز باید اضافه کنیم که پرینتر اچ پی 177 توانایی چاپ ماهانه تا 20000 برگ را به کاربران ارائه می دهد. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و استفاده از پرینتر های لیزری رنگی اچ پی سری 177 با کارشناسان ما در واحد فروش به شماره ی 02189392000 همراه شوید.

چاپگر اچ پی HP 477

پرینتر 477 hp تقریباً مشخصات نزدیکی به سری 177 دارد. از همین رو این دستگاه با پرینتر 177 در جایگاه مقایسه قرار می‌گیرد این دستگاه توانایی چاپ و کیفیت بالایی را خدمت کاربران ارائه می دهد. از این رو در زمینه ی چاپ  محبوبیت بسیار بالایی دارد. این دستگاه در سری های NW – DN و DW طراحی و به بازار عرضه شده است. هر یک از این سری پرینتر ها قابلیت‌های متفاوتی را خدمت کاربران ارائه می دهند. از این رو شما میتوانید با در نظر داشتن شرایط کاری خود ، هر یک از این مدلهای 477 را انتخاب نمایید.

 

چاپگر اچ پی HP 477
تفاوت HP

 

پرینتر لیزری رنگی hp 447 دارای قابلیت های بسیار زیادی در زمینه ی چاپ می باشد. این دستگاه از ظرفیت سینی کاغذی 250 برگی ، برخوردار می باشد. و نوع کاربری تنظیم شده ی آن به صورت اداری – خانگی ارائه کرده است.پرینتر لیزری رنگی اچ پی. کیت کارتریج این دستگاه از سوی کمپانی اچ پی 410A می باشد. کارتریج 410A توانایی بالایی در چاپ و کیفیت بی نظیری در خروجی اسناد به کاربران هدیه میدهد. توانایی کارکرد ، کارتریج مشکی این دستگاه 2500 و کارتریج رنگی 2300 برگ A4 می باشد.

 

نمایندگی رسمی HP در ایران

در نظر داشته باشید که ما در از این پس تنها هدفمان ارائه خدمات شرکتی و معرفی پرینتر های محبوب کمپانی اچ پی در زمینه چهار کاره های رنگی بود. از این رو تصمیم گرفتیم تا با ارائه دو محصول مناسب از برند اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این پس شما نیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات جدید برند اچ پی ، شبکه های اجتماعی HP در مرکز تهران  را دنبال کرده و همچنین از خدمات شرکتی ما بهرمند شوید.

 

نمایندگی رسمی HP در ایران
تفاوت HP