پرینتر اچ پی hp 183 | مشخصات پرینترهای لیزری چند کاره را میتوانید در دسته بندی پرینترهای سه کاره و چهرکاره در دسته چندکاره های لیزری مشکی و رنگی مشاهده کنید. | این محصول با توان چاپ مناسب کاربری های اداری همواره گزینه مناسبی به دلیل قیمتی برای کاربران خانگی نیز محسوب میشود.

با این حال بررسی میزان رضایتمندی کاربران را مانند همیشه به واحد امور مشتریان محول کرده و. بر مبنای فیدبک هایی که کاربران به ما میدهند در مورد این پرینتر نظر کارشناسی ارائه میگردد.

برای اطلاع دقیق تر از دیتیل عملکرد و قابلیت های 183. میتوانید بصورت تلفنی هم با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید و. مشاوره غیرحضوری براساس نظرات فنی و تجارب کاربری دیگر کاربران این پرینتر را جویا شوید.

 

پرینتر اچ پی hp 183

پرینتر اچ پی hp 183 | دردنیای امروز پرینترها یکی از فناوری های مهم برای شرکت ها هستند. یک پرینتر همه کاره می تواند برای موفقیت هر کارمند چه در دفتر کار و چه از راه دور حیاتی باشد، زیرا به امکان چاپ، فکس، اسکن و کپی هر سند یا تصویر مورد نیاز برای کار را می دهد.

خوشبختانه شرکت HP، چندین گزینه عالی برای این منظور دارد. هر یک از پرینترهای hp بسته به حرفه شما، افزودنی عالی به فضای کار شما خواهد بود و به افزایش بهره وری و کارایی  در هنگام کار کمک خواهد کرد. یکی از بهترین گزینه های این شرکت پرینتر اچ پی hp183 است. در این مقاله به ویژگی های بارز این پرینتر خواهیم پرداخت.

 

hp color laserjet

پرینتر اچ پی hp183 (HP Color LaserJet Pro MFP M183fw) یک MFP کارآمد و بی سیم است که دارای تکنولوژی لیزری و رنگی است. با این دستگاه می توانید به راحتی و با بالاترین سرعت کارهای خود را انجام دهید و از چاپ، اسکن، کپی و فکس با کیفیت بی نظیر بهره مند شوید. سرعت چاپ این پرینتر 17 صفحه (با چاپ سیاه یا رنگی) در دقیقه است.

همچنین قابلیت چاپ 30000 برگه A4 را در ماه دارد. این دستگاه دارای پورت های USB 2.0 با سرعت بالا؛ پورت شبکه اترنت سریع 10/100 Base-TX داخلی؛ بی سیم 802.11n 2.4/5GHz و پورت فکس است.

 

 

 

 

 

پرینتر اچ پی hp 183
پرینتر اچ پی hp 183

 

چاپ با تلفن همراه در پرینتر  اچ پی | پرینتر اچ پی 183

یکی از ویژگی های بارز این پرینتر این است که امکان چاپ و اسکن اطلاعات را به وسیله گوشی همراه، و بدون دسترسی به شبکه ممکن ساخته است. شما می توانید با نصب برنامه HP Smart در گوشی خود و با کمک Smart Tasks در زمان صرفه جویی کنید و مراحل انجام کارهای تکراری را با میانبرهای قابل تنظیم حذف کنید. همجنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اپلیکیشن های هوشمند اچ پی ، نحوه ی نصب و  حذف اطلاعات برنامه ی HP smart با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

امنیت پویا با hp183 (HP Color LaserJet) | پرینتر اچ پی 183

پرینترهای HP از یک فرآیند خاص برای احراز هویت کارتریج ها استفاده می کنند. در برخی از پرینترهای HP، این فرآیند احراز هویت، شامل اقدامات امنیتی پویا است. پرینتر اچ پی hp183 با اتصالات یکپارچه و ملزومات امنیتی خود حفظ حریم خصوصی و کنترل اطلاعات افراد را ممکن می سازد. همچنین این پرینتر برای کار با کارتریج هایی طراحی شده است که دارای تراشه HP جدید یا استفاده شده هستند.

از اقدامات امنیتی پویا برای مسدود کردن کارتریج هایی با تراشه غیر HP، بهره می برد. جالب است بدانید که یک تراشه HP استفاده شده، امکان استفاده از کارتریج های استفاده شده، و دوباره پر شده را به افراد می دهد. (امنیت پویا به توانایی پرینتر برای برقراری ارتباط با تراشه های امنیتی یا مدارهای الکترونیکی روی کارتریج بستگی دارد.)

 

 

 

پرینتر اچ پی 183
پرینتر اچ پی hp 183

 

 

 

 

بروزرسانی های دوره ای | پرینتر اچ پی 183

به ‌روزرسانی‌های دوره‌ای سیستم عامل دستگاه، اثربخشی اقدامات امنیتی را حفظ کرده و کارتریج‌هایی را که قبلاً کار می‌کردند مسدود می کند. این به‌ روزرسانی‌ها همچنین می‌توانند عملکرد و ویژگی‌های پرینتر را بهبود ببخشند و یا گسترش دهند. بیشتر پرینترهای HP را می‌توان طوری پیکربندی کرد که به‌ روزرسانی‌ها را به صورت خودکار و یا با اعلان دریافت کنند.

این مزیت به افراد این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرید به‌ روزرسانی انجام شود یا خیر. (برای پیکربندی تنظیمات آنلاین به‌روزرسانی سیستم عامل، باید به راهنمای کاربر یا کتابچه راهنمای پرینتر خود مراجعه کنید.) جهت آشنایی بیشتر با قطعات پرینتر های لیزری  رنگی همانند ترنسفرکیت لیزری رنگی اچ پی ، با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

پورت های اچ پی 183
پرینتر اچ پی hp 183