کارتریج hp 131a لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی و عملکرد سری کارتریج اچ پی 131 توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود اگر به دنبال کیت کارتریج با کیفیت همراه با سرعت مناسب هستید . ما را در این بخش دنبال نموده و همچنین از اطلاعات کارشناسان HP  در زمینه ی ماشین های اداری بهرمند شوید.

لازم به ذکر است که این کیت از سری شناسه ی CF210 – 211 – 212 -213A تشکیل شده است که در ادامه در ارتباط با آن توضیحات بیشتری را خواهیم داد. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گارانتی کارتریج های جوهری و لیزری اچ پی HP با کارشناسان امور مشتریان اچ پی همراه شوید.

 

کارتریج hp 131a

 

این سری از کارتریج های اچ پی در دسته کارتریج های لیزری قرار گرفته است. این کیت شامل چهار رنگ  می باشد. از همین رو این دستگاه در کمپانی اچ پی با کد فنی 131 شناخته می شود.

پرینتر های محبوبی چون M251 و M276nw از سری دستگاه هایی می باشند که از کارتریج HP 131A استفاده می کنند. در ادامه نیز در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ها توضیحات کاملتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. اصلی ترین ویژگی در این سری از کارتریج ها سرعت بالای چاپ آنها می باشد. اما باز با این حال 131 دارای ویژگی های خاص بسیاری می باشد که در ادامه توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد.

 

کارتریج hp 131a

 

در قدم اول بسیاری از کاربران خواهان کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نوع عملکرد این دستگاه می باشند. این سری از کارتریج های اچ پی ، توسط کمپانی دارای گرید بندی متفاوتی می باشند. شما می توانید برای خرید این دستگاه به صورت شرکتی با کارشناسان بخش فروش همراه شوید. اچ پی 131A با عملکرد بالای خود در چاپ توانایی چاپ با کیفیت بالایی را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

CF210 – 211 – 212 -213A

این سری از شناسه های قرار گرفته مربوط به ، کد اصلی کارتریج پرینتر های اچ پی می باشد. CF210 مربوط به رنگ مشکی سری 131A می باشد. این کارتریج توانایی چاپ تا 1800 برگ A4 را به صورت استاندارد به کاربران ارائه می دهد . سایر کد های قرار گرفته همانند 211 ،  212 و HP 213A به ترتیب مربوط به سایر رنگ های آبی ، زرد و قرمز با قابلیت چاپ 1500 برگ A4 می باشد. شما می توانید جهت خرید و یا سفارش این کیت با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

پرینتر های سازگار با HP 131A

در بخش اولیه در ارتباط با دو سری از پرینتر های HP که با کارتریج لیزری 131 سازگار می باشند . اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم . در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه ها توضیحات لازم را خدمت شما کاربران  گرامی ارائه دهیم. در مرحله ی اول به سراغ M251 می رویم. این سری از دستگاه ها در دسته چاپگر های Pro 200 قرار دارند. پرو 251 در دسته چاپگر های لیزری رنگی اچ پی با تکنولوژی چاپ تک کاره قرار گرفته است. این دستگاه با وزن 18 کیلوگرمی به عنوان یک چاپگر اداری توسط کمپانی به بازار عرضه شده است.

 

 

پرینتر های سازگار با HP 131A
کارتریج hp 131a

 

 

تکنولوژی کار لیزری به همراه چاپ در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز باعث شده تا کاربران بتوانند اسناد خود را در سریعترین زمان ممکن به چاپ برسانند. سایز کاغذ استاندارد A4 ، A5 ، B5 و … باعث شده تا اچ پی 251 محبوبیت بالایی در زمینه ی چاپ بدست آورد. در نقطه ی مقابل پرینتر لیزری رنگی HP 276 قرار گرفته که این دستگاه نیز در دسته پرینتر های پرو 200 قرار گرفته است. این دستگاه در دسته چاپگر های چهار کاره ی لیزری قرار دارد و مشخصات فنی آن تماما مشابه با سری 251 می باشد. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در اچ پی در اقدسیه همراه باشید.