تک کاره 451nw اچ پی لیزری رنگی | در این بخش همراه شما کاربران گرامی هستیم تا بتوانیم با یکی از محبوب ترین سری پرینتر های تک کاره ی اچ پی با تکنولوژی چاپ لیزری رنگی آشنا شویم. خیلی از کاربران طی هفته های پیش  در ارتباط با خرید یک پرینتر اداری – سازمانی اچ پی با کارشناسان ما همراه بودند. اکثر افراد در زمینه ی خرید ماشین های اداری رنگی سازمانی ، قابلیت هایی چون سرعت بالا ، کیفیت جاپ مناسب ، کارتریج های روان و بی نقصی را می خواهند. از این رو ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تصمیم گرفتیم. تا با یکی از پرچمداران اچ پی یعنی HP 451NW کار خود را آغاز نماییم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با اچ پی در ایران همراه شوید.

 

تک کاره 451nw

به طور کلی پرینتر های تک کاره با توجه به نوع تکنولوژی خود تنها توانایی چاپ را به کاربران ارائه می دهند. عموما از این سری از دستگاه های اچ پی به صورت تخصصی در زمینه های خاص و تنها برا چاپ در ابعاد زیاد استفاده می شود. طراحی این دستگاه ها به صورت تخصصی و تک کاره این امکان را به ما می دهد. تا ما تنها روی چاپ تمرکز داشته باشیم. HP 451 به عنوان یک پرینتر لیزری رنگی می توان در دسته چاپگر های Pro و پر فروش کمپانی قرار داد.

HP 451nw نیز همانند سایر دستگاه های چاپگر این امکان را به ما می دهد. تا بتوانیم همانند سایر دستگاه های color دیگر اسنادمان را به صورت رنگی چاپ نماییم. مشکی ، زرد ، قرمز و آبی چهار رنگ تشکیل دهنده ی این دستگاه ها می باشند. شما می توانید با ترکیب این رنگها ، اسناد خود را در رنگ دلخواه توسط HP 451nw چاپ نمایید.

به طور کلی اگر بخواهیم یک آشنایی سطحی با HP 451nw به ست بیاوریم. باید بگوییم که این دستگاه در دسته چاپگر های اداری و بیزینسی اچ پی با تکنولوژی چاپ رنگی به صورت تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده اند. با توجه به پسوند NW خیلی ساده می توانیم متوجه شویم. که این چاپگر هم در فضای Network و هم به صورت Wireless قابلیت ارائه ی خدمات را به ما می دهند. پورت اصلی اتصال این دستگاه از نوع USB 2.0 بوده و شما می توانید. از این طریق فضای اتصال این دستگاه را به سیستم محیا کنید. در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه به مشخصات بیشتری توجه خواهیم نمود.

 

 

 

تک کاره 451nw

 

شرکت HP

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی HP 451nw بررسی های بیشتری را انجام دهیم. در مرحله ی اول لازم است دانید که این دستگاه به عنوان یک چاپگر اداری – سازمان طراحی شده است. از این رو اگر کاربر خانگی می باشید اصلا خرید این دستگاه ، پیشنهاد نمی شود. این پرینتر با حافظه ی 128MB پیش از هرگونه چاپ ، به شما این امکان را می دهد. تا پیش از چاپ اطلاعات را در حافظه ی خود به صورت کامل مرور نماید تا اسناد بدون هیچ نقصی به مرحله ی چاپ برسند.

سینی خروجی این دستگاه 150 برگ می باشد. و همین موضوع می تواند به کاربران جهت چاپ در ابعاد بالا کمک کند. در نظر داشته باشید که HP 451nw به ما کمک می کند تا در دقیقه بتوانیم صاحب 20 تا 22 برگ به صورت سیاه و سفید و رنگی بشویم. همچنین در نظر داشته باشید. که این دستگاه ا کیفیت چاپ 600*600 DPI به ما این امکان را می دهد. تا به صورت ماهیانه 40000 برگ را به چاپ برسانیم.

کارتریج 305A یکی از مهمترین بخش های پرینتر لیزری رنگی HP 451nw کارتریج های آن می باشد. این کارتریج لیزری رنگی 305A به عنوان یکی از محبوب ترین کارتریج ها در دسته ماشین های اداری به حساب می آیند. کارتریج لیزری رنگی 305 در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز با توانای چاپ استاندارد 5 درصد توانایی چاپ بیش از 2000 برگ را به کاربران می دهند. و همچنین در ارتباط با کارتریج 305A می توان گفت که این دسته از کارتریج های لیزری رنگی مقرون به صرفه امکان شارژ مجدد را به کاربران خود می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در ارتباط با دانلود درایور پرینترهای اچ پی HP، با کارشناسان در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

 

تک کاره 451nwشرکت HP

 

 

 

 

 

ارسال تک کاره 451nw به تمام نقاط

ارسال رایگان کلیه پرینترهای لیزری به تمام شهرهای ایران : این سرویس توسط شرکت های خدمات رسات پیشتاز ، چاپار ، پست و هرگونه باربری که قابل دسترس مشتریان در تمامی نقاط ایران باشد انجام پذیر است. بدیهی ست پردازش سفارش و ارجاع به انبار شرکت جهت ارسال منوت به تاییدیه حسابداری شرکت اچ پی و تاییدیه کارتابل کالا میباشد. تک کاره 451nw با توجه به ابعاد و وزن درج شده در مشخصات فنی کالا قابلیت ارسال به تمامی استانهای ایران را داراست. تامین قطعات مصرفی و مورد نیاز دستگاه ، همچنین پشتیبانی خدمات فنی با ثبت سفارش در واحد امور مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

برای تک کاره 451nw چه خدماتی دریافت میکنید؟

ارسال رایگان تک کاره 451nw برای تهران و تمام شهرهای ایران/گارانتی گلوبال شرکتی تک کاره 451nw/خدمات مشاوره و پشتیبانی رایگان برای نوع کاربری تک کاره 451nw/راه اندازی اولیه در محل برای تک کاره 451nw بصورت اعزام تکنسین در تهران (شامل هزینه)/ارسال کاغذ مخصوص عکس تک کاره 451nw