نمایندگی جوهر HP سری دسکتاپ | جوهر نیز همانند تونر به عنوان اصلی ترین قطعه ی مصرفی در پرینتر های سازگار به خود به حساب می آید. عمدتا تمامی پرینتر های جوهری برای چاپ از کارتریج های INKJET استفاده می کنند. اما اگر بخواهیم کمی موشکافانه به این موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم که درون این کارتریج ها چیزی جزء جوهر ها نمی باشد. با این جمع بندی ساده اهمیت استفاده جوهر و کارتریج ها در پرینتر های Desktop مشخص می شود.

طبق آمار رسمی سایت اچ پی ، همچنان پس از طراحی و عرضه ی محصولات جدید. با تکنولوژی های برزو و قطعات مصرفی جدید ، باز بسیاری از کاربران هستند. که به منزله ی کار و یا حرفه ی خود از دستگاه های جوهرافشان دسکتاپ استفاده نمایند. در همین راستا ما نیز در نمایندگی رسمی تصمیم گرفتیم. تا در ارتباط با اصلی ترین موضوع این دستگاه ها یعنی جوهر و کارتریج های Desktop ink print توضیحات و بررسی های لازم را انجام دهیم. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ادامه همراه باشید.

 

نمایندگی جوهر HP

علیرغم دسته بندی متفاوت و متنوعی که در ارتباط با جوهر های دسکتاپ وجود دارد. ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با جوهر های شرکتی و سازگار کمپانی اچ پی رسمی های لازم را انجام داده. و چکیده ای از این توضیحات مهم در زمینه ی پرینتر های رومیزی خدمتتان ارائه دهیم. همانطور که گفته شد اصلی ترین و مهمترین قطعه در پرینتر های جوهری ، قطعات مصرفی آن می باشد.

اگر بنا به هر دلیل ما در هنگام استفاده از پرینتر های جوهرافشان در بخش قطعات مصرفی دچار مشکل شویم. دستگاه ما از کار می افتد. تمامی پرینتر های اچ پی در بخش Desktop این قابلیت را دارند که هنگام تمام شدن جوهر درون خود هشداری را به کاربران بدهند. ما نیز باید این هشدار را جدی بگیرم و نسبت به تعویض و یا شارژ کارتریج های خود اقدامات لازم را انجام دهیم. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آداپتور های پرینتر های جوهری و نحوه ی خرید آنها با ما در نمایندگی همراه شوید.

 

 

 

 

نمایندگی جوهر HP

 

Deskjet 4280

پرینتر جوهرافشان HP F4280 به عنوان یک پرینتر رومیزی همه کاره یا All-in-one  در دسته پرینتر های جوهر افشان به حساب می آید. یکی از اصلی ترین مشخصه های این دستگاه سرعت و کیفیت مناسب آن در هنگام استفاده ی اداری – خانگی می باشد. طراحی ساده ، اتصال آسان و وزن سبک از سری نکات مثبت این دستگاه در دسته ماشین های اداری به حساب می آید. این پرینتر جوهری با کد CB656A طراحی و به بازار عرضه شده است. همچنین رزولوشن این دستگاه 2400*1200 DPI به صورت استاندارد در کمپانی HP محاسبه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی جوهر HP Desktop Ink F4280 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.  جهت آشنایی بیشتر با سری پرینتر های جوهرافشان HP با ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

Deskjet 4280

 

شارژ و خرید کارتریج های HP Desktop | نمایندگی جوهر HP

بحث شارژ و بحث خرید کارتریج های جوهر HP دو امر کاملا متفاوت و تخصصی به حساب می آید. ابتدا بررسی خود را نسبت به نحوه ی شارژ این کارتریج ها ارائه خواهیم داد. مطمئنا اگر شما هم از کاربران پرینتر های رومیزی جوهری اچ پی باشید. اهمیت جوهر و نحوه ی استاندارد شارژ این دستگاه ها را می دانید. جوهر بکار رفته در پرینتر های Desktop باید سازگار با DPI و دستگاه مصرف کننده باشد. و در غیر این صورت اگر شارژ یا قطعات مصرفی به صورت غیر استاندارد باشند. دستگاه ها متحمل ضرر زیادی می شوند. زیرا که عملکرد آنها به دلیل عدم تطابق با قطعات مصرفی دچار اختلال می شود.

اما خرید کارتریج های InkJet ، همانطور که ما در بحث شارژ با چالش هایی رو به رو می باشیم . این چالش ها در بحث خرید هم همراه ما می باشند. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود تا پیش از خرید به چندین مورد در ارتباط با خرید کارتریج های اورجینال دقت نمایید. در مرحله ی اول بهترین راه شناسایی کارتریج های اورجینال راه های شناسایی و نشانه های خود اچ پی می باشند. این راه های ارتباطی در دو دسته تقسیم شده اند .  کد QR و شناسه ی محصول.  هنگام مشاهده ی این دو عامل حتما با توجه به دستورالعمل ها راه های استعلام کارتریج را انجام دهید. در مرحله ی دوم شما می توانید. با توجه به بسته بندی و تاریخ تولید و انقضای کارتریج ، یک خرید مطمئن و ایمن را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

 

 

 

شارژ و خرید کارتریج های HP Desktop