پرینتر لیزری M281FDW | پرینتر لیزری رنگی HP . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر لیزری رنگی مدرن و محبوب اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشنسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. همچنین شما می تواندی جهت خرید این دستگاه و استفاده از خدمات پس از فروش با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی مفتخراند تا در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش همراه شما کاربران عزیز باشند.

 

پرینتر لیزری M281FDW

پرینتر لیزری اچ پی  M281 در دسته چاپگرهای لیزری رنگی اچ پی چهار کاره می باشد. تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت لیزری رنگی در چهار رنگ می باشد. همچنین سایز چاپ این دستگاه به صورت استاندارد A4 می باشد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه چاپ مدرن اچ پی تمامی دستورالعمل های چاد خود را در بالاترین سطح کیفیتی انجام دهید.

در بسیاری از گزارش هایی که به دست ما رسیده . کاربران خواهان بررسی و مشخصات فنی این دستگاه و آشنایی با مزایا و معایب شده اند. از این رو تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با پرینتر لیزری رنگی hp281 اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم با کمک کارشناسان تخصصی تیم نمایندگی اچ پی مزایا و معایب این دستگاه را بررسی و شناسایی کنیم.

 

پرینتر لیزری M281FDW
پرینتر لیزری M281FDW

 

مشخصات فنی HP M281FDW

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با قطعات و مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی اچ پیM281 توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم. همانطور گفته شد. لیزرجت 281 در دسته پرینتر های رنگی چهار کاره می باشد که توانایی انجام عملیات پرینت ، کپی ، اسکن و فکس را خدمت شما کاربران ارائه می دهند. دستگاه های چهار عمدتا برای مصارف شرکتی و ارگانی می باشند. این رو این دستگاه 281 نیز به ما قابلیت استفاده ی شرکتی را می دهد‌ . شما هم می توانید از این دستگاه ها در راستای چاپ در تعداد بالا استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی HP M281FDW
پرینتر لیزری M281FDW

 

سریع‌ترین سرعت چاپ دو طرفه در کلاس و زمان خروج از صفحه اول را از پرینتر لیزری HP M281FDW دریافت کنید. پرینتر لیزری رنگی نام برده با یک تغذیه خودکار اسناد 50 صفحه‌ای وظایف خود را درسریع انجام می دهد . فایل‌های دیجیتال را مستقیماً به ایمیل، پوشه‌های شبکه و موارد دیگر اسکن کنید. همچنین شما می توانید از طریق این دستگاه اسناد را مستقیماً از درایو USB به چاپ برسانید. چاپ با صدای HP یکی از قابلیت های جدید که اچ پی در دستگاه های خود به خصوص M281 معرفی کرده . چاپ هوشمند از طریق صدا می باشد. شما می توانید با چاپگر HP از طریق  Amazon Alexa، Google Assistant، Microsoft Cortana کار چاپ خود را انجام دهید.

 

عملکرد کارتریج چاپگر رنگی M281 | پرینتر لیزری M281FDW

توجه داشته باشید. که در هنگام خرید چاپگر های لیزری حتما کارتریج اورجینال در درون دستگاه موجود باشد. با کارتریج‌های تونر HP اصل شما می توانید روی رنگ‌های با کیفیت بالا و صفحات بیشتر حساب کنید. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین مشخصات کارتریج های اورجینال کیفیت بالا و ترکیب رنگ مناسب می باشد. از این رو شما می توانید با استفاده از این کارتریج ها در چاپ اسناد خود به نتایج مناسبی دست پیدا کنید. با استفاده از کارتریج اورجینال زمان کمتری را برای جایگزینی تونر با کارتریج ‌های اختیاری با بازده بالا صرف کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر لیزری دست دوم HP بروی لینک کلیک نمایید.

 

عملکرد کارتریج چاپگر رنگی M281
پرینتر لیزری M281FDW

 

چاپ و اسکن آسان موبایل – برنامه HP Smart

با برنامه HP Smart، راه‌اندازی ساده را دریافت کنید و از تلفن خود پرینت بگیرید و اسکن را در سریعترین زمان انجام دهید. چاپ به صورت وایرلس توسط دستگاه های HP یکی از قابلیت های کاربردی برای کاربران به حساب می آید. با عملکرد ثابت Wi-Fi دو بانده، به اتصال خود اطمینان داشته باشید.تلفن هوشمند یا تبلت خود را مستقیماً به چاپگر خود وصل کنید – و به راحتی بدون دسترسی به شبکه چاپ کنید. برای چاپ کافی است روی دکمه چاپ در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود ضربه بزنید.

چاپ از طریق وایرلس به کاربران چندین امکان را میدهد تا علاوه بر راحتی آنها در زمینه ی تولید اسناد . توانایی ایجاد بخش مدیریتی هم داشته باشند. از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شیوه ی نصب و راه اندازی وایرلس پرینتر لیزری M281FDW و نحوه ی اتصال آن به گوشی های هوشمند خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرموده  از تمامی خدمات شرکتی بهرمند شوید. در ادامه با ما همراه باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نصب چاپگر در سیستم عامل ویندوز بروی لینک کلیک نمایید.

 

 

کارتریج لیزری HP 202A

 

همانطور که می دانید کارتریج های لیزری اهمیت بسیار بالایی در پرینتر های رنگی دارند. در این راستا پرینتر های لیزری | پرینتر لیزری M281FDW از کیت با شناسه 202A استفاده می کند.  شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید کارتریج های اصلی اچ پی با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شده و اطلاعات مشاوران ما استفاده بهینه را ببرید

 

کارتریج لیزری HP 202A
پرینتر لیزری M281FDW

 

پرینتر لیزری M281FDW | کارتریج اصلی سری HP 202A . پس از معرفی و طراحی ،، پرینتر لیزری M281FDW طرفداران بسیاری در زمینه ی چاپ به دست آورد. در این بخش نیز در نظر داریم تا در ارتباط با کارتریج های اصلی پرینتر لیزری M281FDW بررسی های لازم را انجام داده و نتیجه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از همین رو شما می توانید جهت خرید کارتریج های سری 202 اچ پی در هر چهار رنگ با کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تماس باشید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در نظر دارند تا با یاری شما بهترین خدمات را به شما ارائه کنند. با ما همراه باشید.