پرینتر رنگی تک کاره 255dw | طی گزارشات اخیر شما کاربران گرامی مبنی بر بررسی سری 255 ، در این بخش تصمیم گرفتیم. تا به بررسی این دستگاه از سری ماشین های اداری تک کاره بپردازیم. همانطور که می دانید چند سالی است که بازار ماشین های اداری رنگی داغ بوده و بسیاری. از کاربران در جهت پیشبرد اهداف خود در زمینه ی چاپ مجبور به استفاده از این دستگاه ها می باشند. اما اصلی ترین سوال در ارتباط با سری ماشین های اداری شناخته شده. چون HP 255dw مربوط به عملکرد و خصوصیات آن می شود. و این که متوجه شویم که پرینتر 255 سازگار با چه کار و چه افرادی می باشد. از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

پرینتر رنگی تک کاره

پرینتر های رنگی انقلابی را در صنعت چاپ و ماشین های اداری به وجود آوردند . پس از معرفی و عرضه ی این دستگاه ها به مارکت های مجاز . کاربران از عملکرد و ویژگی این دستگاه ها به شدت استقبال به عمل آوردند. البته هنوز که هنوزه این دستگاه ها با خصوصیات ویژه ، برای یکسری از مشاغل و افراد تولید می شود. و ما همچنین شاهد پر فروش بودن دستگاه های سیاه و سفید می باشیم. و اما به طور کلی مکانیزم و پردازش چاپگر های لیزری رنگی به ما کمک شایانی در زمینه ی چاپ اسناد می کند. در همین راستا تصمیم داریم بنا به نوع عملکرد این دستگاه ها ، سری 255 را نیز بررسی نموده. و نکات مثبت و منفی این دستگاه را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

پرینتر رنگی تک کاره 

 

طبق روال همیشگی اچ پی ما در طراحی این دستگاه شاهد یک ماشین اداری مکعبی شکل سفید رنگ هستیم. رنگ با کیفیت و جنس مقاوم بدنه ی 255 به ما این امکان را می دهد. تا از آن در هر فضا با هر دیزاینی استفاده کنیم. شاهد ظرافت های زیادی در ترکیب و طراحی این دستگاه هستیم که متقابلا حس خوبی را به کاربر هنگام کار ارائه می دهد. البته لازم به ذکر است که سری 255 نیز همانند خیلی از دستگاه های اچ پی همانند 751 ، 130 ، 428 و … از صفحه نمایش کوچک و یک شکل استفاده می کند که قابلیت های محدودی را به کاربران می دهد. می توان مدعی شد. که اچ پی از این نوع طراحی ماشین های اداری کمی زیاد بهره برده است. که به خودی خود نکته ی منفی به حساب نمی آید.

 

بررسی مشخصات

اچ پی نیز همانند سایر کمپانی های دیگر در زمینه ی تولید ماشین های چاپگر ، به طراحی دستگاه های خود اهمیت می دهد. اما نکته ای که باعث شده تا دستگاه های این برند . در مقایسه با سایر برند های دیگر مورد توجه قرار گیرد. کیفیت و کوالیتی بالای آن می باشد. کاربران همواره چاپگر های اچ پی را به کیفیت و ارائه ی خدمات پس از فروش مناسب می بینند. البته که این خصوصیات بروی سری 255 نیز بوده و شما می توانید. بدون هیچ دغدغه ای نسبت به تهیه ی این دستگاه ، اقدامات لازم را به عمل بیاورید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تونر اصلی اچ پی لیزری رنگی وارد لینک قرار گرفته شوده شوید.

 

بررسی مشخصات

 

 

با توجه به تکنولوژی رنگی بودن ، سری 255 وزن استاندارد و قابل هضمی دارد . مشا می توانید این دستگاه را با وزن تقریبی 14 الی 16 کیلوگرم خریداری نموده و در منزل و یا دفتر کار خود قرار دهید. توان چاپ این دستگاه به صوت ماهانه و استاندارد . توسط کمپانی HP ، 4000 برگ محاسبه شده است. همچنین رزولوشن چاپ این دستگاه پس از تست 600*600 DPI گزارش شده. که کیفیت قابل توجه و مناسبی برای این سری از چاپگر های HP به شمار می رود.

 

قطعات مصرفی پرینتر 255DW

در پسوند این دستگاه ما شاهد واژه ی DW کمی باشیم. همانطور که می دانید پسوند D قابلیت چاپ به صورت دابلکس. و یا دوروی اتوماتیک ، و پسوند W قابلیت چاپ به صورت بیسیم از طریق Wireless  را به ما می دهد. پس با توجه به این سری از قابلیت های اچ پی 255 ما شاهد رویارویی با یک چاپگر از سری ماشین های Smart هستیم. نکته ای که در ارتباط با قطعات مصرفی این دستگاه وجود دارد کارتریج آنها می باشد. اچ پی در مکانیزم چاپ این دستگاه از کیت سری 206A استفاده نموده است. این کارتریج به صورت تقریبی توانایی چاپ 1200 تا 1400 برگ را به کاربران ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی شارژ کارتریج های لیزری وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

قطعات مصرفی پرینتر 255DW

 

در اچ پی آبا برای پرینتر رنگی تک کاره چه خدماتی دریافت میکنید ؟

ارسال کیت یا تک درام رنگی پرینتر رنگی تک کاره / تعویض پک کامل تونر شرکتی پرینتر رنگی تک کاره / شارژ با دستگاه وکیوم پرینتر رنگی تک کاره / تخلیه بک تونر زائد پرینتر رنگی تک کاره / نصب پرینتر رنگی