مشخصات معرفی پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل CP1025nw

پرینتر لیزری رنگی مدل CP1025nw دارای وزن 12 کیلوگرم و ابعاد 399x461x251 میلیمتر است. تکنولوژی این پرینتر ازنوع لیزری است. این پرینتر از نوع تک کاره بوده و تنها قابلیت تهیه پرینت دارد. در این پرینتر از پورت Ethernet، پورت USB 2.0 استفاده شده است. پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل CP1025nw دارای قابلیت چاپ رنگی است. این پرینتر ازجمله پرینترهای مقرون به صرفه با امکانات مناسب محسوب می شود. همچنین این مدل پرینتر، یکی از کم مصرف ترین و کوچکترین پرینترهای رنگی و لیزری موجود در بازار است. در ادامه، به بررسی مشخصات فنی و نوع کاربری پرینتر hp CP1025nw می پردازیم.

 

 

 

 

پرینتر لیزری رنگی اچ پی cp1025nw

 

 

 

در پرینتر لیزری hp CP1025nw از حافظه پرینتر 8 مگابایت و پردازنده 400 مگاهرتز استفاده شده است. مانند سایر پرینترهای برند اچ پی، در این پرینتر لیزری نیز امکان Instant-On و قابلیت Auto on/Auto off تعبیه شده است. با این قابلیتها، در مصرف برق صرفه جویی می شود و درصورت عدم استفاده از پرینتر، بطور خودکار خاموش می شود.

مشخصات چاپ پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل CP1025nw

سایز چاپی که می توان از این پرینتر انتظار داشت، شامل A4، A5، A6، B5 است. انواع کاغذ از ساده تا رنگی، بازیافتی،‌ لیبل و غیره را می توانید در پرینتر لیزری رنگی hp CP1025nw استفاده کنید. سرعت چاپ رنگی، 4 برگ در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید، 17 برگ در دقیقه است. رزولوشن چاپ برابر با 600*600 dpi است. مشخصات کاغذ | ظرف سینی ورودی کاغذ در این پرینتر لیزری دارای ظرفیت 150 برگ و سینی خروجی می تواند ۵۰ برگ را در خود نگه دارد. این پرینتر دارای توان کار ماهیانه 15000 است. تنها چاپ یک رو بصورت خودکار انجام می شود. چاپ دو رو را باید بصورت دستی انجام دهید.

 

کارتریج تعبیه شده

طراحی کارتریج های این دستگاه به گونه ای است که دارای عمر بالایی هستند. می توان این کارتریج ها را براحتی تعویض نمود. کارتریج بکار رفته در پرینتر لیزری رنگی اچ پی، مدل 126A HP در چهار رنگ موجود است. کارکرد کارتریج مشکی، 1200 برگ است. کارتریج رنگی دارای کارکرد 1000 برگ است. این پرینتر، از قابلیت کارتریج تست در داخل خود دستگاه برخوردار است. برای استفاده بهینه از دستگاه و بهره گیری از بالاترین درصد کوالیتی رنگ در این مدل بهتر است از تونر اصلی و یونیت درام اورجینال اچ پی استفاده شود. شارژ کارتریج بین 15 تا 20 درصد DPI پایین تری را در چاپ عکس و تلفیق رنگ ارائه خواهد کرد. اما میتوانید جهت شارژ نیز با مراجعه به واحد فنی اچ پی آبا از تونر و چیپ اصلی مختص دستگاه 1025 NW استفاده کنید.

 

 

 

کارتریج 126A در پرینتر لیزری رنگی اچ پی cp1025nw

 

 

 

 

نوع کاربری پرینتر اچ پی مدل CP1025nw

این پرینتر به دلیل مجهز بودن به اتصالات بی سیم، شبکه و USB برای محیط های کاری و اداری گزینه بسیار مناسبی است. زیرا کامپیوترهای زیادی بطور همزمان می توانند از این پرینتر استفاده کنند. به کمک امکان HP ePrint، می توانید از راه دور نیز اسناد خود را پرینت بگیرید. این پرینتر به دلیل امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، هم برای مصارف خانگی و هم اداری توصیه شده است.

 

نمایندگی اچ پی

پرینتر لیزری رنگی hp CP1025nw در میان دستگاه های پرکار و با کیفیت برند اچ پی است. این دستگاه توانسته با سرعت مناسب و رزولوشن خوب، جایگاه مناسبی در میان خریداران داشته باشد.برای اطلاع از قیمت این پرینتر می توانید به نمایندگی اچ پی آبا مراجعه فرمایید. همچنین به منظور راهنمایی بیشتر برای خرید پرینتر یا سایر تجهیزات اچ پی از سایت نمایندگی اچ پی دیدن نمایید.

 

 

دانلود درایور پرینتر لیزری 1025nw

 

دانلود درایور پرینتر 1025NW

برای دانلود درایور پرینتر لیزری رنگی 1025 میتوانید از لینک موجود در بالای صفحه که به سایت اصلی HP.com هدایت میشود استفاده کنید. پس از ورود به صفحه مورد نظر ،، ویندوز خود را انتخاب کرده و بیت ویندوز مربوطه را تعیین نمایید و از پیشنهاد سبز رنگ HP در صفحه جهت دانلود استفاده کنید. | کاربرانی که به هر دلیل امکان دانلود و نصب درایور پرینتر را ندارند میتوانند از طریق انی دسک و بصورت آنلاین با کارشناسان نصب در تماس باشند.