پرینتر لیزری HP 201 | چاپگر لیزری مشکی اچ پی . تیم تخصصی اچ پی در نظر دارد. تا در این پست مشخصات فنی و نحوه کار با چاپگر لیزری مشکی 201 بپردازد. در نظر داشته باشید که تمامی اطلاعات به صورت کارشناسی شده توسط تیم اچ پی دارای تاییدیه رسمی می باشد. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه چاپ،  مشخصات فنی ، خرید و خدمات پس از فروش چاپگر لیزری مشکی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید. مادر نمایندگی رسمی اچ پی مفتخریم در ارتباط با خرید محصولات و مشاوره به صورت رایگان همیار شما کاربران بمانید باشیم.

 

پرینتر لیزری HP 201

تا بدین جای کار در ارتباط با اهمیت پرینتر های لیزری مشکی توضیحات بسیاری داده ایم. پرینترهای لیزری در دست ماشینهای اداری و رایانه ای می باشند که اهمیت آنها برای هر فضای خانگی و اداری بسیار بالا می باشد. شما میتوانید با خرید چاپگر های لیزری هزینه‌های چاپ خود را تا مقدار بسیار زیادی کاهش داده و در وقت خود صرفه جویی نمایید.

پرینتر لیزری 201 از سری چاپگر های کمپانی hp بوده که توانایی چاپ بالایی در زمینه کاری و خانگی دارد. کمپانی رسمی اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود لیزر جت 201 را با قابلیت های متنوع طراحی و به بازار عرضه کرده است. شما می‌توانید بسته به نوع نیاز خود این دستگاه را در دسته ی 201A و 201DW تهیه کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی به شماره ی 02189392 در ارتباط باشید.

 

پرینتر لیزری HP 201
پرینتر لیزری HP 201

 

مشخصات فنی HP 201

پرینتر لیزری مشکی اچ پی سری 201 پرینتر های لیزری مشکی تک کاره می باشد. که قابلیت چاپ را به صورت سیاه و سفید به کاربران ارائه می دهد. همچنین دستگاه در تولید اسناد با تکنولوژی سیاه و سفید کیفیت و سرعت بالایی را به کاربران ارائه می دهد. از این رو شما میتوانید از 201 در فضاهای متفاوتی استفاده کنید و از خدمات این دستگاه بهره مند شوید. نوع کاربری پیشنهادی برای این دستگاه به صورت اداری می باشد. این موضوع نشان دهنده قدرت عملکرد و کیفیت بالای دستگاه اچ پی است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد سایر مشخصات فنی این دستگاه بررسی های لازم را انجام داده و اطلاعات مهمی را خدمت شما ارائه دهیم.

اتصال، مدیریت و کمک به نگه داشتن اطلاعات امن با ویژگی های داخلی  HP 201.

شروع به چاپ بلافاصله پس از ارسال دستور چاپ و به خودکار

اتصال سریع به شبکه ی بی سیم ، با استفاده از HP Auto

چاپ آسان در هر فصایی با استفاده از اترنت و اتصال بی سیم.

اتصال از طریق USB، و دسترسی به ابزار از کامپیوتر جهت مدیریت چاپگر لیزری مشکی.

صرفه جویی در وقت و کمک به کاهش هزینه های کاغذ، با استفاده از چاپ اتوماتیک قابل اعتماد دو رو.

سرعت از طریق چاپ وظایف ، با استفاده از پنل کنترل ساده.

شروع کار، وچاپ پر سرعت با، کارتریج تونر 1،500 برگه ایی

 

مشخصات فنی HP 201
پرینتر لیزری HP 201

 

خدمات پس از فروش چاپگر HP 201

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با خدمات پس از فروش پرینتر های hp توضیحات مختصری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم. همانطور که میدانید پرینترهای اچ پی از کیفیت بسیار بالایی در صنعت چاپ بهره‌مند هستند. این موضوع باعث شده تا فروش و کاربران این دستگاه در سراسر دنیا بسیار زیاد باشد. از این رو نمایندگی اچ پی جهت ارائه خدمات خود با بالاترین کیفیت تصمیم به تاسیس نمایندگان معتبر در سراسر دنیا کرده است. همچنین نمایندگی رسمی اچ پی در ایران در بخش فروش و خدمات پس از فروش محصولات اچ پی مفتخر است تا خدمات متناسب با نوع دستگاه شما را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  شعبه ی  hp ما در ایران با شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات پس از فروش چاپگر HP 201
پرینتر لیزری HP 201

 

نمایندگی رسمی اچ پی در ایران تصمیم دارد تا در جهت ارائه کیفیت متناسب با نوع پرینتر لیزری 201 مشکی تک کاره نمایندگان خود را در مناطق مختلف تهران و شهرستانها معرفی کند. از این رو شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات متمایز نمایندگی رسمی اچ پی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش پرینتر های لیزری با کارشناسان ما در واحد فنی و فروشگاهی همراه شویم. کارشناسان نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارند. تا در سریعترین زمان بهترین خدمات را خدمت شما ارائه دهند.

 

کارتریج لیزری اچ پی 201A

پرینتر لیزری 201 اچ پی از کارتریج محبوب و پرطرفدار 83A استفاده می نماید. شما می توانید با استفاده از این کارتریج تمامی  امورات مربوط به چاپ را در تمامی زمینه های کاری انجام داده و از کیفیت این دستگاه بهره مند شوید. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه کار و خرید کارتریج 83A با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی همراه شده و تمامی اطلاعات را از بخش فروشگاهی دریافت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات بیشتری را در ارتباط با کارتریج 83 بررسی کنیم.

 

کارتریج لیزری اچ پی 201A
پرینتر لیزری HP 201

 

پرینتر لیزری HP 201 | چه تونری سفارش بدم ؟ | کارتریج لیزری مشکی پرینتر لیزری HP 201 کیت تونر لیزری مشکی تونر HP 83A می باشد. این کارتریج پر طرفدار توانایی چاپ 1500 تا 2000 برگه A4 را به کاربران می دهد. البته در نظر داشته باشید که حجم چاپ این کارتریج به شکل و نحوه ی استفاده شما بستگی کاربران بستگی دارد. شما میتوانید برای سفارش تونر در بخش ارتباط با با ما در تماس باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر سفارش تونر شارژ پرینتر لیزری HP 201 به واحد فنی تیکت بزنید. | پرینتر لیزری HP 201