تحلیل HP mfp 179 در نمایندگی مرکزی اچ پی | امروز در این بخش تصمیم داریم تا یک  از پرینتر های لیزری مهم اچ پی را در جایگاه مقایسه قرار دهیم و با بررسی دقیق از مشخصات این دستگاه آگاه شویم. اچ پی 179 از سری پرینتر های لیزری کمپانی اچ پی است که قابلیت چاپ به صورت رنگی را به شما کاربران ارائه می دهد. با توجه به ابعاد و قابلیت های این دستگاه HP 179 را می توان به عنوان یک چاپگر محبوب و پر طرفدار در دسته پرینتر های لیزری به حساب آورد. با ما در ادامه همراه شوید. همچنین جهت خرید این دستگاه می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

تحلیل HP mfp 179
تحلیل HP mfp 179

 

تحلیل HP mfp 179

چاپ به صورت لیزری رنگی ، یک دستاورد مهم برای افرادیست که در حوزه های مربوط فعالیت می نمایند. حال چاپ رنگی چاپگر های اچ پی به ما کمک می کند تا بتوانیم اسناد خودمان را با خلاقیت بالاتری به چاپ برسانیم. چاپ پرینتر لیزری HP 179 به ما کمک می کند تا بتوانیم نسبت به جوهرافشان ها از سرعت بالاتری استفاده کنیم. اما بحث کیفیت بحث جداگانه ایست که در ادامه به آن می پردازیم . قیمت جهانی این پرینتر بنا به قابلیت های که دارد در وبسایت رسمی اچ پی مشخص است. اما شما می توانید بنا به نوع درخواست خود چاپگر اچ پی را متناسب با نوع کار و شیوه ی استفاده ی خود انتخاب و خریداری کنید.

 

HP mfp 179
تحلیل HP mfp 179

 

به هیچ عنوان پس از خرید چاپگر اچ پی 179 نگران قعات مصرفی و قطعات کلی دستگاه نباشید. خوشبختانه این سری از دستگاه های اچ پی دارای قطعات معتبر و تایید شده می باشد که در صورت نیاز می توانیم آنها را جایگزین کنیم. در جهت آشنایی با قطعات می توانید با ورود به سامانه ی  HP تمامی جزئیات بیشتر را ببینید. در ارتباط با قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی نیز لازم به ذکر است که شما می توانید به راحتی در هر جای ایران آن را تهیه نموده و از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که استفاده از سری اورجینال کارتریج های اچ پی در سری پرینتر های HP 179 اهیمت بسیار بالایی دارد. که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

نمایندگی مرکزی HP

خرید پرینتر های لیزری رنگی به صورت حضوری و اینترنتی نکات جالبی دارد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. اولین موضوعی که باید در ارتباط با خرید این دستگاه ها به آن توجه کنیم کیفیت و سری ساخت آنها می باشد. کیفیت دستگاه های اچ پی امری ثابت است که در حوزه ی طراحی و تولید ماشین های کیفیت ثابتی دارد. اما با توجه به خرید و عرضه توسط مراکز غیر متفرقه در طی این پند سال اخیر شاهد تغییراتی در زمینه ی این ماشین ها بوده ایم. با بررسی های لازم متوجه شدیم که دستگاه ها پس از عرضه شدن به بازار توسط افراد متفرقه ای خریداری می شوند . و سپس با جا به جایی قطعات اصلی به قیمت ارزان تری به بازار عرضه می شوند. در نتیجه پیشنهاد می شود تا در تهیه ی این دستگاه ها دقت بیشتری راشته باشید.

 

نمایندگی مرکزی HP
تحلیل HP mfp 179

 

اصلی ترین مرجع برای خرید یک دستگاه چاپگر با استاندارد های لازم باید حتما الگوهای را لازم را رعایت کنید. خرید پرینتر های لیزری با کیفیت بالا به ما کمک می کند تا بتوانیم نتایج بهتری در چاپ برسیم. کیفیت بالای چاپگر های لیزری اچ پی 179 رنگی با توجه به سرعت مناسب آن به عملکرد گروهی و انفرادی ما کمک می کند تا بتوانیم عکس العمل بالااتری را از خود به نمایش بگذاریم. از این رو در جهت رفاه بیتشر می توانیم با مراجعه به مراکز معتبر و پیشنهادی اچ پی ، دستگاه های با قیمت معقولانه و خدمات بالا دریافت نماییم.

تحلیل بررسی و خرید | تحلیل HP mfp 179

در این بخش با بررسی نکات مهم چاپگر HP 179 سعی داریم تا به نکات جذاب تری در این دستگاه دست پیدا کنیم. با ما در  مرکز ماشین های اداری و رایانه اچ پی همراه باشید. در وهله ی اول با نگاهی جزئی به این دستگاه در میابیم که اچ پی HP 179 یک چاپگر لیزری رنگی با ابعاد متوسطه و نوع کاربری میان رده می باشد. نوع کاربری میان رده ی این دستگاه باعث شده تا اچ پی 179 مورد مناسبی برای محل کار و منزل به حساب بیایند. اگر کمی به جزئیات وارد شویم متوجه خواهیم شد که HP 179 دارای یک صفحه نمایشگر دو خطی می باشد. با توجه به این صفحه نمایش شما می توانید یک سری از تنظیمات را بروی دستگاه خود اعمال کرده و به طور کوچکی پرینتر را شخصی سازی کنید.

تحلیل بررسی و خرید
تحلیل HP mfp 179

پرینتر اچ پی 179 به عنوان یک دستگاه چهارکاره توسیط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. این چاپگر چهارکاره توانایی انجام عملیات های چاپ ، کپی ، اسکن و فکس را به کاربران خود رارائه می دهد. و شما را نسیت به استفاده از سایر ماشین های اداری دیگر بی نیاز می سازد. با توجه به ADF این دستگاه می توانید به قابلیت های جذابی چون ارسال دریافت فکس و اسکن برسید. همچنین با استفاده از صفحه ی تخت این سری از چاپگر های اچ پی به راحتی عملیات اسکن و کپی خودتان را در سریعترین زمان انجام دهید.

 

سایر مشخصات HP 179

اچ پی با استفاده از قابلیت اسمارت این دستگاه ، اپلیکیشن های را جهت مدیریت و چاپ طراحی نموده که ما می توانیم از طریق تلفن های هوشمند خود و اتصال به چاپگر ، خدمات زیادی را از سوی کمپانی دریافت نماییم. سینی کاغذی این دستگاه قابلیت نگهداری 150 برگ A4 را به کاربران می دهد که با توجه به این موضوع می توان گفت این دستگاه نسبت به یک چاپگر لیزری رنگی ، حجم قابل قبولی را دارد. و در آخر می پردازیم به قابلیت های ارتباطی . اچ پی با اتصال و طراحی شبکه بروی این دستگاه ها در جهت رفاه کاربران ، سبب شده تا ما بتوانیم از طریق NW ، وایرلس و نتورک راه های ارتباطی خودمان را با دستگاه حفظ نماییم.