پرینتر سه کاره 1132 اچ پی | در گذشته چاپگر های جوهرافشان اهمیت بسیار بالایی برای کاربران داشتند. اما پس از طراحی و عرضه ی ماشین های اداری همه کاره لیزری ، عموم مصرف کنندگان ترجیح دادند تا در راستای پیشبرد اهداف خود در چاپ ، از دستگاه های لیزری بهره ببرند. یکی از اصلی ترین دلیل این افراد ف هزینه ی چاپ کم ، سرعت بالا و قابلیت مولتی آنها همچون چاپگر HP 1132 می باشد. دقیقا همین موضوع در مشخصات فنی HP MFP 1132 نیز به چشم می خورد. در نظر داشته باشید ، شما می توانید با مراجعه به صفحه ی معرفی پرینتر اچ پی از مشخصات و ویژگی های جدید پرینتر های اچ پی مطلع شوید.

 

مروری بر یکی از دستگاههای خاطره انگیز

دستگاهی پر سرعت ، قابلیت چاپ ، کپی ، اسکن ، هزینه ی چاپ مقرون به صرفه و مهمتر از آن توانایی چاپ در تعداد بسیار بالا.  بنابراین کاربران با خرید این دستگاه می توانستند تا به اهداف خود در زمینه ی چاپ به مراحل بهتری دست پیدا کنند. در ارتباط با ویژگی پرینتر اچ پی HP 1132 موارد بسیاری را باید توجه داشته باشیم. در مشخصات این دستگاه بیشتر منحنی های مدل های قبلی از بین رفته اند و پوشش جت مشکی در اطراف عمودی و افقی قرار گرفته است. با توجه به همین موضوع در بخش های بعدی در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم نمود.

 

پرینتر سه کاره 1132

پرینتر سه کاره 1132 از سری پرینتر های محبوب و پر فروش کمپانی اچ پی به حساب می آید. پرفورمنس بالای این دستگاه در چاپ ، به همراه سرعت و هزینه های مناسب آن در راستای خروجی اسناد بسیار مهیج و قابل توجه می باشد. لذا بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از دستگاهی Multifunction استفاده نمایند. همانند سایر پرینترهای لیزری سه کاره ، این دستگاه نیز توانایی چاپ ، کپی و اسکن را به کاربران ارائه می دهد. اچ پی 1132 تنها دارای یک سینی ورودی به ظرفیت 500 برگی می باشد. از این رو کاربران می تواند به راحتی از این دستگاه در زمان طولانی مدت استفاده نمایند. پوشش خروجی کاغذی این دستگاه به صورت استاندارد تعبیه شده و توانایی نگهداری بیش از 100 برگ را به کاربران می دهد.

 

 

پرینتر سه کاره 1132

 

طراحی

طراحی این دستگاه همچون سایر محصولات اچ پی بسیار ساده و زیبا می باشد. کیفیت بدنه ی این دستگاه در مقایسه با رقیبان و هم رده های خود بسیار مناسب و مستحکم ساخته شده است. از طرفی دیگر تریم بدنه ی این دستگاه به صورت سیاه یک دست طراحی شده که این امکان ارائه می دهد. تا بتوانیم از آن در هر فضایی استفاده نماییم. ابعاد و وزن این دستگاه به طور معمول به صورت استاندارد طراحی شده است.وزن این دستگاه با احتساب کارتریج 85A درون آن 7 کیلوگرم محاسبه شده است.

 

استوک اروپا لیزری مشکی

لازم به ذکر است که پرینتر لیزری مشکی سه کاره HP 1132 از سری پرینتر های محبوب اچ پی می باشد. تولیدات این دستگاه از سوی کمپانی متوقف شده و شما کاربران گرامی در راستای خرید این دستگاه می توانید از محصولات استوک اروپایی آن استفاده نمایید. شابان به ذکر است که چاپگر HP MFP M1132 از سری چاپگر های محبوب و پر فروش کمپانی اچ پی می باشد. رزولوشن چاپ این دستگاه توسط نمایندگی 1200 نقطه در اینچ محاسبه شده است. این دستگاه سه کار ی لیزری مشکی با توجه به نوع کاربری اداری خود قابلیت چاپ بیش از 8000 برگ را به صورت ماهانه به شما کاربران گرامی ارائه می دهد.

 

کارتریج های اصلی حتی برروی استوک های اروپا فقط در نمایندگی

در نظر داشته باشید که کارتریج این سری از محصولات اچ پی HP 85A می باشد. این کارتریج لیزری مشکی با توان استاندارد چاپ 1500 برگ به عنوان یکی از برترین   کارتریج های این کمپانی به حساب می آید. سرعت کپی این دستگاه 18 برگ در دقیقه ، سرعت چاپ 22 برگ و همچنین اسکن این دستگاه به صورت رنگی می باشد. شما کاربران گرامی می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات ای دستگاه با کارشناسان بخش فروشگاهی نمایندگی رسمی با ما همراه شوید.

در نظر داشته باشید که پرینتر های استوک اروپایی همگی تحت استاندارد های نمایندگی رسمی با گارانتی معتبر خدمت کاربران به فروش می رسند. از این رو شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای با ما در راستای فروش و خدمات پس از فروش چاپگر های HP MFP 1132 همراه شوید. با ما در نمایندگی پرینترهای چندکاره یا MultiFunction همراه شوید.

 

 

استوک اروپا لیزری مشکی
پرینتر سه کاره 1132

 

 

این پرینتر قابلیت وای فای ندارد ، همچنین امکان شیر از دیوایس های مختلف بصورت شبکه را به کاربر نمی دهد و ولی به لحاظ کاربری از معدود پرینترهای ساده و خانگی اچ پی ست که توجه بسیاری از کاربران اداری را به خود جلب کرده است | پرینتر سه کاره 1132 اچ پی

در ایران دفاتر اداری همچنین دفترخانه های رسمی و حتی برخی از دفاتر فنی و خدمات دولتی از این چاپگر استفاده میکنند که مورد توجه نمایندگی های مستقر در تهران قرار گرفت و باعث شارژ مجدد این مدل در بین نمونه های جدیدتر گردید. | مرکز ماشین های اداری و رایانه  hpaba.com/در-نمایندگی-اچ-پی-پرینترهای-خود-را-قابل شارژ کنید