پرینتر 454dw لیزری رنگی اچ پی | چاپگر لیزری رنگی اچ پی مدل Color LaserJet M454dw از سری جت پرینتر های اچ پی می باشد. که پس از عرضه به بازار مورد استقبال بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان قرار گرفت. این پرینتر لیزری رنگی با قابلیت چاپ A4 و نوع کاربری تک کاره ، به عنوان چاپگری مقاوم و سر سخت در دسته ماشین های اداری اچ پی می باشد.

از سری نکات مثبت این دستگاه می توانیم به قابلیت های هوشمند و مناسب آن در زمینه  ی چاپ از طریق افزونه ها و دیوایس های متفاوت HP به موضوعاتی اشاره  داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات فنی و مشخصات ظاهری این دستگاه بیشتر آشنا شویم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این دستگاه به صورت مستقیم و شرکتی ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

پرینتر 454dw

هنگامی که اسمی از پرینتر های لیزری رنگی می آید. خود به خود ذهن خریدار و مصرف کننده به سوی کارتریج ها می رود. در همین راستا ما نیز تصمیم گرفتیم. تا در ابتدا به موضوع قطعات مصرفی این دستگاه ها بپردازیم. HP 454DW در جهت پیشبرد اهداف کاربران در چاپ از کیت لیزری رنگی HP 416A استفاده می نماید. این کیت شامل چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز (CMKY) می شود. کاست و ابعاد این کارتریج ها متناسب با ابعاد چاپ A4 و ابعاد جای گیری در دستگاه  454 به صورت استاندارد  می باشد. در نظر داشته باشید که کارتریج HP 410 Black توانایی چاپ اسناد تا 2400 برگ و کارتریج HP 416 color توانایی چاپ تا 2100 برگ را به صورت استاندارد به کاربران می دهند.

 

 

 

پرینتر 454dw

 

 

 

این دستگاه بر خلاف سایر هم رده های خود ، دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی با اندازه ی 2.7 اینچ می باشد که می توان از آن به عنوان نکته ای مثبت در این دستگاه یاد کرد. با توجه به این خصوصیت 454 شما دیگر می توانید به راحتی تمامی بخش های پرینتر خود را کنترل نمایید. همچنین این دستگاه می تواند در صورت نیاز هشدار های لازم را با سرعت بیشتری به کاربران منتقل نماید. اچ پی HP 454dw به عنوان یک دستگاه تک کاربری سایز A4 طراحی و به بازار عرضه شده است. اما از نظر وزن کمی از دستگاه های 3 و 4 کاره ی سنگین وزن ندارد . HP 454 وزنی حدود به 19 کیلوگرم داشته و همین موضوع کمی جا به جایی این دستگاه را برای کاربران دشوار می کند.

 

تک کاره HP

همانطور که تا بدین جا متوجه شدیم ، HP Pro 454 به عنوان یک دستگاه تک کاره ی لیزری رنگی آماده به ارائه ی خدمات لازم در زمینه ی چاپ می باشد. قابلیت W در این دستگاه این امکان را به ما می دهد تا با استفاده از درگاه Wi-Fi بتوانیم با این محصول ارتباط برقرار نموده و از امکان چاپ بی سیم بهره مند شویم. یکی از مهمترین سوالات کاربران در این بخش مربوط به استفاده از قطعات مصرفی و کاغذ ها می شود. بسیاری از کاربران با در نظر داشتن کیت HP 416 پرسیده بودند. که برای استفاده از 454 باید از چه نوع کاغذی استفاده نماییم.؟ و آیا می توان از کاغذ های فوتو در این دستگاه استفاده نمود.؟جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی مجاز کارتریج های اچ پی با ما همراه شوید.

در این بخش باید خدمت شما کاربران گرامی بگوییم که در پرینتر های لیزری رنگی بنا به نوع فعالیت منحصر به فرد خود ( تکنولوژی لیزر ) باید از کاغذ های استاندارد 60 تا 120 گرم استفاده نمود. لذا پیشنهاد می شود که جهت چاپ اسناد در Color LaserJet M454dw از کاغذ های آ4 با وزن استاندارد 80 گرم استفاده نمایید. لذا در نظر داشته باشید که تکنولوژی چاپ این دستگاه ها به هیچ عنوان هم خونی و ارتباطی با کاغذ های روغنی ، فوتو اسمارت و … نداشته و پیشنهاد می شود. از کاغذ های متفرقه در این دستگاه ها استفاده نکنید.

 

 

 

تک کاره HP

 

جمع بندی نهایی HP 454dw

به طور کلی پرینتر های 454DW به عنوان یک پرینتر لیزری رنگی اچ پی ارزش خرید بسیار بالایی دارند. زیرا که دارای قیمتی مقرون به صرفه ، وزنی سبک و عملکردی با سرعت مطلوب می باشند.  این دستگاه در دسته پرینتر های سایز A4 بوده و به کاربران این امکان را می دهد. تا در سایز های A4 -A5 -B5 اسناد خود را به صورت رنگی چاپ نمایند. کارتریج HP 416A نیز به عنوان یک کیت چهار رنگ لیزری ، از کیفیت و توانایی چاپ بالایی برخوردار می باشد. همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با پرینت لیزری اچ پی در نمایندگی ها می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

جمع بندی نهایی HP 454dw 

 

خرابی های پرینتر 454dw | مچاله شدن کاغذ : فیوزینگ پرینتر 454dw/نکشیدن برگه در سینی : پرینتر 454dw/چاپ جابجا : ترنسفر پرینتر 454dw/تکرار پرینت در صفحات : کارتریج پرینتر 454dw/هنگی دستگاه : فرمتر پرینتر 454dw/قطعی و وصلی پاور : DC پرینتر 454dw