پرینتر رنگی hp 455dn | معرفی در نمایندگی اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با نسل پر طرفدار چاپگرهای لیزری hp یعنی سری 455 تمامی اطلاعات را بررسی کنیم. و با نظر کارشناسانه مشخصات فنی پرینتر لیزری تک کاره را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر مشخصات پرینتر لیزری 455 اطلاعاتی مختصر در ارتباط با نحوه کار چاپگرهای رنگی hp کسب نماییم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسی‌های مادر نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما در نظر دارند تا در این زمینه همیار شما کاربران گرامی باشند.

 

پرینتر رنگی

کمپانی اچ پی پس از معرفی چاپگرهای رنگی ، سیر پیشرفت این دستگاهها را کامل کرد. همانطور که می دانید پرینترهای لیزری رنگی طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد و از این دستگاهها در زمینه های متفاوتی اعم از خانگی ، اداری ، ارگانی و … استفاده می‌شود. از این رو این دستگاه محبوب قابلیت های خود را بیشتر از پیش افزایش می دهد. با طراحی جدید مهندسین اچ پی چاپگرهای لیزری رنگی پیشرفت چشمگیری داشته اند‌. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی طراحی پرینترهای لیزری رنگی اطلاعات مفیدی را در زمینه معرفی کمپانی اچ پی خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

چاپگر رنگی لیزری اچ پی را می توان به عنوان یک جهش موفق در زمینه چاپ با استفاده از تونر ها دانست. در طی سالهای گذشته نمایندگی اچ پی برای رضایت کاربران ، مشتریان و مصرف کننده های خود شرایط ویژه ای را آغاز کرده است . همچنین تیم تخصصی طراحی و مهندسی hp همواره در تلاشند تا با ایجاد آزمون و خطاهای پی در پی محصولی بی نقص را طراحی و سپس پس به بازار عرضه کنند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید و خدمات پس از فروش پرینترهای لیزری رنگی تک کاره hp با کارشناس های ما در نمایندگی مجاز به شماره 02189392 تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر  دنبال کننده اخبار به روز محصولات اداری و رایانه‌ای می باشید. می‌توانید اخبار های به روز را در شبکه اجتماعی ما را دنبال کنید.

 

پرینتر رنگی
پرینتر رنگی

 

مشخصات و مقایسه تک کاره های لیزری رنگی

در بررسی امروز نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی نگاهی به چاپگر لیزری ، HP Color LaserJet Enterprise M455DN خواهم انداخت. در این بخش دست داریم که بدون هیچ مقدمه‌ای مستقیم به مشخصات فنی و بررسی های نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط با 455DN بپردازیم. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  قطعات فابریک اچ‌ پی بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی سری M455DN برای مشاغل کوچک ، دفاتر با حجم کاری سبک و مصرف خانگی گزینه ایده آلی می باشد. پرینتر لیزری رنگی ما حداکثر توانایی چاپ تا 27 صفحه را در دقیقه به کاربران خود ارائه می دهد. 455 در تلاش است. تا تمامی نیازهای چاپ شما را با سرعت و کیفیت مناسب به راحتی برآورده کند.چاپگر لیزری رنگی اچ پی دارای سینی ورودی 250 برگ و سینی چندمنظوره 50 برگی می باشد. این مجاز نگهداری کاغذ توسط لیزر جت 455 باعث شده تا کاربران فضای بیشتری برای ارائه کاغذ داشته باشند. همچنین سری خروجی این دستگاه توانایی نگهداری 150 برگه A4 را در خود دارد.

 

مشخصات و مقایسه تک کاره های لیزری رنگی
چاپگر رنگی

 

در ارتباط با بخش سخت افزار این دستگاه موظفیم تا به پردازنده 800 مگاهرتزی اشاره کنیم. پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی مدل M455DN تنها به 10 ثانیه برای روشن شدن و چاپ اولین سند خود نیاز دارد.با توجه به این موضوع می‌توان این چاپگر را در دست پرینتر های سرعتی قرارداد. همچنین وضوح چاپ اسناد در چاپگر لیزری رنگی 455 تا 600*600 نقطه در اینچ محاسبه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی hp با کارشناسی‌های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

مقایسه  فنی و ظاهری HP Color LaserJet 455DN

شما می‌توانید با استفاده از چاپگرهای لیزری رنگی تجربه متفاوتی در نوع کاربری خود در زمینه چاپ ایجاد نمایید.در نظر داشته باشید که یکی از نقاط قوت پرینتر لیزری رنگی اچ پی M455 صفحه نمایش ال سی دی رنگی 6.75 سانتی متر می باشد. گرچه که این صفحه نمایش کوچک است. اما توانایی ارائه خدمات بسیاری را به کاربران خود می دهد. شما می توانید از طریق همین صفحه نمایش کوچک تمامی مدیریت دستگاه خود را برعهده بگیرید و از اطلاعات آن استفاده کنید.

در هنگام خواندن مدل پرینتر لیزری M455 پسوند های D و N به چشم می آید. اچ پی در این مدل با پسوند های گفته شده قابلیت هایی را به ما ارائه می کند. به عنوان مثال پسوند N به معنای اتصال پرینتر در شبکه Network می باشد.همچنین پسوند D به معنی انجام قابلیت چاپ به صورت دورو و اتوماتیک توسط پرینتر لیزری 455 می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با سایر قابلیت های پرینتر لیزری رنگی تک کاره توضیحات کاملتری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

مقایسه  فنی و ظاهری HP Color LaserJet 455DN
پرینتر رنگی

 

قابلیت اتصال و کارتریج پرینتر لیزری M455DN

از سری قابلیت های محبوب و پر طرفدار ترین پرینتر لیزری رنگی تک کاره می توان به اتصال آسان از طریق پنل ویندوز و Mac os  اشاره کرد. همچنین نمایندگی اچ پی برای کسب رضایت کاربران خود قابلیت استفاده ی بیسیم را در پرینترهای خود برقرار نموده. شما می توانید از طریق برنامه‌های مانند Apple AirPrint و Mopria Print تمامی اسنادتان را از طریق تلفن همراه خود به چاپ برسانید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارور کارتریج در پرینتر های HP بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

 

قابلیت اتصال و کارتریج پرینتر لیزری M455DN
چاپگر رنگی

 

در ارتباط با کارتریج پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی مدل M455DN باید اضافه کنیم که این چاپگر همانند سایر چاپگرهای لیزری رنگی از چهار رنگ کارتریج تشکیل شده است. کارتریج لیزری رنگی و یک کارتریج لیزری مشکی . کارتریج های لیزری رنگی پرینتر 455 (CMY) قابلیت چاپ تا 2100 صفحه A4 و کارتریج لیزری مشکی قابلیت چاپ تا 2400 برگ را به شما کاربران ارائه می دهد.

 

خرید پرینتر رنگی | قطعات پرینتر رنگی

بنابراین شما می‌توانید به محض باز کردن بسته بندی این پرینتر محبوب اسناد خود را به سرعت چاپ کنید. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید در شبکه های اجتماعی به صورت مستقیم ما را دنبال کنید. کارشناس های ما در واحد فنی و فروشگاهی مفتخرند تا در راه فروش و خدمات پس از فروش پرینترهای لیزری تک کاره hp همراه شما کاربران باشند. برای خرید پرینتر رنگی و قطعات پرینتر رنگی آنچه که میتوانید سفارش دهید : ترنسفر پرینتر رنگی / فیوزینگ پرینتر رنگی / کیت تونر پرینتر رنگی | با کارشناسان ما در واحد امور مشتریان در تماس باشید