اچ پی 555DN لیزری رنگی | HP Color LaserJet Enterprise M553dn ، چاپگری لیزری رنگی مناسب برای فضای اداری و سازمانی می باشد. این دسته از دستگاه های اچ پی صرفا در راستای کار های اداری و سنگین ساخته شده. لذا همین موضوع باعث شده تا سری HP 555DN مصرف خانگی نداشته باشد. در ارتباط با مشخصات مصرفی این دستگاه باید اضافه نماییم که HP 555DN دارای یک سیستم مصرفی کارتریج فوق العاده می باشد. کد کارتریج HP 212A توانایی چاپ تعداد مناسبی از صفحات سیاه و رنگی را ارائه می دهد و می توان گفت که این کارتریج و سیستم عملکرد این دستگاه می تواند در دراز مدت بسیار به صرفه و اقتصادی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با معرفی نمایندگی رسمی محصولات همراه شوید.

HP 555DN در چاپ اسناد سیاه و رنگی سریع و با رعایت جزئیات عمل می کند. این دستگاه با استفاده از پردازشگر قدرتمند خود قادر است تا پس از دریافت دستور چاپ در کوتاه ترین زمان دستور را چاپ را به صورت خروجی تحویل مصرف کنندگان می دهد.  کیفیت بالای این دستگاه باعث شده تا HP 555DN گزینه ی مناسبی برای چاپ ژورنال  و اسناد رنگی با جزئیات نیز به حساب بی آید. در نظر داشته باشید که HP 55DN مانند اکثر چاپگرهای لیزری، کیفیت چاپ عکس پایین‌تری نسبت به چاپگر های جوهری دارد. از سری معایب این دستگاه می توانیم به عدم مولتی بودن آن ، قابلیت اتصال به گوشی و … اشاره داشته باشیم. البته مزایایی چون، دقت رنگ مناسب ، ظرفیت سینی ورودی بزرگ ، سرعت بالای کاغذکشیدن و … از سری مزایای مهم این دستگاه می باشد.

 

اچ پی 555DN

این دستگاه در مقایسه با چاپگر های همرده ی خود به دلیل ظاهری ساده ، سرعت بالا و استفاده از کارتریج با کیفیت ، کمی محبوب تر واقع شده است. طبق معمول همیشگی اچ پی ، این دستگاه نیز با یک تریم سفید Basic و خاکستری در قسمت بالایی این دستگاه طراحی شده است. شاسی های گنجانده شده درون این دستگاه به صورت کلی تفاوت زیادی با نسل 3 و 4 داشته و ما در نسل 5 پرینتر های تک کاره ی اچ پی شاهد متریال بهتر ، شاسی قوی تر و البته طراحی متفاوتی می باشیم. یکی از اصلی ترین نقاط ضعف این دستگاه مربوط به نمایشگر قدیمی و کوچک این دستگاه نسبت به ابعاد بزرگ آن می باشد. اچ پی می توانست با استفاده از صفحه نمایش های بروز تر ، علاوه بر اضافه نمودن قابلیت های کاربردی ، جلوه ی بصری بیشتری به دستگاه خود می بخشید.

 

 

اچ پی 555DN

 

 

 

Color enterprise M555Dn | اچ پی 555DN به طور کلی به عنوان یک دستگاه سازمانی توسط اچ پی طراحی و به بازار معرفی شده است. نوع چاپ این دستگاه به صورت لیزری و سایز چاپ آن A4 می باشد. اچ پی 555 به عنوان یک چاپگر نیمه سنگین با ابعاد تقریبا بزرگی می باشد. وزن 32 کیلوگرمی این دستگاه باعث شده تا کمی جا به جایی این محصول برای کاربران سخت پیش رود. در بخش بعدی تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه توضیحات جامع تری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. اما پیش از آن لازم است بدانید که HP Enterprise M555Dn دارای سرعت بسیار مناسبی در چاپ می باشد. شما می توانید با استفاده از قابلیت N ( نتورک) این دستگاه، سرعت بالای چاپ را در مجموعه ی خود تجربه کنید.

 

پرینتر تک کاره

پرینتر تک کاره اچ پی 555DN ، HP 555DN ، این دستگاه با قابلیت نتورک و چاپ به صورت دورو ، می تواند گزینه ی مناسبی برای صاحبین شغل به حساب بی آید. در نظر داشته باشید که این دستگاه با توانایی چاپ 80.000 برگ به صورت ماهانه و چاپ 38 برگ در دقیقه ، به عنوان یک چاپگر پر سرعت مناسب اداری به حساب می آید. نکته ی مثبتی که این دستگاه دارد مربوط به رزولوشن دوگانه ی آن می شود. این دستگاه با رزولوشن چاپ اسناد 1200 DPI قابلیت ارائه ی کیفیت بالایی دارد.

اما یک مبحثی که در این دستگاه به چشم می خورد قابلیت چاپ عکس با رزولوشن 3800 DPI می باشد. این قابلیت در دستگاه های همرده ی اچ پی دیده نمی شود. و همین موضوع باعث شده تا 555DN طرفداران بسیاری در مراکز چاپ به دست بیاورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با به صرفه ترین پرینترهای دست دوم اچ پی با کارشناسان ما در زمینه ی ماشین های اداری در ارتباط باشید.

 

 

پرینتر تک کاره
اچ پی 555DN

 

اقلام مرتبط با اچ پی 555DN | فیلم و پرس فیوزینگ اچ پی 555DN / نرنسفرکیت اچ پی 555DN / کیت درام و تونر اچ پی 555DN / های ولتاژ اچ پی 555DN / کیت کامل تونر اچ پی 555DN / سینی خروجی و سینی کاغذ اچ پی 555DN / برد اصلی فرمتر اچ پی 555DN | این قطعات را بصورت اصلی و شرکتی با استعلام پارت اصلی HP در اتوماسیون HP موجود در صفحه تعمیر پرینتر در نمایندگی اچ پی ثبت درخواست کنید تا در تمام ایران بصورت رایگان برای شما ارسال شود. فروش قطعات اصلی پرینترهای لیزری رنگی در نمایندگی اچ پی تهران | hpaba به همکاران HP و کاربران و مصرف کنندگان اچ پی در ایران.