نصب وایرلس پرینتر های HP روی سیستم عامل Android  ، بسیاری از کاربران چاپگرهای اچ پی از طریق وایرلس از دستگاه خود استفاده می کنند. این قابلیت به شما امکان این را می دهد که بدون هیچ دغدغه ای به چاپگر خود متصل شوید. اتصال از طریق وایرلس به پرینتر های hp خیلی ساده تر از اتصال از طریق سیم می باشد. اما کانکت شدن به وایرلس چاپگر های اچ پی از طریق هر سیستم عاملی متفاوت می باشد. ما قصد داریم در این پست اتصال سیستم عامل اندروید را به چاپگرهای اچ پی را به شما آموزش دهیم.

 

 

نصب وایرلس

نحوه اتصال اندروید به چاپگر های اچ پی با استفاده از Wi-Fi direct . شما می توانید از طریق سیستم عامل اندروید مستقیماً به چاپگر های اچ پی بدون نیاز به، سیم دستور چاپ را بدهید. این قابلیت با استفاده از Wi-Fi direct و پلاگین HP print service امکان پذیر می باشد. نصب درایور چاپگر HP در نمایندگی مرکزی تهران برای انجام این کار با ما همراه باشید تا در ادامه به شما آموزش دهیم. که چگونه می توانید این اتصال را صورت دهید.

 

 

تصویر مرتبط با نصب وایرلس پرینتر های HP روی سیستم عامل Android - 4 2
نصب وایرلس

 

ابتدا برای شروع چاپگر خود را روشن کنید دکمه کنسل را فشار دهید تا چاپگر از حالت sleep در آید و شروع پردازش کند. پس از اینکه سیستم پردازش خود را انجام داد از طریق منو به بخش Wi-Fi direct بروید. برای چاپگر هایی که دارای صفحه لمسی هستند می توانید از طریق منو نماد وای فای را پیدا کرده و آن را لمس کنید. پس از انجام این کار نام Wi-Fi direct چاپگر شما نمایش داده می شود.

 

نحوه ی نصب و فعالسازی وایرلس HP در اندروید

انجام این کار برای چاپگر هایی که فاقد صفحه لمسی می باشند چگونه است؟ چاپگر شما فاقد صفحه لمسی می باشد و اصطلاحاً مدل دکمه ای دارند ، تنظیمات وای فای برای شما متفاوت می باشد. این تفاوت بسته های پرینتر وایرلس شما دارد. در چاپگر هایی که صفحه نمایش ندارند شما باید دکمه وای فای را به مدت ۳ ثانیه فشار داده و نگه دارید. پس از انجام این مرحله به سراغ قدم بعدی می رویم. دکمه های Wi-Fi و information همزمان به مدت ده ثانیه فشار دهید. یا می توانید با استفاده از دکمه cancel و resume این کار را انجام دهید. در نظر داشته باشید که پس از ایجاد نسخه چاپی نام و رمز ورود ،وای فای خود را چک کنید.

 

 

نحوه ی نصب و فعالسازی وایرلس HP در اندروید
نصب وایرلس

 

این گزینه ها در نسخه چاپی تحت عنوان Wi-Fi direct password and Wi-Fi direct name به شما نشان داده می شوند. اگر در نتایج چاپ Wi-Fi direct شما خاموش نشان داده میشود. برای فعال کردن آن دستورالعمل ها را دنبال کنید. وقت آن رسیده که به سراغ گوشی اندروید خود بروید. در گوشی اندروید خود برنامه ی HP print service را از طریق فروشگاه Google Play نصب کنید.

 

رفع ایرادات نصب وایرلس اچ پی بروی اندروید|نصب وایرلس

در اندروید ۷ به بالا HP printer service به طور خودکار روشن میشود. و در اندروید ۶ به پایین می توانید از طریق داشبورد اعلانات خود را باز کنید و برای فعال کردن سرویس هر گونه دستورالعمل خواسته شده را انجام دهید. پس از فعال شدن سرویس هر گونه اسناد یا عکسی را که تمایل دارید چاپ شود باز کنید. راه های دسترسی به نمایندگی اچ پی در تهران

 

رفع ایرادات نصب وایرلس اچ پی بروی اندروید|نصب وایرلس
نصب وایرلس

 

 

پس از باز کردن اسناد، شما می توانید روی گزینه چاپ کلیک کنید. اگر گزینه چاپ برای شما ظاهر نشد از طریق گزینه‌های بیشتر می‌توانید این منو رو ببینید و کلیک کنید تا اسناد  چاپ شوند. بسته به نوع ورژن استفاده شده در برنامه ممکن است مجبور شوید. از طریق منوی share وارد شوید و سپس روی گزینه HP print service plugin کلیک کنید. نصب پرینتر HP در مکینتاش چگونه می باشد.

 

کارشناسی نصب HP | راه اندازی WiFi

بنا به میل خود مشخصات ظاهری صفحه ،، را ویرایش کنید.  پس از اینکه ویرایش شما تمام شد. با استفاده از منوی بالایی اپلیکیشن، بر روی مدل پرینتر خود که از قبل آن را به گوشی متصل کرده اید؛ کلیک کنید. اگر چاپگر شما در لیست نتایج اچ پی ظاهر نشد. مطمئن شوید که مراحل اول را به درستی طی کرده اید. البته با استفاده از گزینه all printers می توانید تمام این نتایج را ببینید.

 

کارشناسی نصب HP | راه اندازی WiFi
نصب وایرلس

راه اندازی WiFi روی Android

البته در این قسمت شما می توانید گوشی اندروید خود را به چاپگر نزدیک کرده و مجددا امتحان کنید. در صورتی که سیستم  HP  print service plugin برای شما هشداری ارسال کرد، برای موافقت با این مجوز و شرایط امنیتی اچ پی. کادر تایید را انتخاب کرده و سپس روی گزینه start ضربه بزنید‌.این گزینه نسبت به نحوه تنظیم وای فای شما در چاپ کرد ممکن است ایجاد شود. در صورت نیاز طبق دستورالعمل ها پیش بروید.

 

 

راه اندازی WiFi روی Android 
نصب وایرلس

 

اگر تمامی مراحل را انجام دادید. بعد از چند ثانیه به سراغ پرینتر hp خود بروید. گزینه تایید چاپ را لمس کنید. با استفاده از گزینه ی wi-fi direct و.informationدر این مرحله تمامی موارد برای پرینتر hp و گوشی اندروید شما اعمال شده. شما می توانید برای چاپ اسناد خود از طریق اپلیکیشن HP print service به اینترنت متصل شوید و عملیات را انجام دهید.