اچ پی دسکجت HP DeskJet 845 | به طور کلی اگر بخواهیم اطلاعاتی را در ارتباط. با پرینتر های رومیزی خدمت شما کاربران گرامی قرار دهیم . باید بگویم که Deskjet نام تجاری پرینترهای جوهرافشان می باشد. برای نخستین بار این پرینتر نام تجاری توسط شرکت Hewlett-Packard طراحی و تولید شد. در نظر داشته باشید که دسته ی چاپگر HP DeskJet شامل محصولات متنوع و گسترده ای می شوند. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با راه اندازی درایور پرینتر های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

شما می توانید بنا به درخواست خود از دستگاه های رومیزی کوچک تا بزرگ و سازمانی را مشاهده نموده. و چاپگری مرتبط با ساز و کار خود خریداری نمایید.البته در نظر داشته باشید. که دسته ی پرینتر های رومیزی سازمانی و یا اداری حرفه ای را عموماً DesignJet می نامند. در این بخش ما شاهد یک پرینتر جوهری خانگی – اداری با شناسه ی HP 845 می باشیم. در ادامه در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم نمود.

 

اچ پی دسکجت

به طور کلی چاپگر های DeskJet با توجه به مواد مصرفی و سطوح پیچیده ی خود در چاپ قادر اند. تا تمامی موارد مربوط به چاپ را با کیفیتی بی نظیر طراحی و به چاپ برسانند. به طور کلی مدل‌های کوچک‌تر Deskjet در خانه‌ها و ادارات کوچک و کم کار استفاده می شوند. در همین راستا کمپانی اچ پی برای گسترش سری پرینتر های جوهری خود شروع به طراحی و ساخت مدل های Deskjet پیشرفته نموده است. از این رو این کمپانی دستگاه هایی با نوع کاربری برای دفاتر. کوچک تا متوسط ​​توسعه یافته اند که راه حل های مناسبی چاپ را ارائه می دهند. به طور کلی پرینتر های رومیزی اچ پی شامل دو یا چهار کارتریج جوهری رنگی می باشند. البته در نسخه های دسکجت های حرفه ای همانند پلاتر ها ما شاهد استفاده از کارتریج های بیشتر برای ارائه ی کیفیتی بهتر می باشیم.

 

 

 

اچ پی دسکجت

 

 

 

پرینتر های جوهرافشان رومیزی یا همان دسکجت ها توسط کمپانی HP این روزها در حال پیشرفتی هستند. از این رو این دستگاه ها می تواند عملکردهای زیادی مانند چاپ، اسکن، کپی و فکس را به کاربران ارائه دهد. لذا در نظر داشته باشید که عمدتا این دستگاه ها به صورت All-in-one  طراحی و به بازار عرضه می شوند. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این دستگاه ها مربوط به گستردگی و کیفیت مناسب آنها در چاپ می باشد. بسیاری از این دستگاه ها در دسته پرینتر های HP Desktop با قابلیت های 1200 ، 2400 و 4800  DPI طراحی و به بازار عرضه شده اند.

 

15 color 17 Black

در این بخش ما تصمیم داریم تا پیش از بررسی پرینتر رومیزی HP 845. به سراغ قطعات مصرفی آن در دسته کارتریج های جوهری مشکی و کارتریج لیزری رنگی می باشد. کارتریج ها در پرینتر هایی چون HP 845 به عنوان کلیدی ترین قطعات به حساب می آیند. در صورت اتمام و یا ایحاد هرگونه خلل در روند عملکردی کارتریج ها ما شاهد. از کار افتادن اصلی مکانیک پرینتر های می شویم. از این رو هم برای کمپانی و هم برای کاربران مبحث کارتریج دارای اهمیت بسیاری می باشد. کارتریج Tri-color 17 ، این کارتریج از سری کارتریج های سه رنگ کمپانی اچ پی می باشد . این کارتریج با کد شناسایی C6625AN نیز شناخه می شود. از سری مهمترین قابلیت های این کارتریج می توانیم به کارکرد 480 برگی نیز اشاره داشته باشیم.

 

 

 

17 color 15 Black

 

 

 

در بخش دوم ما شاهد کارتریج 15 به عنوان کارتریج جوهری مشکی HP 845 می باشیم. این کارتریج در کنار 17 یک کیت کامل را برای پرینتر های deskJet ایجاد می نماید. این کارتریج با کد C6615DE نیز در دسته کارتریج های جوهرافشان شناخته می شود. کارکرد کارتریج مشکی این دستگاه نیز به صورت استاندارد توسط اچ پی 500 برگ محاسبه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مشخصات فنی HP 845 DeskJet

یکی از مهمترین مشخصات برای کاربران ، پیش از خرید پرینتر های اچ پی مربوط به مشخصات فنی و قابلیت های دستگاه می شود. در دسته پرینتر های نظیر HP 845 ما شاهد ویژگی و کوالیتی های خیلی خاصی نمی باشیم . زیرا که از زمان طراحی و عرضه ی این دستگاه سالیان بسیاری می گذرد. اما در ارتباط با کیفیت و کوالیتی چاپ این دستگاه می تواینم به کیفیت چاپ 2400 DPI .  کارکرد استاندارد و توصیه شده ی 3000 برگ در ماه و کیفیت بالای ساخت و متریال اشاره داشته باشیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر مشخصات این پرینتر نیز می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی لوازم جانبی HP همراه شوید.

 

 

 

اچ پی دسکجتمشخصات فنی HP 845 DeskJet

 

 

اچ پی دسکجت | موقعیت در پروسه تولید : نوقف تولید. موارد قابل پوشش شرکتی : کارتریج مشکی و رنگی اچ پی دسکجت 845 / آداپتور اچ پی دسکجت 845 / کاغذ مخصوص عکس اچ پی دسکجت ها / درایور کامل اچ پی دسکجت 845 برای نصب فقط ویندوز XP / کریج اچ پی دسکجت 845 /