پرینتر جوهری HP 2131 | نمایندگی فروش پرینتر جوهرافشان اچ پی 2131 امروز تصمیم گرفتیم در رابطه با یکسری محبوب از پرینترهای آفیس ورد بررسی های لازم را خدمت شما دوست داری برند ارائه کنیم. در نظر داشته باشید که این سری از فیلترهای آفیس hp در دسترس فیلترهای مقرون به صرفه و خانگی قرار گرفته اند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی وی تماس حاصل فرمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانیم با کمک همدیگر اطلاعات مفیدی را پرینتر آفیس چت اچ پی مدل 2131 بگیریم | پرینتر جوهری HP 2131 در بروزرسانی جدید این دستگاه قابل تعمیر نیست ،، عدم موجودی قطعات و نسبت هزینه کارتریج ها به ارزش واقعی دستگاه سبب شده تا در نمایندگی اچ پی قابل پذیرش برای تعمیرات و سرویس های دوره ای نباشد.

 

 

پرینتر جوهری HP 2131

چاپگر رنگی جوهر افشان مدل ۲۱۳۱ از سری چاپگرهای چند کاره کاربردی برای انجام کارهای روزمره می باشد. HP DESKJET 2131 یک انتخاب ایده آل برای تمام نیازهای حرفه‌ای و شخصی شما می باشد. شما می توانید با استفاده از کنترلر این دستگاه  تمامی اسناد خود را بدون هیچ زحمتی چاپ، کپی و اسکن کنید. در نظر داشته باشید که پرینتر جوهر افشان ما درس فیلترهای سه کاره اچ پی قرار گرفته است. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه کارشناسان ما در حوزه ماشین های اداری و رایانه تماس حاصل فرمایید. یکی از مسائلی که 2131 را نسبت به سایر جوهر افشان ها متمایز می نماید. نوع طراحی و ابعاد آن می باشد. این دستگاه جزء پرینتر های سبک وزن و کم حجم hp به حساب می آید. همچنین نوع طراحی این دستگاه به گونه ای است که شما می توانید از آن در هر فضایی به راحتی استفاده نمایید. از نظر کاربران دو مسئله هنگام خرید پرینترهای جوهر افشان بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. کیفیت و سرعت چاپ در پرینتر های ۲۱۳۱ چگونه میباشد؟

 

 

پرینتر جوهری HP 2131
پرینتر جوهری HP 2131

 

 

 

مشخصات فنی HP ink 2131

در نظر داشته باشید که این سری پرینترهای hp از کیفیت بسیار بالایی در ترکیب رنگها برخوردار هستند. شما میتوانید با استفاده از این پرینتر اسناد خود را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برسانید. همچنین لازم به ذکر می باشد که سری 2131 جز پرینترهای است که می توان از آن برای چاپ عکس هم استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اگر به دنبال سرعت و کیفیت به طور همزمان هستید. می‌توانید از این دستگاه با سرعت چاپ 7.5ppm برای چاپ سیاه و سفید و سرعت 5.5ppm هنگام چاپ رنگی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که این سری از پرینتر های اچ پی در زمینه  مواد مصرفی کمی حساس می باشند. توصیه می‌شود هنگام استفاده از این دستگاه حتماً از کارتریج اورجینال استفاده نمایید. شما با این کار علاوه بر کسب خروجی ، مطلوب اسناد  . سلامت و سرویس پرینتر جوهری HP 2131 را تضمین می نماید.

 

 

مشخصات فنی HP ink 2131
پرینتر جوهری HP 2131

 

 

 

کیفیت چاپ پرینتر 2131 اچ پی

در رابطه با وضوح چاپ به این دستگاه باید بگویم که 2131 توانایی خروجی اسناد با کیفیت 1200*4800 dpi  را دارد. کاربران و مصرف کنندگان این برند کاملاً با این حوزه چاپ و کیفیت خروجی اسناد با این حجم از کیفیت آشنا هستند. در ادامه سعی می کنیم تا شما را با مشخصات فنی بیشتر از پرینتر جوهری HP 2131 آفیس جت آشنا کنیم. با ما همراه باشید. همچنین همانطور که می دانید 2131 از سری پرینتر های چندکاره در دسته جوهرافشان های رنگی کمپانی اچ پی به حساب می آید.

طراحی تازه ، دوستانه و جذاب با رنگ های برجسته ، سرعت چاپ سریعتر.به راحتی این دستگاه همه کاره ، عملیات  چاپ ، اسکن و کپی با کنترل های ساده تنظیم کنید. با یک دستگاه جمع و جورطراحی شده که متناسب با مکان و نوع  نیاز شما می باشد ، فضا و اسناد خود را ذخیره کنید. با کارتریج های اصلی HP با کارایی بالا حداکثر تا دو برابر صفحات را چاپ کنید / سرعت چاپ: 7.5 برگ در دقیقه (سیاه و سفید) ، 5.5 صفحه در دقیقه (رنگی)/ ظرفیت کاغذ: 60 برگ / حداکثر وضوح چاپ: 4800 در 1200 نقطه در اینچ / تعداد کارتریج چاپ: 2 عدد (1 سیاه ، 1 رنگ سه رنگ)

 

کیفیت چاپ پرینتر 2131 اچ پی 
پرینتر جوهری HP 2131

 

مشخصات کارتریج پرینتر اچ پی 2131 | پرینتر جوهری HP 2131

پرینتر جوهرافشان با کارتریج های ناکارآمد | پرینتر جوهری HP 2131 از دو کارتریج در پرینتر استفاده می نماید. یک کارتریج به صورت جداگانه مربوط به رنگ مشکی می شود و کارتریج دوم ، سه رنگ جوهر را در محفظه ی خود دارد. در نظر داشته باشید که این سه رنگ شامل ، آبی ، زرد و قرمز می شوند. شما می توانید با این کارتریج اسناد ، کارت ، عکس ، تصاویر گرافیکی و خیلی از سند های دیگر را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید. همچنین HP برای راحجتی کاربران خود از اپلیکیشن هوشمند HP استفاده می نمایید. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

در نظر داشته باشید که کارتریج جوهرافشان پرینتر 2131 توانایی چاپ تا 200 برگ A4 را دارد. شما می توانید از این کارتریج تحت عنوان HP Ink 803 برای چاپ اسناد و تصاویر استفاده نمایید. یکی از مهمترین مسائلی که موظف هستیم آن را بیان کنیم . دستگاه هاییست که از این سری کارتریج استفاده می نمایند. 2131 اچ پی تنها یک سری از مدلهایست که از کارتریج 803 استفاده می نمایید . این کارتریج در پرینتر های  HP DeskJet 1112 ، چاپگر همه کاره HP DeskJet 2132 ، چاپگر HP DeskJet 1111 ، چاپگر همه کاره HP DeskJet 2623 ، همه کاره HP DeskJet 2622 -یک چاپگر ، چاپگر همه کاره HP DeskJet 2621 ، HP AMP 120 مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مشخصات کارتریج پرینتر اچ پی 2131
پرینتر جوهری HP 2131

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر اچ پی

در نظر داشته باشید که اچ پی جوهرافشان 2131 HP از سری پرینتر های مقرون به صرفه ، سبک وزن و خانگی اچ پی می باشد. 2131 از سری پرینتر های سه کاره ی جوهری اچ پی می باشد. همچنین شما می توانید برای جایگزین کردن دستگاه های ناکارآمد جوهری  با نمایندگی رسمی فروش پرینتر اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر اچ پی 
پرینتر جوهری HP 2131