تک کاره ی لیزری مشکی 211dw | در این بخش ما با یک چاپگر تک کاره به نسبت جدید را داریم. هدف از بررسی این چاپگر و مزایا و معایب آن تا بررسی انتقادات و پیشنهادات کاربران در ارتباط با عملکرد این دستگاه ، به وجود آوردن یک پنل و یک صفحه ای می باشد. تا کاربران بتوانند پیش از خرید از صفر تا صد چاپگر لیزری مشکی HP 211DW را مشاهده و با سایر چاپگر های هم رده ی خود مقایسه کنند. از این رو شما می توانید. تنها در جهت خرید و یا مقایسه ی این دستگاه علاوه بر خواندن و بررسی نکات کلیدی این پست . با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیز همراه شوید. کارشناسان ما در واحد امور مشتریان آماده ی خدمات رسانی به شما در ارتباط با رونمایی جدید اچ پی چاپگر 211DW می باشند.

 

تک کاره ی لیزری

تک کاره بودن این دستگاه اولین موضوعی است که تصمیم گرفتیم به آن اشاره داشته باشیم. اچ پی تک کاره ی لیزری 211DW بنا به نوع کاربری و طراحی خود تنها توانایی انجام چاپ را به کاربران می هد. و در دسته چاپگر های تک کاره قرار گرفته است. اگر جزء کاربرانی هستید که به جز چاپ از طریق سیستم و یا وایرلس ، نیاز به کاربری دیگه ای ندارید ، دستگاه های تک کاره ای چون 211 مورد مناسبی برای شما می باشند. اما اگر به دنبال انجام سایر کار های های اداری دیگر همانند اسکن، کپی و فکس می باشید. دستگاه های تک کاره برای شما مورد مناسبی نیست. دومین موضوعی که باید در مشخصات فنی سری 211 به آن اشاره داشته باشیم . مورد تک رنگ بودن این دستگاه می باشد.

بسیاری از کاربران واژه ی تک رنگ و سیاه و سفید بودن چنین دستگاه های را بر حساب ، دیزاین و رنگ بدنه ی دستگاه می گذارند. باید اضافه نماییم که این طرز فکر به طور کلی اشتباه بوده و منظور از تک رنگ بودن یا سیاه و سفید بودن این دستگاه ها ، تکنولوژی چاپ آنها می باشد. به طور مثال تک کاره ی لیزری 211DW ما در دسته چاپگر های تک رنگ می باشد. بنابراین ما می دانیم که این چاپگر بجز چاپ سیاه و سفید ، قادر به چاپ رنگ دیگری نمی باشد. چنانچه که به دنبال چاپ به صورت رنگی و با کیفیت ترکیب طیف های بیشتری می باشید می توانید از دسته ی چاپگر های لیزری و جوهرافشان رنگی دیدن فرمایید.

 

نمایندگی اچ پی

نمایندگی رسمی فروش اچ‌ پی در نظر دارد تا با گزارش مزایا و معایب دستگاه هایی چون 211 ، اطلاعات مناسبی را در زمینه ی ماشین های اداری به کاربران و خریداران ارائه نماید. از این رو شما می توانید جهت مشاهده ی نقد و بررسی چاپگر های مد نظر خود ، با ما در واحد فروش و فنی پرینتر های اچ پی همراه شوید. تا بدین جای کار در ارتباط با تکنولوژی چاپ 211 و نوع کاربری آن توضیحات مختصر و مفیدی را ارائه نمودیم. در این بخش تصمیم داریم تا کمی دیزاین و شکل و شمایل این دستگاه را محک بزنیم تا بتوانیم بهتر با جزئیات آن ، مخصوصا در حوزه ی طراحی آشنا شویم. در نگاه اول این دستگاه بسیار ساده و بدون هیچ ویژگی به نظر می آید. طراحی ساده ، بی آلایش و مکعبی این دستگاه ، خیلی قدیمی به نظر می رسد.

 

نمایندگی اچ پی

 

از نظر طراحی کمپانی می توانست به شکل بهتری ظاهر شود. ما در این سری از چاپگر های اچ پی شاهد هیچگونه صفحه display و تاچ اسکرین نمی باشیم. همین موضوع باعث شده تا کاربری این دستگاه کمی گنگ به نظر بیاید. به طور کلی ما در بخش بالایی این دستگاه شاهد یک آیکون وایرلس ، یک نمایشگر جهت نمایش اعلانات و چهار دکمه ی جانبی می باشیم. طراحی این دستگاه خیلی چنگی به دل نمی زند و اغلب این نوع طراحی طرفدار خاص خودشان را در زمینه ی ماشین های اداری دارند. البته در نظر داشته باشید. که این دستگاه به عنوان یک چاپگر خانگی به بازار عرضه شده. و شاید همین موضوع باعث سادگی بیش از حد این چاپگر لیزری مشکی می باشد.ولی به طور کلی اچ‌پی 211dw امتیاز طراحی را در این بخش از دست می دهد.

 

مشخصات فنی تک کاره ی لیزری HP 211DW

در بخش قبلی به طور کلی دیزاین و طراحی بیرونی این دستگاه را مورد بررسی قرار دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا به مشخصات فنی این دستگاه بپردازیم و جایگاه این دستگاه  را در بین سایر چاپگر های مطرح اچ پی پیدا نماییم. این دستگاه به عنوان یک چاپگر لیزری مشکی با قابلیت تک رنگ و نوع کاربری خانگی. توسط کمپانی اچ پی به بازار عرضه شده است. پس ما شاهد یک مشخصاتی میان رده و ابتدایی هستیم و نباید توقع بیش از حدی از این نوع چاپگر داشته باشیم.

 

مشخصات فنی HP 211DW

 

در قدم اول ما شاهد پسوند dw هستیم. این پسوند به ما اطلاع می دهد که سری تک کاره ی لیزری 211 توانایی چاپ از طریق بی سیم و به صورت دورو را به ما می دهد. این موضوع باعث شده تا علاوه بر کاربران خانگی ، کاربران اداری نیز به ویژگی های خوب این دستگاه توجه ویژه ای داشته باشند. 211 به عنوان یک چاپگر A4 زن تنها حدود 5 الی 6 کیلوگرم وزن دارد. سرعت چاپ این دستگاه توسط کمپانی در حالت ready بین 27 تا 30 برگ محاسبه شده است. البته این مقیاس مربوط به چاپ تک رو اچ‌پی 211DW می باشد. توان کار ماهانه ی این دستگاه 20000 برگ توسط کمپانی اعلام شده اما تعداد توصیه شده ی چاپ آن نهایتا تا 3000 برگ‌ می باشد.

 

کارتریج پرینتر تک کاره ی لیزری HP 211DW | تک کاره ی لیزری

این تعداد به صورت ماهیانه برای کاربران خانگی ، تعداد قابل توجه و مناسبی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی این دستگاه چاپ با رزولوشن 600 نقطه در اینچ می باشد که ما در سری 211 شاهد آن هستیم. در نهایت نیز تصمیم داریم تا با کارتریج و قطعات مصرفی این دستگاه اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. این دستگاه از کارتریج لیزری سری 136A استفاده می‌نماید. این‌ کارتریج توانایی چاپ 1100 برگ را به صورت استاندارد به کاربران ارائه می دهد. در جمع بندی نهایی باید اضافه کنیم که تک کاره ی لیزری M211DW یک چاپگر میان رده با طراحی نه چندان زیبا می باشد. مشخصات فنی 211 نکته ی جالب و نقطه ی قوت این دستگاه می باشد که می‌توانیم از آن بهره ی بسیاری ببریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات پس از فروش پرینترهای اچ پی HP با ما همراه شوید.

 

کارتریج پرینتر HP 211DW | تک کاره ی لیزری
تک کاره ی لیزری