نمایندگی رسمی پرینتر | در این پست تصمیم داریم تا با کارشناسان بخش فروشگاهی اچ پی ، نسل جدید پرینتر های کمپانی اچ پی یعنی اچ پی Neverstop ها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

از ابن رو با توجه به مشخصات فنی و قابلیت های جدید این دستگاه شما می توانید دریابید که اچ پی نور استاپ ها چه مشخصاتی را به شما کاربران گرامی ارائه می دهند. با ما در ادامه همراه شوید. همچنین لازم به ذکر است که کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی ( بخش امور فنی ) مفتخرتند تا در تمامی مراحل نصب و راه اندازی دستگاه های Neverstop همراه شما مصرف کنندگان باشند.

 

نمایندگی رسمی پرینتر

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تلاش است تا بتوانند تمامی مراحل ابتدایی تا انتهایی خرید و تعمیر چاپگر لیزری و جوهرافشان اچ پی را در جهت رضایت شما کاربران گرامی در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی از خدماتی چون امور مشتریان فروش و امور فنی تعمیرات ، برخوردار شوید. در بخش امور مشتریان کارشناسان ما مفتخر اند تا تمامی اطلاعات مربوط به پرینتر های لیزری و جوهرافشان اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهند.

همچنین شما می توانید الگو ها و مشخصات دستگاه های مورد نظر خود را به کارشناسان ما بدهید. پس از انجام این کار کارشناسان ما وظیفه دارند تا دستگاه های اچ پی که مطابق با نظر شما می باشد را خدمتتان معرفی نمایند. پیشنهاد می شود پیش از خرید هر گونه از ماشین های اداری و رایانه ای تحقیقات خود را در زمینه ی عملکرد و کیفیت ورودی و خروجی آن دستگاه کامل نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات اچ پی در محل وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

نمایندگی رسمی پرینتر
نمایندگی رسمی پرینتر

 

مشخصات پرینتر HP neverstop | نمایندگی رسمی پرینتر

همانطور که در ابتدای این مقاله به آن پرداختیم. چاپگر های نور استاپ نسل جدیدی از پرینتر های تونر اچ پی نی باشند‌. عملکرد و مشخصات فنی این دستگاه ها همانند پرینتر های لیزری می باشد . اما نور استاپ ها در نوع استفاده از تونر و قطعات مصرفی کمی با پرینتر های لیزری متفاوت می باشند. سری محبوب پرینتر های نور استاپ لیزری اچ‌پی 1000 می باشد. این دستگاه توسط کمپانی در دو دسته ی A و W طراحی و تولید سده است. سری A این محصولات عموما ویژگی خاصی نداشته و تنها از طریق کامپیوتر با کابل های رابط نیاز کاربران را بر طرف می کنند. اما در سری W علاوه بر اتصال از طریق کابل شما می توانید از طریق وای فای و شبکه ی بی سیم نیز به دستگاه خود متصل شوید.جهت مشاهده ی کاتالوگ چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

قطعات مصرفی HP neverstop

 

در نگاه اول به سری HP 1000 متوجه ظاهری ساده و مدرن این دستگاه می شوید. ظاهر ساده ی این دستگاه شما را با یاد سری های محبوب قدیمی برند اچ‌پی می اندازد. به طور ناخودآگاه پس از چاپ محو کیفیت تماشایی پرینتر 1000 خواهید شد. به لطف سری کارتریج های پمپی ، این دستگاه تحول بالایی در کیفیت و خروجی اسناد داشته است. در ادامه با ما همراه شوید.

 

 

 پرینترهای hp neverstop
نمایندگی رسمی پرینتر

سری کارتریج های پمپی 103A عملکرد جالبی را در این دستگاه به نمایش گذاشته است. دیگر در این سری از پرینتر های اچ‌پی خبری از کارتریج های وارد شونده به دستگاه نیست. بلکه به صورت پمپ با کارتریج های سرنگی 103شما تونر مورد نظر خود را وارد پرینتر اچ‌پی می کنید. از این سری از دستگاه های اچ پی با توجه به قیمت مناسب و عملکرد میان رده بیشتر در فضا های خانگی و اداری کوچک استفاده می شود. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

جمع بندی نهایی اچ پی

در جمع بندی نهایی نکات مثبت و منفی زیادی وجود دارد که می توانیم به آنها اشاره داشته باشیم. در ابتدا باید بدانید که اچ‌پی نور استاپ ها عموما دستگاه های میان رده بوده و عملکرد آنها به صورت خانگی ، اداری می باشد. به هیچ عنوان دستگاهی متناسب با روحیه و فضای کاری سازمانی نمی باشند. از طرفی دیگر نوع طراحی و ساخت این دستگاه به گونه بوده که برای بسیاری از فضا های کاربران مناسب می باشد .

البته نمی توان از طراحی مدرن و ساده ی این دستگاه چشم پوشی کرد. در ارتباط با قطعات مصرفی این دستگاه باید بگویم که ، کمی کار را برای کاربران سخت نموده اند. و دیگر قابلیت تمام اتوماتیک قدیمی را به ما نمی دهند. اما سبک و سیاق این سری طراحی هم مزایا و معایب خود دارد. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هزینه های مصرفی و نوع عملکرد پرینتر نور استاپ با کارشناسان از طریق صفحه ی تماس با ما در نمایندگی در ارتباط باشید.

 

جمع بندی نهایی اچ پی
جمع بندی نهایی اچ پی