پرینتر لیزری مشکی

پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp 102wمانند سایر پرینترهای شرکت اچ پی، دارای کیفیت و طراحی مناسب است. این پرینتر از نوع تک کاره است و از تکنولوژی چاپ لیزری استفاده می کند. پرینتر hp 102w از مدل های پایه پرینترهای اچ پی محسوب می شود اما طراحی آن مدرن بوده و جایگزین مدل های قدیمی شده است. این پرینتر دارای قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار است و دارای کیفیت بی نظیر در چاپ با گرافیک و وضوح بالا است. در ادامه به بررسی مشخصات و کاربری این پرینتر اچ پی می پردازیم.

 

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp 102w - 102W

 

 

 

مشخصات فنی پرینتر لیزری مشکی اچ پی  hp 102w

ظرفیت سینی کاغذ در این چاپگر برابر با 150 برگ است و توان کار ماهیانه آن تا تعداد 1500 برگ است. ابعاد این پرینتر190 × 247 × 364  میلی‌متر است. سایز برگه های قابل چاپ شامل A4; A5; A6; B5 است. رزولوشن چاپ این پرینتر، 600*600 dpi است. این پرینتر دارای صفحه نمایش LED و مجهز به پورت USB2.0 است.همچنین به دلیل دارا بودن شبکه بی سیم وای فای، می توان با استفاده از گوشی های هوشمند یا از راه دور نیز به آن متصل شده و پرینت تهیه کرد.

بنابراین، از قابلیت Google Cloud Print و Wi-Fi Direct نیز پشتیبانی می کند. حافظه موجود در پرینتر اچ پی  hp 102w، 128 مگابایت و دارای پردازنده 600 مگاهرتز است. سرعت چاپ این پرینتر 23 برگ در دقیقه است. نوع کاغذ مورداستفاده در پرینتر 102W، کاغذ معمولی، کاغذ عکس و کاغذ گرم بالا، کاغذ گلاسه است. همچنین می توان کاغذ بازیابی، ترانسپارنت، باند و لیبل را نیز در آن استفاده نمود.

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp 102w - Hp 102W black laser printer

 

 

 

نمایندگی اچ پی

اچ پی از دیرباز محصولات اچ پی و خدمات فروش و پس از فروش این محصولات را به مشتریان عزیز در سرتاسر کشور ارائه می دهد. برای اطلاع از قیمت پرینتر لیزری مشکی اچ پیhp 102w و آگاهی از سایر مدل های پرینتر می توانید با نمایندگی اچ پی آبا در تماس باشید. تمامی محصولات اچ پی ازجمله پرینترها، لپ تاپ، اسکنر و سایر تجهیزات، با گارانتی اصل و خدمات پس از فروش ارائه می گردد. همچنین خدمات پس از فروش ازجمله تعمیرات دستگاه های اچ پی توسط کارشناسان و متخصصین باتجربه نمایندگی صورت می گیرد. کافیست با اتوماسیون اچ پی در هوم پیج در تماس باشید.

 

 

تصویر مرتبط با نمایندگی پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp 102w - hp stock

 

 

 

نوع کاربری پرینتر لیزری مشکی اچ پی hp 102w

این دستگاه بیشتر برای مصارف خانگی و شخصی مناسب است. البته برای محیط های اداری یا دفتری با حجم کاری کم نیز می توان از این دستگاه استفاده کرد. وزن این پرینتر 4.69 کیلوگرم است و براحتی می توان آن را جابجا کرد. کارتریج و مواد مصرفی | نوع کارتریج یا تونر مورداستفاده در پرینتر 102w از نوع HP 17A و دارای بازدهی بالایی است. کارکرد این کارتریج تقریبا 1600 برگ است. این کارتریج دارای گارانتی و از نوع اورجینال است و توسط نمایندگی اچ پی ارائه می شود.

 

 

 

کارتریج 17A مناسب پرینتر لیزری مشکی اچ پی 102w