سه کاره ی مشکی لیزری 141W |  با رونمایی از نسل جدید پرینتر های سه کاره ی خود مدعی شده. تا دستگاهی را به عنوان نمونه جایگزین سری میان رده های قدیمی خود کند. اچ‌پی 141W نیز یکی از همان دستگاه های لیزری می باشد. که توسط کمپانی اچ پی طراحی و به صورت انبوه به بازار عرضه شده است. طی گزارش های اخیری که از شما کاربران گرامی به دستمان رسیده. تصمیم گرفتیم تا این سری از چاپگر های اچ پی را در جایگاه بررسی و مقایسه قرار دهیم.

از این رو بسیاری از مزایا و معایب این دستگاه را میتوانیم. در همین بررسی به صورت موشکافانه پیدا کرده و آن را به اطلاع عموم برسانیم. همچنین اگر قصد خرید چاپگر 141W  اچ‌پی را دارید. می توانید به آسانی با مراجعه و یا ارتباط تلفنی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اطلاعات بیشتر را از این چاپگر سه کاره لیزری به دست آورید. با ما در  جهت معرفی استوک پرینتر های HP همراه شوید.

 

سه کاره ی مشکی

هنگامی که حرف از سه کاره های اچ پی می شود . بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری خاطراتی خوش را از خدمات و ویژگی این دستگاه ها به یاد می آورند. کمپانی اچ پی همواره در جهت کسب رضایت کاربران خود ، به دنبال راه هایی در جهت افزایش خدمات و عملکرد چاپگرهای خود بوده است. به طور کلی و عامیانه چاپگر های سه کاره hp چه در حوزه لیزری مشکی و چه در حوزه ی لیزری رنگی از کیفیت و کوالیتی بالایی تشکیل شده اند. همین موضوع باعث شده تا کاربران نسبت به این نسل روی مثبتی داشته باشند. اما سوال اصلی اینجا پیش می آید که آیا 141W  توانایی های یک سه کاره ی مناسب و دلخواه را ، به کاربران ارائه می دهد. یا خیر.

 

سه کاره ی مشکی
سه کاره مشکی

 

بدون شک 141W  نیز می تواند رکورد های مناسبی همانند سایر دستگاه های دیگر اچ‌پی به ثبت برساند اگر از خصوصیات و نوع کاربری آن به درستی استفاده شود. 141W  به عنوان یک دستگاه خانگی – اداری توسط کمپانی به بازار عرضه شده . همین موضوع باعث می شود تا ما نتوانیم در کار های سنگین از این دستگاه استفاده نماییم. پس اگر فکر می کنید که شما در محل کار و یا منزل یک استفاده ی محدود، استاندارد و مشخصی از دستگاه دارید می‌توانید 141W  را در سبد خرید خود انتخاب کنید. در ادامه به جزییات این دستگاه توجه بیشتری خواهیم نمود.

 

نمایندگی HP

هنگام که با چاپگر 141W  مواجه می شوید ممکن است کمی تعجب کنید. این دستگاه همانند دستگاه های قدیمی تر اچ‌پی هیبت و استایل سه کاره ها را ندارد. و خیلی جمع و جور و سبک طراحی و ساخته شده است. البته سایز این دستگاه تاثیری بروی عملکرد آن نداشته اما ممکن است. برای بسیاری از مصرف کنندگان به ویژه مصرف کنندگان قدیمی ماشین های اداری اچ پی ، ابعاد و سایز جمع و‌ جور 141W  جالب و مهیج باشد. وزن پایین این. دستگاه باعث شده تا شما بتوانید به راحتی از آن در هر محیطی با هر ابعادی بهره‌مند شوید. این چاپگر به طور کلی از کمپانی با رنگ یکدست سفید ساخته و به بازار شده. و ما شاهد رنگ بندی دیگری در این دستگاه نمی باشیم.

جنس تشکیل دهنده ی 141W  پلاستیک فشرده و با کیفیتی است که اچ پی همواره در ساخت محصولات خود از آن استفاده می نماید. شباهت بسیار زیاد این دستگاه با سری 28A و 28W باعث شده تا بسیاری از کاربران در تشخیص آن دچار مشکل جزئی شوند. یکی از وجه مشترکات این دستگاه با سری 28 و هم رده ی خود نبودن صفحه Display و یا همان صفحه ی ال سی دی برای دسترسی بهتر به ویژگی های این دستگاه می باشد. به طور کلی جای خالی یک صفحه نمایش و display درون این دستگاه حس می شود.

کاربران از داشتن چنین ویژگی های برخوردار نمی باشند. اما بهتر می شد که این آپشن حتی به صورت صفحه نمایش های خطی در سری 141W  دیده می شد‌. 141 نیز همانند سایر چاپگر های سه کاری فضایی برای اسکن و کپی به صورت A4 دارد. اما با این تفاوت که تکنولوژی آن به صورت flat بوده و هیچ خبری از منبع تغذیه‌ی ADF نمی باشد که البته امری طبیعی است.

 

 

نمایندگی HP

 

مشخصات فنی HP 141

اولین ویژگی که در نام تجاری این محصول به آن توجه خواهیم کرد پسوند a پس از مدل می باشد. این پسوند به ما اطلاع می دهد که این دستگاه دارای هیچگونه آپشن خاصی همچون چاپ دورو ، اتصال بی سیم ، شبکه و … نمی باشد. به معنای واقعی این دستگاه در حالت low option  قرار گرفته و تنها توانایی اتصال به سیستم را دارد. البته این سری از چاپگر های اچ پی با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه. تر از سایر چاپگر های سه کاره ی لیزری به بازار عرضه می شوند.

 

 

مشخصات فنی HP 141

 

 

سرعت چاپ این دستگاه به صورت استاندارد شرکتی در دقیقه بین 17 تا 19 برگ محاسبه شده است. همچنین این دستگاه قدر است تا اسناد مورد نیاز کاربران را با رزولوشنی چون 600 نقطه در اینچ به چاپ برساند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر HP 141W در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی کارتریج های لیزری اچ پی HP با ما همراه شوید.