پرینتر HP 178nw لیزری رنگی | در این بخش شاهد حضور سری پرینتر های سه کاره ی لیزری رنگی با نوع کاربری خانگی – اداری می باشیم. به طور کلی پرینتر های لیزری در انجام امورات روزمره ی ما در محیط های متفاوت همچون محل کار و یا خانه ، تاثیر بسیار زیادی دارند. در نظر داشته باشید که سری 178 نیز به عنوان یک دستگاه اداری و خانگی ، می توانید گزینه ی انتخاب مناسب و اقتصادی به حساب بیاید. از این رو پیشنهاد می شود  تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نقد و بررسی این سری از پرینتر های لیزری سه کاره با ما در نمایندگی ماشین های اداری تهران همراه شوید.

 

پرینتر HP 178nw

برای بررسی سری 178NW لازم است تا ابتدا به طراحی و مشخصات ظاهری آن بپردازیم. در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری رنگی HP 178NW در دسته چاپگر های اقتصادی و مقرون به صرفه قرار گرفته اند . از این رو توقعات بیش از حدی نباید از این دستگاه داشت. در قدم اول همانند تمامی سه کاره های موجود در بازار این دستگاه نیز دارای قابلیت های چاپ ، کپی و اسکن می باشد. اچ پی در طراحی 178 از هیچگونه نمایشگر جهت نشان دادن هشدار های لازم و ارتباطات کاربران استفاده نکرده است. اما با توجه به یک نمایشگر 2 خطی معمولی شما می توانید یکسری از نکات مهم در ارتباط با دستگاه مشاهده نمایید.

 

 

پرینتر HP 178nw

 

 

تریم دو رنگ این دستگاه شباهت بسیار زیادی به سری 135 اچ پی دارد. از نظر متریال و جنس ساخت نیز لازم است. بدانید که این دستگاه از پلاستیک فشرده ساخته شده و مقاومت مناسبی و استانداردی در مقابل ضربه ، نفوذ آب و اجسام خارجی از خود نشان می دهد. پشت این دستگاه ما شاهد دو پورت مربوط به کابل شبکه می باشیم. متاسفانه در این سری از پرینتر های اچ پی هیچگونه پورت USB دیده نمی شود. این موضوع ضعف اساسی در طراحی 178 به حساب می آید. زیرا بسیاری از مصرف کنندگان اسناد ود را از طریق حافظه های خارجی خود ، به چاپ می رسانند.

 

سه کاره ی اچ پی

پیش تر اعلام نموده بودیم که 178nw از سری چاپگر های سه کاره می باشد. اما نکته ی مهم در این بخش مربوط به کیفیت چاپ ، سرعت عملکرد و سایر مشخصات فنی می باشد. در ادامه در ارتباط با تمامی این موضوعات بررسی های خود را انجام خواهیم داد. در نظر داشته باشید که موضوع کیفیت و وضوح چاپ ، بیش از هر چیزی در پرینتر های اچ پی مهمم و قابل اهمیت می باشد. اما HP 178nw نیز از همان دسته چاپگر هایی می باشد که توانایی های بالایی را در چاپ به ما ارائه می دهد. رزولوشن چاپ این دستگاه 600*600 DPI توسط کمپانی تخمین زده شده است. سرعت چاپ این دستگاه در زمینه ی سیاه و سفید در دقیقه به 18 و در بخش رنگی به 15 برگ می رسد.

 

سه کاره ی اچ پی
پرینتر HP 178nw

 

HP 178NW در دسته پرینتر های A4 با قابلیت چاپ 20000 برگ در ماه قرار گرفته است. همچنین با قابلیت هایی چون چاپ از طریق شبکه و بی سیم ، به عنوان انتخابی مناسب در زمینه ی ماشین های اداری مقرون به صرفه و مناسب قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که شما می توانید با استفاده از چاپگر 178 ، اسناد خود را در سایز های A4 – A5 – A6 – B5 به چاپ برسانید. در ادامه لازم است بدانید که رزولوشن کپی این دستگاه 600*600 و رزولوشن اپتیکال اسکنر این دستگاه 4800*4800 DPI از سوی اچ پی اعلام شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی مشخصات فنی می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی قطعات فابریک اچ‌ پی همراه شوید.

 

کارتریج HP 178

نکته ی اساسی دیگری که در ارتباط با مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی اچ پی 178nw وجود دارد. مربوط به بحث کارتریج ها می شود. اچ پی با در نظر گرفتن قابلیت های چاپگر 178 ، کارتریج سری 116A را در این محصول قرار داد. طبق معمول تمامی کارتریج های لیزری رنگی ، لازم است بدانید. که این کارتریج نیز همانند سایر کارتریج های رنگی دیگر در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز طراحی و به بازار عرضه شده اند . این سری از کارتریج های اچ پی طبق گفته ی کمپانی توانایی چاپ تا 1000 برگ را به کاربران دارند.

 

کارتریج HP 178

 

 

امکانات موجود در اتوماسیون برای پرینتر HP 178nw

ثبت درخواست کارتریج شرکتی پرینتر HP 178nw / درخواست یونیت اصلی پرینتر HP 178nw / چیپ پرینتر HP 178nw / درام پرینتر HP 178nw / درایور پرینتر HP 178nw / راه اندازی وایرلس با انی دسک برای پرینتر HP 178nw / شیر در شبکه برای پرینتر HP 178nw