نمایندگی لپ تاپ های پروبوک اچ پی HP | پروبوک اچ ی دسته ای شناخته شده و پرطرفدار در بین کاربران خانگی و تجاری بوده و  این دستگاه با کانفیگ های سازگار در حوزه ی کار های خانگی و تجاری به بازار به بازار معرفی شده اند. به طور کلی این لپ تاپ ها دارای طراحی خاص ، سبک ، نازک ، عمر باتری بالا و … بوده و همچنین از نظر قیمتی این دسته از محصولات اچ پی در دسته ی ماشین های رایانه ای مقرون به صرفه قرار دارند. از این حیث تهیه و خرید این محصول برای تمامی کاربران مقدور می باشد. زیرا که اچ پی با ارائه ی مشخصات فنی مناسب ، کیفیت صفحه نمایش بالا ، پردازنده  و حافظه قدرتمند ، کاربران خود را شگفت زده و ترغیب به خرید این دسته از لپ تاپ های خود نموده است.

نمایندگی لپ تاپ های پروبوک اچ پی

پروبوک ها عموما از مشخصات فنی متفاوتی در بازار برخوردار هستند. ویژگی های متفاوت این دستگاه ها باعث می شود تا کاربران بتوانند به راحتی حق انتخاب و مقایسه مدل های این دسته بندی را داشته باشند. در نهایت اچ پی با ویژگی های متفاوتی از نظر طراحی و کانفیگ این دستگاه ها را به بازار عرضه نموده است. از سری مشخصات دسته بندی چروبوک های اچ پی می توانیم به :

  • پردازنده : در دسته لپ تاپ های پروبوک از پردازنده های Intel و AMD استفاده شده است. این دستگاه با دو پردازنده متفاوت ، با دو نوع کارایی و سرعت به ما اجازه می دهد تا بتوانیم هوشمندانه تر درباره خرید لپ تاپ خود تصمیم گیری داشته باشیم.
  • حافظه : به طور کلی حافظه در لپ تاپ به دو دسته تقسیم ی شود. حافظه ی Ram و حافظه داخلی . در نظر دشاته باشید که در دسته ی پروبوک ها شما شاهد حداقل حافظه ، برای کار های خانگی تا حداکثر حافظه برای کار های تجاری و بیزینسی هستید. همچنین شما می توانید حافظه داخلی دستگاه خود را بنا به سلیقه ی خود با حجم دلخواه به صورت SSD و با HDD دریافت نمایید.
  • صفحه نمایش : صفحه نمایش مبحث مهم و قابل توجه ای در ارتباط با لپ تاپ ها می باشد. انتخاب صفحه نمایش درست ، با رزولوشن و فناوری نمایش تصویر می تواند روند استفاده از رایانه ی شخصی شما را برایتان جذاب تر نماید.
  • کارت گرافیک :برخی از مدل ها از کارت گرافیک اختصاصی برای عملکرد بهتر در کار های سنگنین مانند کار های گرافیکی ، ویدیوگیم ها و … بهره می برند که به تنهایی موضوع جذاب و بی نظیری در دسته لپ تاپ های پروبوک می باشد.

در انتها لازم به ذکر است که موارد زیادی چون پورت ها ، وزن و ضخامت دستگاه ، سیستم عامل و … از موضوعات مهم و قابل توجه ای می باشد که می توان به آن اشاره نمود. در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستای خرید لپ تاپ پروبوک مرتبط با نوع نیاز خود با کارشناسان ما در نمایندگی لپ تاپ های پروبوک اچ پی همراه شوید.

 

 

لپ تاپ های پروبوک اچ پی

سخت افزار لپ تاپ های پروبوک

سخت افزار لپ تاپ های پروبوک اچ پی معمولت باری بهره برداری بهینه ، مقرون به صرفه و قابل اعتماد طراحی دشه اند. از سری مواردی که در همین راستا می توانیم به آن اشاره داشته باشیم ، مبحث پردازنده این دستگاه می باشد. استفاده از نسل های AMD ، INTEL و Ryzen در این دسته بندی ا لپ تاپ های اچ پی باعث شده تا پروبوک ها در رده ی مناسبی از سخت افزار  قرار بگیرند. همچنین حافظه ی RAM این دستگاه ها به صورت استاندارد از گیگابایت تا بیش از 32 گیگابایت طراحی شده است. در زمینه ی هارد داخلی و حافظه ی این دستگاه نیز می توان به صورت SSD و HDD از حجم 128 تا بیش از 1 ترابایت، مدل ها را در کناز یکدیگر گذاشت و مقایسه و خرید آن را انجام داد. | تعمیرگاه مرکزی لپ تاپ های اچ پی

به طور کلی باتری های پروبوک به دلیل ویژگی تجاری و بیزینسی این سری از کیفیت قابل قبول و مناسبی برخوردارند. لذا باتری های با طول عمر بالا و قابلیت شارژ سریع به صورت فستینگ ، این امکان را به شما می دهد تا در هر محیطی موثر و سریع باشید. سیستم خنک کننده پروبوک ها نیز در نوع خود بسیار کارآمد ، سریع و استاندارد در طول استفاده کاربران خود را نشان می دهند. در آخر نیز لازم به ذکر است که اتصالات این دستگاه ها عموما مانند سایر لپ تاپ های برند اچ پی از پورت USB ، USB-C ، HDMI ، پورت شبکه و … طراحی و عرضه شده است.

سری لپ تاپ های پروبوک

این دسته از لپ تاپ ها معمولا در سه زیرشاخه مختلف ارائه شده اند که عبارتند از: سری S: این سری از سال 2009 بعنوان (استاندارد یا ضروری) توسط اچ پی به بازار معرفی شد. برخی مدل ها در این سری عبارتند از:

  • 4410S با نمایشگر 14 اینچ
  • 4510S با نمایشگر 15.6 اینچ
  • 4710S با نمایشگر 17.3 اینچ و پردازنده اینتل
  • 4515S با نمایشگر 15.6 اینچ و پردازنده AMD

و بسیاری دیگر در این سری قرار دارند.

 

لپ تاپ های پروبوک – 4530S

 

 

 

در سال 2012 این سری با قابلیتهای جدیدتری مانند پردازنده های اینتل Core i3, 5, 7 و قابل آلومینیومی و برخی ویژگی های دیگر بروزرسانی شد. آخرین مدل این سری به نام 4540S در سال 2013 وارد بازار شد. سری M: در سال 2009، این سری با مدل 5310M وارد بازار شد که وزنی کمتر از 2 کیلوگرم و ضخامتی کمتر از 2.5 سانتی متر داشت. این سری در سال 2010 با ارائه مدل 5320M و در سال 2011 با ارائه مدل 5330M با ویژگی های صفحه آلومینیومی و Beats Audio بروزرسانی شد.

سری B: این سری از پروبوک ها در سال 2009 جایگزین مدل HP Compaq شدند. دو مدل 6445b با نمایشگر 14 اینچ و 6445b با نمایشگر 15.6 اینچ در این سال عرضه شدند. در سال 2012 این مدل ها، با مدل های 6470b و 6570b به روز رسانی شدند.

مزیت پروبوک نسبت به سایر مدل ها

پروبوک در میان لپ تاپ های چندمنظوره  قرار دارد که هم برای محیط خانگی و هم کاری مناسب است.  پروبوک اچ پی دارای دسته بندی های مختلف است.از مهمترین مزایای مدل های پروبوک می توان سخت افزار مناسب، طراحی زیبا، پردازنده گرافیکی و پردازش مناسب و کیبورد مقاوم در برابر ریختن مایعات در برخی مدل ها را نام برد | تفاوت کاربری لپ تاپ های اچ پی