لپتاپ 10X60EA کروم‌بوک HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مدلهای سری اسلیم و نوت بوک کمپانی اچ پی در دسته بندی کروم بوک ها بررسی های لازم را انجام داده و سپس با توج

ه به مشخصات فنی و ظاهری ، 10x60ae را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم. اگر شما هم به دنبال یک لپ تاپ با سیستم عامل گوگل می‌گردید. بی شک می توانید از امکانات منحصر به فرد و بروز اچ پی کروم بوک ها در حوزه ی ماشین های رایانه ای نهایت استفاده را ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و ثبت سفارش نیز از طریق صفحه تماس با ما ، با کارشناس hp. در نمایندگی رسمی همراه شوید .

 

لپتاپ 10X60EA

سری نامبر شده با پردازنده ی اینتل در دسته لپ تاپ های میان رده ی کروم بوک ها قرار گرفته است. این لپ تاپ با سیستم عامل مخصوص گوگل ، توانایی های بسیار زیادی در حوزه ی اداری ، خانگی و. تا حدودی گیمینگ به کاربران خود ارائه می دهد. اچ پی با در نظر گرفتن تمامی شرایط و درخواست کاربران خود ، سیستم را در جهت رفاه و تامین نیاز های مصرف کنندگان طراحی و به بازار عرضه نموده است.

 

لپتاپ 10X60EA
لپتاپ 10X60EA

 

این دستگاه با توجه به قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی که دارد پس از معرفی به شدت مورد استقبال و خرید مصرف‌کنندگان قرار گرفت. امکانات مهیج گوگل و کوالیتی بالای لپ تاپ های اچ پی در کنار یکدیگر باعث شده تا کروم بوک ها نسلی پرطرفدار و البته کاربردی در دنیای ماشین های رایانهای به حساب بیاید.

همانطور که می دانید این دو کمپانی قدرتمند در زمینه ی ارائه تکنولوژی و فناوری خود سالیان زیادی در کنار همدیگر فعالیت دارند. از این رو تیم قوی و قابل توجه ای را در زمینه ی طراحی و. عرضه ی لپتاپ Chromebook . قرار داده اند.  با توجه به پیشرفت تکنولوژی و هوشمند سازی تمامی پلتفرم ها همچنان کمپانی گوگل و اچ‌پی در تلاش اند تا بتوانند خدمات خود را بهتر و با تسلط بیشتر به کاربران ارائه دهند.

 

اچ پی Intel corei5

در این بخش تصمیم داریم تا با کمک تیم کارشناسی خود مشخصات فنی 10X60EA را بررسی نماییم. اچ پی کروم بوک 10X60EA در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ توسط کمپانی اچ پی و گوگل طراحی و به بازار عرضه شد. این دستگاه با وزن یک و نیم کیلوگرم و صفحه نمایش 14اینچی به کاربران خود این اجازه را می‌دهد تا در هر فضایی از آن استفاده نمایند.

پردازنده ی این دستگاه Intel core i5  نسل یازدهم می باشد. این پردازنده با تکنولوژی به روز گوگل به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ دغدغه ای در فضا های متفاوت کاری، حضور پررنگ و موثری داشته باشید. پس از تست های اولیه متوجه کیفیت بسیار بالای دوربین وب کم این دستگاه شدیم.

عملکرد مناسب این وب کم در فضا های متفاوت کاری می تواند ، گزینه ی قابل توجه ای باشد. این دستگاه با Ram 16 GB خود از نوع DDR4 به شما این اجازه را می دهد تا در فضا های متفاوتی چون ، گیمینگ ، طراحی سایت ، طراحی محصولات سه بعدی ، ساخت و ویرایش فیلم و عکس و … فعالیت موفقیت آمیزی داشته باشید.

 

طراحی لپ تاپ 10X60EA

 

پس از آن با کسی این دستگاه متوجه ظرافت بسیار خارق العاده و مدرن این دستگاه شدیم. کیفیت ساخت صفحه نمایش ، کیبورد، موس و سایر اجزای خارجی این محصول به ما حس بی نظیر را القا کرده بود. پس از تست صدا متوجه شفافیت و وضوح بسیار دقیق بلندگو های آن شدیم. فضای مناسب صدا و پیچش آن در اطراف به شما کمک میکند تا حس بهتری را نسبت به تماشای فیلم، گوش کردن به موسیقی ، فعالیت های گیمینگ و … داشته باشید.

سبکی و نرمی کیبورد در این دستگاه ها پوئن بسیار مثبتی محسوب می شود. در کنار کیبورد حرفه ای این دستگاه یک موس پد با کیفیت و با سرعت بی نظیر مشاهده می شود‌.

در این بازه زمانی بسیاری از افراد در زمینه نویسندگی و تولید محتوا فعالیت های موثری دارند. این موضوع از چشم اچ پی و. گوگل دور نمانده و این دو کمپانی خدمات خوبی را .برای این افراد فراهم ساختند اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه کروم بوک ها و الایت بوک های اچ پی  با ما همراه باشید.

 

 

 

طراحی لپ تاپ 10X60EA