نمایندگی شرکت اچ پی در ایران hpaba.com | شرکت اچ پی آبا hpaba.com، بعنوان نمایندگی شرکت HP در ایران در حوزه IT آغاز به کار نموده است. حوزه ی فعالیت این شرکت بصورت خصوصی بوده و همچنین پس از اخذ  مجوز خود را از شورای عالی انفورماتیک مشغول به کار  و خدمات رسانی به کاربران و مصرف کنندگان اچ پی می باشد. شرکت hpaba دارای کادری متخصص و با تجربه بوده و بهترین تجهیزات در حوزه فناوری اطلاعات را ارائه می دهد.

از جمله مهمترین ویژگی نمایندگی رسمی اچ پی ، ارائه قطعات و تجهیزات اورجینال برند اچ پی. مطابق با استانداردهای جهانی است.این نمایندگی شرکت اچ پی، قطعات و تجهیزات اورجینال را از شرکت اصلی تهیه می کند.بعنوان مثال شارژ کارتریج. قطعا با مواد و. قطعات برند این شرکت تهیه می شود.صداقت همواره در خدمات رسانی به مشتریان عزیز در این شرکت رعایت می شود.

 

 

محصولات در نمایندگی شرکت اچ پی

تمامی محصولات برند اصلی اچ پی در شرکت اچ پی آبا به فروش می رسد. از سری این محصولات می توان به  لپ تاپ، پرینتر، اسکنر، پلاتر و سایر قطعات این دستگاه ها به طور مستقیم توسط این. نمایندگی به دست مشتریان عزیز می رسد.به منظور مشاهده دقیق محصولات اچ پی ارائه شده در نمایندگی شرکت اچ پی، می توانید به آدرس سایت شرکت اچ پی آبا یعنی hpaba.com مراجعه کنید

.در این سایت، لیست محصولات به همراه مشخصات دقیق و قیمت هر محصول درج شده است.برای اطلاع دقیق تر نیز می توانید از طریق تماس تلفنی با شماره 021-89392. با کارشناسان این نمایندگی در ارتباط باشید.

 

محصولات در نمایندگی شرکت اچ پی

 

 

گارانتی محصولات  HP

شرکت hpaba. دارای کادری متخصص و با تجربه بوده و بهترین تجهیزات در حوزه فناوری اطلاعات را ارائه می دهد.از جمله مهمترین ویژگی این شرکت،. ارائه قطعات و تجهیزات اورجینال برند اچ پی مطابق با استانداردهای جهانی است.این نمایندگی شرکت اچ پی، قطعات و تجهیزات اورجینال را از شرکت اصلی تهیه می کند.بعنوان مثال شارژ کارتریج قطعا با مواد و. قطعات برند این شرکت تهیه می شود.صداقت همواره در خدمات رسانی به مشتریان عزیز در این شرکت رعایت می شود.

مدیران  شرکت اچ پی آبا، با تکیه بر دانش ICT. و رشد روز افزون آن در حوزه فن آوری اطلاعات همواره می کوشند. تا دریچه های تازه ای را بسوی مشتری مداری و تامین نیاز کاربران گشوده و هم گام با علم روز ماشین های اداری و رایانه. پیشرو باشند.همچنین درصورت وجود عیب یا خرابی در دستگاه خریداری شده از نمایندگی توسط مشتری اقدامات لازم صورت می گیرد.

این اقدامات بر طبق گارانتی ارائه شده و با هماهنگی مشتری با. نمایندگی انجام می شود.گارانتی اچ پی. در سه دسته حالت ارائه می شود:تعویض محصولات اچ پی، تعمیر محصولات اچ پی و خدمات پس از فروش یا وارانتی محصولات اچ پی.برچسب گارانتی بر روی تمامی دستگاه های این نمایندگی ضمیمه شده است.

 

 

گارانتی محصولات  HP

 

 

گارانتی بدین صورت است که 12. ماه تعویض قطعات پس از صدور فاکتور را بری مشتری فراهم می سازد.همچنین، پس از پایان مدت گارانتی 12. ماه، مشتری از ۶ ماه تعمیر قطعات بهره مند می گردد.برای تمام دستگاه های تعمیر شده و خارج از گارانتی، ضمانت 1. ماهه توسط نمایندگی شرکت HP به مشتریان ارائه می گردد.

خدمات پس از فروش 

تعمیرات تجهیزات شرکت اچ پی ازجمله لپ تاپ، پرینتر و غیره در نمایندگی HP. پذیرفته می شود.این خدمات توسط متخصصین آموزش دیده در آموزشگاه اچ پی آبا و. کسب مدارک لازم در نمایندگی شرکت HP. انجام می گردد.بر طبق تجربه در تعمیرات، اغلب مشکلات و آسیب ها در دستگاه های معیوب به دلیل استفاده از قطعات غیر اورجینالی است که سایر مراکز مسبب این مساله بوده اند.hpaba،. فضای آموزشی مناسبی را برای همکاران به منظور بهبود در طول نصب و استفاده، فراهم ساخته است.

در این نمایندگی، آخرین روش های روز دنیا و امکانات جدید برای تعمیر و عیب یابی دستگاه ها استفاده می گردد.نمایندگی شرکت HP. دارای مجموعه ای قدرتمند و کارآزموده به منظور پشتیبانی و تعمیر دستگاه های این برند است.تجهیزات مختلف اچ پی در مرکز خدمات پس از فروش این شرکت در اسرع وقت تعمیر می شوند.امکان دسترسی سریع به منظور پیگیری روند تعمیرات به صورت آنلاین در سایت hpaba.com. وجود دارد. علاوه براین می توانید با برقراری تماس تلفنی نیز از روند تعمیرات دستگاه خود مطلع شوید.

 

پشتیبانی اچ پی

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ایران ، سعی دارد تا در راستای ارائه ی خدمات به صورت اختصاصی ، از پنل پشتیبانی خود رونمایی نماید. از این رو شما می توانید به صورت آنلاین با ثبت درخواست های خود در زمینه ی ، تعمیرات ، خرید ، دریافت درایور ، پشتیبانی نرم افزار و سخت افزار و … خدمات مورد نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی دریافت نمایید.

لازم به ذکر است که ارائه ی تمامی خدمات مربوط به ماشین های اداری و رایانه ای در نمایندگی توسط کارشناسان ما میسر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در Authorize Support پشتیبانی مجاز همراه شوید.

 

 

پشتیبانی اچ پی

 

 

ماشین های اداری – رایانه ای HP

در انتها لازم به ذکر می باشد که کمپانی اچ پی به عنوان یک تولید کننده ی ماشین های اداری و رایانه ای در دنیا شناخته می شود. رقابت بالای این کمپانی با سایر تولید کنندگان دیگر باعث شده تا اچ پی همواره به دنبال کسب موقعیت و عرضه ی محصولات خود با بالاترین کیفیت باشد. لذا کاربران نیز همواره از این موضوع استقبال نموده و هر ساله به دنبال آشنایی و کسب آگاهی بیشتر با تکنولوژی محصولات اچ پی می باشند.

شایان به ذکر است که شما کاربران گرامی در ایران می توانید از طریق پنل نمایندگی ، به جدیدترین و به روز ترین اخبار در ارتباط با ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی دسترسی داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که کارشناسان ما در نمایندگی HP در بخش امور مشتریان توانایی ارائه ی تمامی خدمات و راهنمایی های لازم به شما را داشته و از این حیث شما می توانید حساب ویژه ای بروی خدمات تلفنی مرکز باز نمایید.