لپ تاپ 15Teg000 پاویلیون HP | اگر شما هم به دنبال یک لپ تاپ روزمره در دست سیستم های خانگی می گردید. پیشنهاد می کنم با مادر نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. تیم کارشناسی ما تصمیم دارد تا در این بخش لپ تاپ های روزمره و خانگی پاویلیون را بررسی کرده و سپس با در نظر گرفتن تمامی ویژگی های مورد نظر ، آن را به کاربران گرامی معرفی نماید. ما در این بخش به سراغ نسل لپ تاپ پاویلیون مدل 15Teg000 می رویم.

 

لپ تاپ 15Teg000

در نگاه اول اچ پی پاویلیون 15Teg000 با ظرافت خاص خود مصرف کننده را مجذوب خود می کند. رنگ دلپذیر آن و استفاده از یک طراحی مدرن باعث شده تا ما بدون در نظر گرفتن مشخصات فنی جذب این دستگاه شویم. لپ تاپ اچ پی پاویلیون 15Teg000 در دسته محصولات خانگی اچ پی قرار گرفته است. این موضوع به ما یادآوری می‌کند که اگر به سراغ لپ تاپ گیمینگ، اداری و سایر دسته بندی های دیگر هستیم. می توانیم گزینه های دیگری جز 15Teg000 را بررسی کنیم.

پس از باز کردن این محصول نسبت. صفحه نمایش 15Teg000 نسبت به آنچه که در عکس دیده می شود. بیشتر بوده و همین موضوع جذابیت این دستگاه را با حاشیه های میکرو به حداکثر می رساند. همچنین استفاده ی این دستگاه از سیستم صوتی همیشگی و با کیفیت خود یعنی Audio B&O یک فضای آرامش بخش با پخش صدای بسیار دلنشین را به ما ارائه می‌کند. همچنین اچ‌پی با قابلیت کاستومایز کردن این دستگاه سرگرمی های بسیاری را به ما ارائه می کند. در کنار این سرگرمی ها از شخصی سازی دستگاه خود لذت ببرید. جهت مراجعه به نمایندگی لپ تاپ های پاویلیون اچ پی HP با ما همراه شوید.

 

 

لپ تاپ 15Teg000
لپ تاپ 15Teg000

 

Pavilion home series

همانطور که در ابتدای این پست به آن اشاره کردیم. اچ پی پاویلیون 15Teg000 توسط کمپانی به صورت رسمی نوع کاربری خانگی را ارائه می دهد. اما چه قابلیت هایی باعث میشود تا این دستگاه دوست داشتنی نسبت به سایر دسته های دیگر متمایز باشد؟. با خرید و تهیه 15Teg000 شما صاحب یک لپ تاپ جمع و جور و کاربردی خواهید شد . این موضوع باعث می شود تا در صورت دلخواه خود از این دستگاه‌ در فضا های متفاوتی چون مدرسه ، خانه ، کافی شاپ ، پارک و … استفاده نمایید. سرعت عملکرد دلپذیر به همراه پد مناسب موس و کیبورد لذت استفاده از یک سری پاویلیون خانگی را به شما ارائه می دهد.

اصلی ترین موضوع در سری پاویلیون های 15Teg000 مبحث باتری آن ها می باشد. بدون اغراق این دستگاه ها نسبت به سری پاویلیون های گذشته خود از هر جا باتری و عملکرد بالاتری بهره‌مند هستند. با اچ پی 15Teg000 همیشه یک قدم جلوتر هستید . زیرا که تجربه ی استفاده از یک سیستم نسل یازدهم را تجربه خواهید کرد.

 

 

Pavilion home series
لپ تاپ 15Teg000

 

مشخصات فنی HP 15Teg000

در این بخش به مشخصات فنی و پردازشی این دستگاه اشاره خواهیم کرد. اچ پی پاویلیون ما در دسته لپ تاپ های core i5 کمپانی قرار دارند. سری پردازنده این دستگاه ها متعلق به NVIDIA بوده از همین رو قابلیت و عملکرد مناسبی را نسبت به سایر رقبای خود به نمایش می گذارد. این دستگاه دارای یک رم 8 گیگابایتی DDR4 می باشد . اچ پی برای سرعت. بخشیدن به این دستگاه یک هارد SSD در حجم 512 گیگابایتی به این دستگاه بخشیده. که عملکرد مناسب تری را در سری پاویلیون 15Teg000 شاهد باشیم. لازم به ذکر است که شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با معرفی پاویلیون HP  وارد صفحه ی قرار گرفته شده و با این دسته از لپ تاپ ها اچ پی آشنا شوید.

 

مشخصات فنی HP 15Teg000
مشخصات فنی HP 15Teg000