لپتاپ ND010NR کروم‌بوک HP | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مدلهای اچ‌پی کروم‌بوک یعنی ND010NR اطلاعات مورد نیاز را بررسی نموده و سپس به عنوان نماینده ی اچ‌پی این محصول را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. اگر به دنبال یک لپتاپ اقتصادی در دسته ی کروم‌بوک ها هستید . دنبال کردن این پست و آشنایی با ND010NR می تواند کمک زیادی به شما کند.

 

لپتاپ ND010NR

اچ پی Chromebook ND010NR در دسته لپ تاپ های کمپانی اچ پی می باشد. که با صفحه نمایش 14 اینچی و ضخامت بسیار کم مورد توجه بسیاری از افراد در زمینه ی ماشین های رایانه ای قرار گرفته است. این دستگاه با بهره گیری از پردازنده ی AMD جزء دستگاه های میان رده ی کمپانی اچ‌پی به حساب می آید. سیستم عامل کروم این دستگاه با فناوری بروز گوگل موجب تغییرات دلپذیری در شکل و شمایل ظاهری و پردازشی این دستگاه شده است. از این رو شما می توانید با یک هزینه ی اقتصادی و مقرون به صرفه ، صاحب یک لپ تاپ قدرتمند با امکانات مناسب شوید.

 

لپتاپ ND010NR
لپتاپ ND010NR

 

پردازنده ی AMD سری C این دستگاه باعث شده. تا شما بتوانید از این دستگاه در فضای اداری ، خانگی ، مدرسه و … از امکانات این سیستم استفاده نمایید. نمایشگر 14 اینچی این دستگاه گزینه ی ایده آلی برای پیش بردن کسب و کار و یا انجام امورات روزانه می‌باشد. جهت آشنایی بیشتر با لپ تاپ های روزمره ی HP با ما همراه باشید.  تکنولوژی edge در لبه ی نمایشگر این دستگاه باعث شده. تا کاربران فضای دید بهتری برای مشاهده ی دستگاه خود داشته باشند. ضمنا اچ‌پی در طراحی این دستگاه تا حد زیادی ظرافت و زیبایی خود را حفظ نموده است.

 

smart Chromebook

اچ‌پی از سری صفحه های مات بروی این دستگاه استفاده نموده است . صفحه مات این دستگاه باعث می‌شود تا تابش کمتری از نور بر روی نمایشگر اعمال شود. در نتیجه با توجه به ویژگی کیفیت دید بهتری را کاربران می‌توانند داشته باشند. چه بازی بچه مشاهده فیلم عکس های سه بعدی !  با بهره مندی از کیفیت بالای نمایشگر این دستگاه می توانید کل روز را به تماشای برنامه های متفاوت بنشینید. همچنین hp کروم بوک  ND010NR جهت عملکرد بهتر پیاده سازی یک پردازش بهتر از یک پردازنده ی کمکی AMD Radeon استفاده می کند.

 

smart Chromebook
لپتاپ ND010NR

 

مقدار حافظه رم نصب شده در سری کروم بوک  .ND010NR  به حجم 4گیگابایت بوده. و همچنین سیستم عامل این دستگاه به صورت شرکتی ، یکپارچه سیستم گوگل می باشد. لازم به ذکر است که hp در جهت کسب رضایت کاربران خود قابلیت شخصی سازی بسیار زیادی را در کروم بوک ND010NR. در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. از این رو شما می توانید تمامی بخش‌های لپ تاپ خود را با سلیقه و ایده های خود را شخصی سازی کنید. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با پلتفرم جدید مادربردهای HP وارد صفحه ی قرار گرفته شوید.

 

سایر مشخصات HP ND010NR

HP ND010NR طبق دسته بندی های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شده اند. این تفاوت بنا به نوع پردازنده و سخت افزار این دستگاه ها متفاوت بوده. و به همین دلیل اچ‌پی ND010NR در بازه های قیمتی متفاوتی به بازار معرفی شده اند. اصلی ترین ویژگی این لپ تاپ ها در بازه های قیمتی متفاوت،  بهره مندی از امکاناتی چون ، بلوتوث ، هارد SSD ، هارد دیسک با حجم 1 ترابایت و … می باشد. همچنین لازم به ذکر است که شما می‌توایند این دستگاه را در دو سایز 14 و 11 اینچ از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تهیه نمایید. با ما در واحد فروش همراه شوید.

 

سایر مشخصات HP ND010NR
لپتاپ ND010NR