لپتاپ 17-CP0035CL نت بوک HP | در این بخش تصمیم داریم تا شما را با سری جدید و قابل حمل لپ تاپ های نت بوک در ابعاد 17 اینچ آشنا نماییم. توی ارتباط ما با بسیاری از کاربرانی که در زمینه ماشین های رایانه ای مشغول به فعالیت هستند ، گزارش های مبنی بر بررسی و معرفی نوت بوک های بزرگ اچ پی داده شد.

از این رو تصمیم گرفتیم تا سری محبوب و جدید CP0035CL را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.  با توجه به سایز بزرگ صفحه نمایش CP0035CL ، جالب است بدانید که این دستگاه در دسته لپ تاپ های اسلیم کمپانی اچ پی قرار گرفته است.

 

لپتاپ 17-CP0035CL

 

شرکت بزرگ اچ پی تا به امروز با کمک کارشناسان و مهندسین خود توانسته تا ماشین های رایانه زیادی در دسته بندی های متفاوت طراحی و به بازار عرضه نماید. هر یک از این لپ تاپ ها در دسته بندی مختص به خود قرار می گیرند.

دسته بندی لپ تاپ های اچ پی با توجه به ویژگی و نوع عملکرد آنها صورت می گیرد. به طور مثال عموماً لپ تاپ های نوت بوک به عنوان دستگاه های همراه و سبک وزن به حساب می آیند. آیا می دانید به چه سطح لپ تاپی نیازمند هستید ؟ با ما همراه شوید.

ایا لپ تاپ های اسپکتر به عنوان لپ تاپ های لوکس مناسب برای فضاهای خاص طراحی و ساخته شده اند. هدف hp از ساخته CP0035CL در دسته لپ تاپ های نوت بوک، همراه شدن با کاربران خود می باشد. شاید در ابتدا اندازه بزرگ این دستگاه برای شما کمی عجیب به حساب بیاید. اما با قابلیت‌های ویژه‌ای همچون تاچ اسکرین ( صفحه نمایش لمسی) و پردازنده ی قدرتمند ، طولی نکشید که  CP0035CL به عنوان لپ تاپ محبوب برای افرادی که در زمینه ی طراحی مشغول به کار هستند در آمد.

اچ پی نیز برای کارآمد بیشتر این دستگاه ، تمام سعی خود را در جهت رفاه حال کاربران گذاشته است. شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای از داشتن یک نوت بوک سبک وزن و مدرن در هر جای شهر لذت ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

 

لپتاپ 17-CP0035CL

مشخصات فنی HP CP0035CL در دسته لپتاپ های ENVY

مشخصات فنی مهمترین بخشی است که تمامی کاربران به آن توجه می کنند. فرقی ندارد که شما چه انتظاراتی از لپ تاپ خود دارید . در نهایت اچ‌پی CP0035CL شما را شگفت زده خواهد کرد.

پیش از خرید هر محصول الکترونیکی ، کاربران تحقیقات موثری در زمینه ی اطلاعات و پردازنده ی دستگاه دارند. این تحقیقات به ما کمک می کند تا بتوانیم دستگاه مورد نظر خود را به راحتی با ویژگی های ایده آل خود تهیه نماییم. سری نوت بوک CP0035CL به عنوان لپ تاپی خاص ، در حوزه ی ماشین های رایانه ای به حساب می آید.

 

این لپ تاپ بروی کاغذ کانفیگ مناسب و قابل توجه ای را به کاربران ارائه می دهد. اچ پی نت بوک CP0035CL دارای یک حافظه ی مموری 12GB می باشد . پردازنده ی این دستگاه توسط کمپانی اینتل طراحی شده و شماره ی .cpu آن توسط شرکت به سری Ryzen 5500U اختصاص داده شده است.

همچنین هارد 1TB از نوع SSD این دستگاه ، باعث می شود تا ما سرعت و قدرت عملکرد ویژه ای داشته باشیم. طبق گزارشات اخیر شما در ارتباط با سیستم عامل این دستگاه ، باید اطلاع بدهیم که CP0035CL به طور شرکتی دارای یک ویندوز 11 اورجینال ماکروسافت می باشد.

 

تست اچ‌پی CP0035CL

هنگامی که شما با این دستگاه مواجه می شوید ابتدا مبهوت طراحی خیره کننده و کیفیت بالا قطعات آن می شوید. این دستگاه جز دستگاه های صفحه بزرگ به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ گیمینگ اچ پی با ما در دامه همراه شوید.

اما با توجه به این موضوع شما هیچگونه سنگینی و طراحی اشتباهی از این دستگاه دریافت نخواهید کرد. اچ پی با بررسی های خود در زمینه ماشین های رایانه ی توانسته تا CP0035CL را در حین سادگی بسیار جذاب و منحصر به فرد تولید کند.

لازم به ذکر است که این دستگاه در بخش فنی به یک گرافیک جانبی مستقل Redone  متوسل می باشد. توضیحات زیادی مبنی بر مشخصات فنی و حرفه ای این دستگاه به صورت جامع و کامل قابل ارائه می باشد . از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

تست اچ‌پی CP0035CL
لپتاپ 17-CP0035CL