آداپتور لپتاپ ND010NR کروم‌بوک HP| طی درخواست های مکرر تمامی مصرف کنندگان و کاربران لپ تاپ های کروم بوک ، در ارتباط با منبع تغذیه ی اصلی ، این سری از لپ تاپ های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. پیشنهاد می شود اگر به دنبال آداپتور اورجینال کمپانی اچ پی می باشید.

حتما با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فرش و خدمات پس از فروش کروم بوک ها در ارتباط باشید. کارشناسان نمایندگی رسمی در جهت تهیه آداپتور های کروم بوک و لپتاپ ND010NR کروم‌بوک HP  مفتخراند تا همراه و همیار کاربران HP باشند.

 

آداپتور لپتاپ ND010NR

 

پیش از اینکه به سراغ معرفی و مشخصات فنی این سری از آداپتور ها برویم . لازم است تا کمی با این دستگاه و نحوه ی کار آن آشنا شویم. لپ تاپ کروم بوک اچ پی 010NR از سری محصولات اچ پی می باشد. که با همکاری کمپانی بزرگ گوگل تولید و به بازار عرضه شده است.

به طور کلی HP chromebook ND010NR  بنا به شکل طراحی و سیستم عاملی خود ف اجازه ی Custom سازی تمامی بخش پنل سیستم عامل را به کاربران خود ارائه می دهد . شما می توانید با خرید ND010NR علاوه بر تجربه ی کیفیت بی نظیر ساخت ، از سیستم عامل هوشمند و پر قدرت گوگل استفاده کنید.

 

 

آداپتور لپتاپ ND010NR

 

لپ تاپ اچ پی ND010NR  با صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی قابلیت نمایش هر داده ای را با کیفیت بی نظیر به کاربران می دهد. این دستگاه از سوی کمپانی اچ پی به عنوان یک لپ تاپ روزمره با مشخصات فنی ، میان رده طراحی شده است. حاصل همکاری اچ پی و گوگل در ارتباط با دستگاه ND010NR ، نتیجه ای بسیار مطلوب می باشد.

این دستگاه دارای یک حافظه ی رم 4 گیگابایتی با پردازنده ی AMD و یک پردازنده ی کمکی AMD Radeon  می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این سری از لپ تاپ های اچ پی با ما همراه باشید.

 

مشخصات فنی آداپتور HP

 

همانطور که می دانید آداپتور با کیفیت در در سلامت دستگاه های اچ پی نقش بسیار موثری را ایفا می کند. بعضا بسیاری از کاربران در جهت تهیه ی آداپتور های جایگزین ، به دنبال آداپتور های اورجینال می باشند. این امر باعث می شود تا شما کاربران گرامی در ادامه ی استفاده ی خود دچار هیچگونه ایرادی نشوید.

در ارتباط با مشخصات فنی آداپتور اچ پی کروم بوک ND010NR باید اضافه کرد که این دستگاه از یک منبع تغذیه ی حفاظت از اتصال کوتاه با قدرت 45W وات و ولتاژ ورودی 240 ولت به صورت جهانی برخوردار می باشد.

 

مشخصات فنی آداپتور HP 
آداپتور لپتاپ ND010NR

 

در نظر داشته باشید که محدوده فرکانس ND010NR ، 60 هرتز محاسبه شده است. شما می توانید این سری از آداپتور ها را به صورت تایپ C از نمایندگی رسمی فروش HP تهیه نمایید.

این آداپتور با استفاده از متریال قدرتمند و با کیفیت به شما ، احساس امنیت و هوشمندی بالایی را ارائه می دهد. اچ پی با استفاده از سنسور های مرتبط قطع کن در این دستگاه ، قابلیت Off را درون این دستگاه ها برقرار نموده است.

از این رو پس از فول شارژ شدن لپ تاپ ND010NR، منبع تغذیه به طور کلی خاموش می شود و انتقال قدرت به طور کلی بین آداپتور و دستگاه قطع می گردد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه کروم بوک ها و الایت بوک های اچ پی با ما همراه باشید.