لپتاپ HP455R G6 |  نمایندگی فروش پروبوک اچ پی . تیم کارشناسی اچ‌پی تصمیم دارد. تا در این پست در ارتباط با سری محبوب پروبوک های اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. و همچنین مشخصات فنی و ظاهری این لپ تاپ را به صورت تخصصی معرفی نماید. از این رو پیشنهاد می شود که در ادامه ی این پست همراه ما باشید تا با نسل دوست داشتنی و پر فروش لپ تاپ های اچ پی پروبوک 445R آشنایی بیشتری پیدا کنید. همچنین کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی مفتخراند تا در زمینه ی فروش و مشاوره ی پیش از فروش این لپ تاپ ها همراه شما کاربران گرامی باشند.

 

لپتاپ HP455R G6

لپ تاپ اچ‌پی HP 455R  از سری لپ تاپ های با کیفیت و خوش قیمت کمپانی اچ پی می باشد. این لپ تاپ در بازه ی قیمتی مناسب خود در مقایسه با رقیب های همرده ، گزینه ی مناسب و البته اقتصادی به حساب می آید. بدون هیچ مقدمه ایی به سراغ مرکز اصلی تشکیل دهنده ی این لپ تاپ یعنی CPU می رویم . اچ‌پی پروبوک 455R از یک پردازنده ی Ryzen 5 3500U از کمپانی محبوب AMD استفاده می نماید‌. اگر بخواهیم این سی پی یو را با نسل اینتل مقایسه کنیم . می توانیم این لپ تاپ را با intel core i 7 10u در جایگاه مقایسه قرار دهیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر نسل 7 لپتاپ ها در نمایندگی اچ پی با ما همراه باشید . در ادامه در ارتباط با سخت افزار این لپ‌تاپ توضیحات بیشتر را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد.

 

لپتاپ HP455R G6
لپتاپ HP455R G6

 

به طور کلی اگر بخواهیم این لپ تاپ را از نظر ظاهری بررسی کنیم به نتایج مثبت بسیاری بر خواهیم خورد. در ابتدا یکی از جذاب‌ترین قابلیتهای این لپ تاپ طراحی ساده و چشم نواز اچ پی می باشد. این کمپانی همواره در اوج سادگی لپ تاپ های خود را با کیفیت و جلوه ی بسیار خاص به بازار عرضه می نماید. دلیل استفاده از آلمینیوم در این محصول جهت انتقال حرارت مناسب برای دستگاه می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا در ارتباط با مشخصات ظاهری و فنی G6 455R توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

مشخصات پروبوک HP 455R

اگر به سمت چپ لپ‌تاپ توجه کنید متوجه می شوید که این دستگاه دارای یک پورت usb type 2.0 ، یک دریچه ی فن و پورت SD card می باشد. سمت راست این لپ تاپ دارای یک پورت شارژ ، دو پورت USB type 3.1 ، خروجی هدفون  همچنین یک پورت شبکه می باشد. ارتباطی و ایجاد پروژه های متنوع این دستگاه نمره خوبی را در این مرحله به خود اختصاص می دهد.

 

مشخصات پروبوک HP 455R
لپتاپ HP455R G6

 

بررسی مشخصات فنی این قطعه توسط خریداران پیش از خرید ،  به عنوان اصلی ترین گزینه ها به حساب می آید. در نظر داشته باشید که HP ProBook 455R از یک صفحه نمایش IPS 14 inch full HD استفاده می‌کند.  در این رنج قیمت کمتر می توان لپ تاپ های فول اچ دی با پنل آی پی اس پیدا کرد. اما اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود ، از کیفیت بالایی در ساختار صفحه نمایش این لپ‌تاپ استفاده نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی لپ تاپ های پروبوک اچ پی HP همراه باشید

 

تصویر مرتبط با لپتاپ HP455R G6 | پروبوک اچ پی - 4 2
لپتاپ HP455R G6

 

ما در این بخش تصمیم به بررسی این لپ تاپ محبوب اچ پی داریم . از این رو باید به نکات منفی این دستگاه نیز اشاره کنیم. یکی از نکاتی که در این دستگاه به کار رفته ، حاشیه های کمتری صفحه نمایش  می باشد. که می توانست کمی کم تر و طریف تر باشد .  همچنین وبکم این لپ تاپ کیفیت جالبی را به کاربران ارائه نمی دهد که برای دستگاه تولید شده. در سال 2020 کمی غیر منتظره می باشد. اما تاچ پد این دستگاه به شدت راضی کننده و مناسب می‌باشد.در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با مشخصات این لپ تاپ توضیحات کامل تری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

مشخصات ظاهری لپتاپ HP455R G6

در ارتباط با کیبورد این دستگاه. از قطعات مناسب و با کیفیتی استفاده شده اما از نور پس زمینه ی کیبورد در لپ تاپ 455R خبری نیست. در ارتباط با صدا و اسپیکر این دستگاه بهتر است بدانید که از بلندگوهای معمولی و با کیفیت در این لپ‌تاپ استفاده شد است. پروبوک 455R بیس و کیفیت صدای مناسبی را جهت انتقال صدا به کاربران ارائه می دهد که در بازه ی قیمتی خود گزینه ی مناسبی و متوسطی  به حساب می‌آید. یکی از گزینه های مثبت به کار رفته در این لپ تاپ مربوط به حسگر اثر انگشت می باشد که شما می توانید در بخش های ورودی و امنیتی، از قابلیت های آن بهرهمند شوید.

 

مشخصات ظاهری لپتاپ HP455R G6
لپتاپ HP455R G6

 

تقریباً تا به اینجای کار در ارتباط با مشخصات ظاهری این لپ‌تاپ بررسی‌های کاملی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. تیم تخصصی اچ پی در بخش بعدی تصمیم دارد تا با بررسی سخت افزار این سری از لپ تاپ های پروبوک نگاهی به نوع پردازش و عملکرد این دستگاه داشته باشد. پس پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

تصویر مرتبط با لپتاپ HP455R G6 | پروبوک اچ پی - 6 2
لپتاپ HP455R G6

 

مشخصات فنی اچ پی پروبوک G6

در ارتباط با سخت افزار این دستگاه باید اشاره کرد. که پروبوک 455Rبه عنوان لپ تاپ میان.رده طراحی و به بازار عرضه شده است. از این رو نباید توقع بالایی از پردازش این دستگاه داشته باشیم. اما به هرحال این سخت افزار با اینکه خیلی قوی نیست اما یک سری مزیت های مناسبی را به کاربران ارائه می دهد. لازم به ذکر است اگر به دنبال لپ تاپی برای انجام کارهای سخت افزاری. پیچیده و حتی بازی کردن هستید. نمی توانید خیلی روی سخت افزار 455R حساب کنید .

 

لپتاپ HP455R G6
لپتاپ HP455R G6

 

اما آیا به دنبال لپ تاپی با قیمتی مناسب و نوع کاربری روزمره ، دانشجویی و حتی اداری هستید. پروبوک 455 گزینه ی مناسب ‌و هیجان انگیز برای شما می باشد‌. صدای فن این دستگاه صدای جزئی دارد که در طول مصرف ممکن است متوجه ی آن نشوید. همچنین این لپ تاپ قابلیت اتصال هارد SSD را به کاربران ارائه می دهد.  در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسی‌ های ما در واحد فنی و امور مشتریان در ارتباط باشید. کارشناس های ما در این بخش مفتخر است تا در تمامی امورات مربوط به خرید و مشاوره پیش از آن همراه و همیار شما کاربران گرامی باشند. تنها کافیست با شماره ی 89392 در ارتباط باشید.