کابل برق HP Probook 455 G6 سه تایی برجسته | در طی درخواست کاربران گرامی در ارتباط با نحوه ی خرید و تهیه ی کابل های برق اورجینال لپ تاپ های اچ پی ، تصمیم داریم تا در این بخش در ارتباط با مشخصات فنی و نحوه ی خرید این دستگاه ها اطلاعات کافی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر در زمینه ی ماشین های رایانه ای اچ پی داشتید می توانید با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

کابل برق HP Probook 455 G6

 

لپ تاپ اچ پی 455 در دسته لپ تاپ های پروبوک اچ پی قرار دارد. و این دستگاه با توجه به قابلیت های خود در دسته بندی های متفاوت G6 ، G9 و … طراحی و به بازار عرضه شده است.

به طور کلی از سری G6 این دستگاه در مارکت ایران استفاده ی بیشتری می شود. از این رو تصمیم دارین تا در ارتباط با کابل برق و آداپتور آن اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نمایید.

 

کابل برق HP Probook 455 G6

 

به طور کلی اگر بخواهیم در ارتباط با لپ تاپ های Probook 455 G6 صحبت کنیم . باید بگویم که این دستگاه ها به طور کلی از طرف کمپانی اچ پی به عنوان یک دستگاه روزمره و دانشجویی طراحی شده است.

اچ پی با استفاده از یک پردازنده ی Ryzen 5 3500U از کمپانی محبوب AMD استفاده بهره می برد. همچنین این دستگاه برای بازده کیفیت بهتر خود از یک صفحه نمایش 14 اینچی با نمایش فول اچ دی استفاده می کند.

 

مشخصات کابل اورجینال | کابل برق 455 G6

اگر قصد تهیه ی یک کابل اورجینال را دارید . حتما باید از مدل ، آمپر و ولتاژ اصلی منبع تغذیه ی خود آگاه باشید. ولتاژ و آمپر ورودی و خروجی در این سی از دستگاه های اچ پی امر بسیار مهم و قابل توجه ای می باشد.

از این رو شما می توانید تنها با خواندن شماره سریال دستگاه خود ، کابل آداپتور اورجینال دستگاه خود را از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تهیه کنید. شما می توانید در جهت خرید و یا کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با لپتاپ HP455R G6 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

چه عواملی باعث خرابی کابل 455 می شود

 

نوسان و اتصال برق در دستگاه های اچ پی باعث می شود تا کابل شما آسیب های جدید ببیند. اگر کابلتان از کیفیت بالایی برخوردار نباشد شما نمی توانید به خوبی برق را به آداپتور و باتری خود برسانید.

بسیاری از افراد برای استفاده ی مجدد از لپ تاپ هایی چون پروبوک 455 اقدام به خرید کابل های متفرقه و غیر اصل می کنند. این کار به شدت می تواند مخرب و آسیب رسان به دستگاه و پلتفرم لپ تاپ های اچ پی باشد.

زیرا که کابل های متفرقه از کیفیت کافی در ارتباط با انتقال برق و قدرت مورد نیاز یک لپ تاپ برخور دار نمی باشند. همین موضوع باعث می شود تا دستگاه ما آسیب ببیند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پردازنده های HP با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

 

چه عواملی باعث خرابی کابل 455 می شود
کابل برق HP Probook 455 G6