لپتاپ B09MFCTDZ5 پاویلیون HP | در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با نسل موفق لپ تاپ های اچ پی یعنی پاویلیون ها بپردازیم. مدل نامبرده در دسته لپ تاپ های خانگی اداری اچ پی قرار گرفته و قابلیت‌های زیادی را به کاربران ارائه می دهد. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید لپ تاپ پاویلیون B09MFCTDZ5 در ادامه با ما همراه باشید.

تا بتوانیم با در نظر گرفتن تمامی موارد ، گزینش خوبی نسبت به مقایسه و خرید لپ تاپ های اچ پی داشته باشیم. همچنین شما می توانید در ادامه با خصوصیات جدید لپ تاپ های اچ پی و نحوه عملکرد آنها در سری B09MFCTDZ5 آشنا شوید و قابلیت های آن استفاده کنید.

 

 

لپتاپ B09MFCTDZ5

با گذشت روزهای متوالی و پیشرفت تکنولوژی بروز پیش قدم شده تا بتواند. گجت‌های جدید خود را در زمینه ماشین های رایانه‌ای در محصولاتی همچون پاویلیون ها به نمایش بگذارد. دلایل زیادی مبنی بر ارائه خدمات توسط ماشینهای رایانه‌ای وجود دارد. که ما می توانیم با تکیه به آن ها از خدمات بسیار زیادی در تمامی حوزه های مربوطه استفاده نماییم. پاویلیون ها عمدتاً لپ‌تاپ‌های میان‌رده و اقتصادی کمپانی اچ پی می باشند. که با قابلیت های بسیار مختلف و متنوع  توسط شرکت طراحی و به بازار عرضه می شوند. در مقابل به یک سری از سوالات شما کاربران عزیز در ارتباط با مدل B09MFCTDZ5 پاسخ هایی را آماده کردیم که ترجیح می دهیم. در این بخش آنها را به نمایش بگذاریم.

 

لپتاپ B09MFCTDZ5
لپتاپ B09MFCTDZ5

 

بسیاری از کاربران خواستار آن بودند تا بفهمند این دستگاه از قابلیت همچون بلوتوث پیروی میکند یا خیر !؟ طبق استانداردهای hp و مشخصات فنی این دستگاه مطلع شدیم که B09MFCTDZ5 قابلیت اتصال از طریق نسل جدید بلوتوث را به کاربران خود می دهد. در مقابل بهار می توانیم به عدم وجود دی وی دی رایتر در این دستگاه کم گلگی کنیم.

از یک دستگاه با نوع کاربری اداری و اندازه ی 17.3  اینچی قابلیت وجود DVDrw انتظار میرود که متاسفانه در این سری مشاهده نمیشود. یکی از ویژگی هایی که برای بسیاری از کاربران لذت بخش و کاربردی می باشد نور پس زمینه کیبورد این لپ تاپ ها است.  شما می توانید در هر زمانی از شب و روز با حجم استاندارد روشنایی صفحه کیبورد تولید محتوا و یا نویسندگی خود را انجام دهید.

 

مشخصات فنی B09MFCTDZ5

سری اچ پی پاویلیون ها در طی چند وقت اخیر طرفداران بسیار زیادی در زمینه ماشین های رایانه‌ای به دست آورده اند. از این رو تقاضا برای خرید این دستگاه ها کاملا عادی و منطقی به نظر می رسد.

قیمت مناسب و اقتصادی ، هزینه های پایین مصرفی و حجم پردازنده مناسب با عملکرد بسیار بالا از جمله ویژگی هایی است که کاربران بسیار به آن اهمیت داده و آن را سرلوحه خرید خود قرار می‌دهند.

اچ پی نسل B09MFCTDZ5 را در ابعاد  17.3 طراحی و به بازار عرضه نموده است. این دستگاه از طریق کمپانی به رنگ نقره‌ای طبیعی یا همان ( natural silver) طراحی و  در دسترس عموم قرار داده است. اچ پی B09MFCTDZ5 دارای یک پردازنده ی intel core i5  در نسل 12 می باشد.

 

قابلیت و کانفیگ بالای این دستگاه باعث شده تا کاربران بتوانند. در هر فضای عملکرد مفید و منحصر به فرد خود را ثبت نمایند. از این رو شما می توانید از عملکرد قدرتمنده حافظه مموری 16 GB DDR4. به همراه یک هارد SSD به حجم 1 ترابایت نهایت لذت را ببرید. اندازه صفحه نمایش این محصول در ابعاد 17.3اینچی قرار گرفته است.

اچ پی برای رنگ و لعاب بیشتر در این محصول تمامی نوع و پیکس نمایش این دستگاه را به صورت Full HD  عرضه نموده‌. همچنین لازم به ذکر است که بزرگی این دستگاه در حالت عادی هیچ مزاحمتی در جهت جابجایی و نحوه استفاده از آن برای کاربران ایجاد نمی کند.

 

سایر مشخصات B09MFCTDZ5 | لپتاپ B09MFCTDZ5

بسیاری از کاربران در ارتباط با سیستم عامل این دستگاه سوالات زیادی پرسیدند و خواهان این بودند. که متوجه شوند آیا این دستگاه با سیستم عامل مایکروسافت ویندوز نسل یازدهم ارتباط برقرار می کند یا خیر؟ در آخرین بررسی‌های انجام شده توسط تیم کارشناسی متوجه شدیم که به راحتی شما می توانید. از نصب ویندوز یازدهم در این دستگاه بهره مند شوید. جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های پاویلیون با ما همراه شوید.

این دستگاه همچنین سایر لپ تاپ های اچ پی از طریق سیم خود را دریافت می‌کند. و شارژ به صورت وایرلس در این دستگاه تعبیه نشده است. متاسفانه باید بگویم که این دستگاه در ابعاد کوچکتر طراحی و به بازار عرضه نشده است.

اما در ارتباط با کیفیت دوربین ساخت آن باید بگویم که اچ پی در این مدل کم و کاستی نداشته و کاربران می‌توانند. از کیفیت منحصر به فرد این دستگاه استفاده نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

سایر مشخصات B09MFCTDZ5
لپتاپ B09MFCTDZ5