لپتاپ 14A-nd0097nr کروم بوک HP | در این پست تصمیم داریم. تا در ارتباط با یکی از مدلهای محبوب و قدرتمند سری کروم بوک اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و همچنین اطلاعات بیشتری در ارتباط با مشخصات فنی و ظاهری این دستگاه بدست آوریم. با ما در ادامه همراه باشید. کروم بوک .14a-nd0097nr به عنوان یکی از دستگاه روزمره با قابلیت های خاص توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شده است. از این رو شما می توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کروم بوک اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

لپتاپ 14A-nd0097nr

در این بخش یکی از محصولات شرکت اچ‌پی به نام کروم‌ بوک nd0097 را داریم که نسبت به کروم بوک های نسل قدیمی ظاهری زیبا تر و البته مدرن تری دارد. پردازنده ی این دستگاه ، توانای قدرت و عملکرد مناسبی را در فضا های متفاوتی به کاربران ارائه می دهند. تا شما توانایی به نقش کشیدن خلاقیت خود را در فضا های وب و سیستم عامل خود می دهد.  پردازنده ی شخصی این دستگاه AMD 3000 Series processor می باشد. جهت تهیه ی  لپتاپ های روزمره HP  با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

لپتاپ 14A-nd0097nr
لپتاپ 14A-nd0097nr

 

همانطور که می دانید گرافیک یکی از اصلی‌ترین نقش ها را در یک سازه ی الکترونیکی ایفا می کند . سری گرافیک سازنده لپ تاپ های کروم‌بوک AMD Radeon می باشد. ای ام دی با بکار بردن این سری از گرافیک ها به شما به همراه صفحه نمایش میکرو لبه .تجربه زیبایی و مهیجی را به شما القا می‌کند.  با مشاهده ی ترکیب رنگ و رزولوشن Full HD این دستگاه ، از تصاویر و فیلم های خود حداکثر لذت را ببرید.

 

 

Faster, reliable connectivity

اتصال سریعتر ، قوی و قابل اعتماد را با سری کروم بوک HP 14a-nd0097  تجربه کنید.با امنیت بسیار بالایی وب گردی کرده و از مطالب تازه و اخبار های روزانه بهرمند شوید. اتصال پر قدرت و امنیت بالای این دستگاه به ما کمک می کند که حتی در فضا های سخت افزاری نیز عملکرد قوی تری داشته باشیم. یکی تز اصلی ترین خاصیت لپ تاپ های کروم‌بوک ، توانایی شخصی سازی بسیار بالایی است که این سیستم ها به ما می دهند. از این رو شما می توانید بنا به سلیقه ی خود دستگاهتان را custom کنید.

 

Faster, reliable connectivity
لپتاپ 14A-nd0097nr

 

بنا به نوع و سیستم عامل سری کروم بوک ها شما دسترسی آسانی به GOOGLE دارید. همانطور که می دانید سری کروم بوک های اچ پی محصول مشترکی از کمپانی اچ پی و کمپانی گوگل می باشد. به همین دلیل توانایی و قابلیت عملکرد بالا و زیادی در حوزه ی گوگل و ابزار های مربوط این مجموعه دارید. با توجه به سیستم عامل کروم‌ و google play با امنیت بسیار بالا در فضا سیستم عامل خود گشت و گذار کنید.

 

سیستم عامل لپتاپ HP 14a-nd0097

سیستم عامل این سری از پردازنده های توسط کمپانی گوگل به صورت اختصاصی طراحی و عرضه شده است. در حالی شما  از فضای امن و مطمئنی کروم استفاده می کنید. می توانید از سادگی و کاربرد بالای این سیستم استفاده کنید. با فناوری پیشرفته پردازنده AMD برای پاسخگویی به Chromebook شما می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی کروم بوک های HP در ادامه با ما همراه شوید. به لطف این فناوری و گرافیک پیشرفته AMD Radeon ، از تصاویری ، فیلم، واضح و پخش ویدیوی روان لذت ببرید.  همچنین با استفاده از گرافیک AMD Radeon چه در بازی و چه در فیلم، عملکرد بالایی را برای تمام سرگرمی های خود تجربه خواهید کرد. با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

سیستم عامل لپتاپ HP 14a-nd0097
لپتاپ 14A-nd0097nr