لپتاپ 16t-f000 اسپکتر HP | همانطور که می دانید سری اسپکتر ها سری لوکس و کاربردی لپ تاپ های اچ پی می باشند. از این رو بسیاری از کاربران که به دنبال لپ تاپ لوکس و کاربردی می گردند بی برو برگرد اسپکتر ها را در سبد خرید خود قرار می‌دهند. اما دلیل این همه محبوبیت در سری لپ تاپ های اسپکتر اچ پی چیست؟ هدف اسپکتر در طراحی اچ پی ، القای یک حس خاص و لوکس می باشد. لازم به ذکر است که در راستای این هدف بسیار موفق و سربلند واقع شده .

 

لپتاپ 16t-f000

ما در این بخش تصمیم داریم با بررسی یکی از مهم‌ترین لپ تاپ های اسپکتر ، اطلاعات لازم و کاربردی این سری از لپ تاپ ها را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. اگر به دنبال لپ تاپی خاص با حجم و پردازنده قوی و قدرتمند می گردید. بی تردید اچ‌پی 16t در دسته specter گزینه مناسب و کاربردی برای شما می باشد. این دستگاه با بهره گیری از یک سی پی یو با حجم core i7 بهره می برد. پردازنده ی این دستگاه توسط کمپانی intel ساخته شده است که کیفیت مناسبی در پردازش را به کاربران ارائه می دهد. جهت مشاهده ی لپتاپ های خلاق HP  وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

لپتاپ 16t-f000
لپتاپ 16t-f000

به طور خلاصه لپ تاپ 16 اینچی HP Spectre x360 به مدل 16tf000 با بهره گیری از یک پردازنده intel core i7 نسل یازدهم توانای بالای در بخش سخت افزاری دارد . این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 16 اینچی با رزولوشن 4Kمی باشد که به شما امکان وسعت دید بیشتری می دهد و سبب می شود تا کمتر اسکرول کنید. ویژگی Auto Frame در این دستگاه ، صورت شما را ردیابی کرده و در مرکز قرار می دهد تا همیشه در حین تماس در فوکوس باشید. از سری قابلیت های جدید این لپ‌تاپ می توانیم به یادآوری زمان استراحت و هشدار های سلامتی این دستگاه اشاره کرد که در سلامت کاربران تاثیر بسزایی دارد .

 

Intelligent camera

دوربین و حجم کیفیتی بالای این دستگاه باعث می شود تا شما در کارهایی اداری و بیزینسی خود بسیار سریع و موفق عمل کنید. با توجه به کیفیت بالای سیستم عامل به همراه دوربین‌های هوشمند می توانیم کنفرانس‌ها خود را با کیفیت بسیار بالا اجرا نمایید. به صورت گروهی با دوستان خود مکالمه تصویری داشته باشید تا بتوانید از حال آنها با خبر شوید. دوربین هوشمند . هر زمان که حرکت می کنید صورت خود را در مرکز ردیابی و قاب متمرکز قرار دهید تا همیشه در حین تماس با مخاطبین خود در کانون توجه آنها باشید.

 

Intelligent camera
Intelligent camera

 

امنیت و غیر قابل نفوذ بودن این دستگاه از ویژگی های بارز آن است که نیاز دانستیم آن را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. شما می‌توانید با استفاده از امنیت و استحکام بالای این دستگاه در فضاهای متفاوتی از داده ها و اسناد خود در برابر نفوذ های خارجی محافظت نمایید. جدایی از آنهای شخصی و سیستم های Health و سلامتی در این دستگاه به شما هشدار های سلامتی را یادآوری می کند .

 

مشخصات فنی HP 16t-f000

اچ پی اسپکتر جز لپتاپ های مهم کمپانی hp به حساب می آید . سیستم پردازنده ی این دستگاه سری i7 کمپانی اینتل می‌باشد که در نسل یازدهم به کاربران ارائه می شود. این سیستم به صورت شرکتی با ویندوز 11 شرکت ماکروسافت به نمایندگان عرضه می شود. شما کاربران گرامی نیز می توانید این دستگاه ها را با گارانتی معتبر و شرکتی از نمایندگان اچ پی تهیه فرمایید. سری جدید اسپکتر اچ پی بنا به طراحی ظاهری و چشم نوازی که دارد در دسته لپ تاپ های اسلیم قرار گرفته است. همچنین قابلیت چرخش 360 درجه ی این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا در هر فضایی از قابلیت های اصلی لپ تاپ خود بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پذیرش لپتاپ اچ پی کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

مشخصات فنی HP 16t-f000
مشخصات فنی HP 16t-f000