لپتاپ های پرمیوم HP ، لپ تاپ های پریمیوم اچ‌پی ، همواره از سری دستگاه های پر طرفدار و لول بالای کمپانی بودند. طراحی و شکل ظاهری این دستگاه ها باعث شده تا کاربران توجه ویژه ای به این سری از لپ تاپ های اچ پی داشته باشند. کمپانی اچ پی نیز با اضافه نمودن قابلیت های مهیج و ویژه بروی این لپ تاپ ها ، سری پریمیوم را در بین کاربران محبوب تر از قبل کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های پریمیوم اچ‌پی با ما همراه باشید.

 

لپتاپ های پرمیوم

اگر به دنبال لپ تاپی خاص با پردازنده ای قدرتمند می باشید . بهترین گزینه برای شما لپ تاپ های سری پریمیوم اچ پی می باشد. این دسته از لپ تاپ های اچ پی را اسپکتر ها تشکیل داده اند. لپ تاپ های اسپکتر اچ پی همواره به خاص و لوکس بودن مشهور می باشند. از نظر سخت افزاری ، لپ تاپ های پریمیوم در سطح بالایی قرار گرفته اند. شعار این سری از لپ تاپ های اچ پی بسیار جالب می باشد . اچ پی پس از طراحی این دستگاه گفته : هر کاری را که انجام می دهید ، هر کجا که می روید ،  لپ تاپ پریمیوم اچ‌پی راهنمای شما می باشد.

 

لپتاپ های پرمیوم
لپتاپ های پرمیوم

 

این شعار برای نمایش دادن قدرت بالا سخت افزاری و طراحی مناسب جهت جا به جایی این دستگاه توسط کمپانی اچ پی گفته شده است. پس از طراحی دسته ی پریمیوم و لپ تاپ های اچ پی کمپانی ، تصمیم جدی برای افزودن عضو جدیدی به این دسته گرفت ، که ما در ادامه اطلاعات بیشتری را در این زمینه خدمت شما کاربران ارائه خواهیم کرد. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سطح نیاز کاربر به لپ تاپ اچ پی: آیا من لپ تاپ نیاز دارم؟ وارد لینک شوید.

 

Premium

با معرفی دسته ی پریمیوم و استقبال زیاد کاربران اچ‌پی تصمیم گرفت تا عضو های جدیدی را به گروه best premium  اضافه نماید. اما با این تفاوت که هر عضو قابلیت های منحصر به فرد سری خود را به کاربران ارائه دهد. می توان گفت که کمپانی اچ‌پی با این عملکرد ، تصمیم به معرفی لپ تاپ های بالا رده هر یک از دسته های طراحی شده ی خود را گرفته بود. به همین دلیل پس از اسپکتر مدلهای پریمیوم انوی ، پاویلیون ، اومن ، کروم بوک ، زد بوک و … به این دسته اضافه شدند.

 

Premium
لپتاپ های پرمیوم

 

البته این عمل باعث شد تا کاربران احساس بهتری نسبت به دسته ی پریمیوم داشته باشند.زیرا که می توانستند خیلی آسان با کمی جست و جو لپ تاپ مورد نظر خود را در این دسته پیدا کنند . اما از نظر کلی این دسته تنها برای معرفی لپ تاپ های بالا رده ی کمپانی اچ‌پی طراحی شده. تا ما بتوانیم با آنها آشنایی بیشتری داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی لپ تاپ اسپکتر اچ پی وارد لینک قرار گرفته شوید.

 

 

لپ تاپ های Premium اچ پی

لپ تاپ های  Premiumاچ پی همواره از سری لپ تاپ های خاص این کمپانی بودند که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کردند. نحوه ی قرار گیری مدلها در این دسته بسته به نوع پردازنده و موارد خاص مانند تاچ اسکرین. 360 درجه بودن لولا ، با معرفی دسته ی پریمیوم و استقبال زیاد کاربران اچ‌پی تصمیم گرفت. تا عضو های جدیدی را به گروه best premium  اضافه نماید. اما با این تفاوت که هر عضو قابلیت های منحصر به فرد سری خود را به کاربران ارائه دهد. می توان گفت که کمپانی اچ‌پی با این عملکرد ، تصمیم به معرفی لپ تاپ های بالا رده هر یک از دسته های طراحی شده ی خود را گرفته بود. به همین دلیل پس از اسپکتر مدلهای پریمیوم انوی ، پاویلیون ، اومن ، کروم بوک ، زد بوک و … به این دسته اضافه شدند.

 

لپ تاپ های Premium اچ پی
لپتاپ های پرمیوم

 

البته این عمل باعث شد تا کاربران احساس بهتری نسبت به دسته ی پریمیوم داشته باشند.زیرا که می توانستند خیلی آسان با کمی جست و جو لپ تاپ مورد نظر خود را در این دسته پیدا کنند . اما از نظر کلی این دسته تنها برای معرفی لپ تاپ های بالا رده ی کمپانی اچ‌پی طراحی شده. تا ما بتوانیم با آنها آشنایی بیشتری داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید‌.