لپتاپ G5 1040 الایت بوک HP | در این بخش از این داریم تا با لپ تاپ های سری الیت بوک مدل 1040 توجه ویژه ای داشته باشیم و همچنین پس از بررسی نقاط قوت و ضعف این دستگاه را به خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم. همانطور که میدانید الایت بوک ها نسل مستحکم و قابل توجه کمپانی اچ می باشند.

نوع طراحی و دسته بندی این محصولات برای مدیران و صاحب شغل ها گزینه بسیار مناسبی است. زیرا که قابلیت های این دستگاه به علاوه نفوذ ناپذیری آنها باعث شده تا این دستگاه ها گزینه مناسبی برای پنل های مدیریتی به حساب بیایند. با ما در ادامه همراه باشید.

 

لپتاپ 1040

سری 1040 لپ تاپ های اچ‌پی مختص به دسته ی الایت بوک ها می‌باشد. این مدل لپتاپ با قابلیت چرخشی 360 درجه ، گزینه ی مناسبی برای تمامی کاربری ها به حساب می آیند. در ابتدا پس از آنباکس این دستگاه به طراحی ظاهری آن دقت خواهیم کرد. این دستگاه با توجه به تمامی ویژگی های که دارد .

بسیار ساده و شیک طراحی شده است. ضخامت باریک این دستگاه باعث می شود تا ما به عنوان یک کاربر الایت بوک 1040 را خود به خود در دسته لپتاپ های اسلیم جای دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت سری G در پروبوک ها و زد بوک ها با ما همراه باشید.

 

لپتاپ 1040

 

این پردازنده ی نسل هشتم یک فضای کاربری عمومی و میان رده ای را در اختیار کاربر قرار میدهد. شما می‌توانید با بهره گیری از امکانات این دستگاه در زمینه های متفاوت چون گیمینگ سبک، ادیت و ویرایش نیمه حرفه ای و … فعالیت موثری داشته باشید. حجم مموری اختصاصی این دستگاه 8 گیگابایت می باشد . همچنین سری مدل سی پی یو این دستگاه 8032 است که سری سی پی میان رده ای به حساب می آید.

 

intel core i5

الایت بوک مدل 1040 در سری لپ تاپ های G5 کمپانی اچ پی قرار می گیرد. این دستگاه با بهره گیری از یک صفحه نمایش 14 اینچ به صورت چرخشی و 360 درجه قابلیت نمایش و تصویر کشیدن هر داده ای را در فضاهای متفاوت برای کاربران ایجاد می کند.

همچنین برای کسب رضایت کاربرانی که در زمینه ی. طراحی مشغول به فعالیت می باشند.  و افزایش قابلیت های کاربردی. این دستگاه با صفحه نمایش Touch screen  طراحی و به بازار عرضه شده است. صفحه نمایش 14 اینچ این لپ‌تاپ به ما کمک می‌کند تا در استفاده و حمل و نقل این لپ تاپ دشواری زیادی نداشته باشیم.

 

intel core i5

 

همچنین لازم به ذکر است. که رزولوشن تصویر لپ تاپ الیت بوک .1040 به صورت شرکتی 1080*1920 یا همان Full HD محاسبه شده است. با بهره مندی از یک هارد SSD به حجم 256 نیز می توانید بدون هیچ‌گونه دردسر و کندی از فضا های متفاوت ویندوز 10 لذت ببرید. اگر قصد خرید یک الایت بوک میان رده با قیمت مناسب را دارید می‌توانید از قابلیت های 1040 نیز بهرمند شوید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

نحوه ی خرید لپتاپ شرکتی HP | لپتاپ G5 1040

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی قصد دارد تا در جهت کسب رضایت کاربران خود فروشگاه های مجاز اچ پی را در سراسر ایران به کاربران معرفی نماید. با معرفی نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کمپانی اچ پی شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه از محصولات کمپانی به صورت شرکتی با گارانتی اورجینال بهرمند شود. لازم به ذکر است که تبعات هرگونه خرید و تهیه لپ تاپ های اچ پی خارج از مجموعه و نمایندگی های مجاز بر عهده کاربران می باشد. شما نیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لپ تاپ های بیزینسی HP از طریق صفحه نخست و گفتگو با کارشناسان با ما همراه شوید.

 

نحوه ی خرید لپتاپ شرکتی HP