الایت بوک 650 اچ پی G9 | طبق درخواست شما کاربران گرامی در ارتباط با معرفی سری G9 ، تصمیم گرفتیم. تا در این بخش به معرفی و نقد و بررسی این سری از لپتاپ های سری الایت بوک بپردازیم. شما نیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دستگاه میان رده در ادامه همراه ما باشید. و از توضیحات واحد کارشناسی اچ پی نهایت استفاده را ببرید. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید در جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دسته ی الایت بوک های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی HP همراه شوید.

الایت بوک 650

لپ تاپ 15.6 اینچی EliteBook 650 G9 از کمپانی نام آشنا و محبوب HP می باشد. HP 650 دارای یک سیستم مقرون به صرفه، قدرتمند و بسیار ایمن است. از این رو این دستگاه به صورت کاملا مطمئن ، امکانات و استاندارد های لازم را به کاربران خود در فضا های مخالف انتقال می دهد. شما می توانید از قابلیت های این دستگاه در فضا های متفاوتی همچون خانه ، محل کار ، مدرسه و … استفاده کنید. همچنین این دستگاه با بهره مندی از یک سیستم عامل مناسب این امکان را به شما می دهد. تا بتوانید در فضا های IT ، طراحی ، ویرایش و … به راحتی خلاقیت خود را نشان دهید ابزار و افزونه های هوشمند این دستگاه را می توان به عنوان نقاط قوت HP 650 G9 به حساب آورد .

با توجه به رنج قیمتی این دستگاه ، امکانات مناسبی را دریافت خواهید کرد. همچنین HP 650 از سری لپ تاپ های Slim اچ پی بوده و شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید. HP 650 G9 پردازنده اش توسط یک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5-1235U 10 هسته ای و 16 گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز تشکیل شده است که می تواند تا 64 گیگابایت ارتقا یابد. در ادامه در ارتباط با ویژگی های این دستگاه نکات دیگری را اضافه خواهیم کرد.

الایت بوک 650

نمایندگی HP elitebook

وضوح تصویر و صفحه نمایش در لپ تاپ های اچ پی به عنوان یکی از مهمترین نکات به حساب می آید . با توجه به این موضوع لازم است تا در این بخش اطلاعاتی در ارتباط با انتقال تصویر و وضوح سری 650 G9 اچ پی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. صفحه نمایش اچ پی G9 الایت بوک در ابعاد 15.6 اینچی UWVA ضد تابش IPS دارای وضوح فول اچ دی می باشد. از این رو لذت کافی را برای تماشای فیلم ، انجام بازی های ویدیو ایی ، استفاده ی روزمره و .. به شما منتقل می کند. اچ پی 650 دارای  وضوح تصور 1920 در 1080 است که مجهز به نور پس زمینه LED شده است. همچنین حاشیه ی کم و جزئی قاب این دستگاه ؛ فضای مناسبی را از تصویر برای ما به نمایش می گذارد.

نمایندگی HP elitebook

اما در ارتباط با سایر مشخصات این دستگاه به خصوص فضای داخلی و هارد آن باید اضافه کنیم. که ، 650 G9 برای ذخیره فایل‌ و اسناد شما، از یک درایو 256 گیگابایتی SSD استقاده می کند. البته شما می توانید از حجم و نسل متفاوت هارد های دیگر نیز بروی این دستگاه بهرمند شوید. . EliteBook 650 G9 دارای یک پورت Thunderbolt 4 با سرعت 40 گیگابیت بر ثانیه است که از DisplayPort 1.4 و USB Power Delivery نیز پشتیبانی می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مقایسه کروم بوک ها و الایت بوک های اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

ارتباطات و درگاه های HP 650

اگر طرف چپ و راست دستگاه را بررسی کنید متوجه خواهید شد. که 650 G9 از سه درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می شود. که همچنین یکی از آنها به عنوان درگاه شارژ نیز عمل می کند. Gigabit Ethernet و  Wi-Fi 6 (802.11ax)  بخش سازنده ی درگاه های این دستگاه نسل دوازدهم اینتل Core i5-1235U 10 می باشند. که برای شبکه‌های داخلی و وایرلس تعبیه شده‌اند.

البته در نظر داشته باشید که فناوری بلوتوث 5.2 الایت بوک 650 به شما امکان می‌دهد. تجهیزات جانبی بیشتری را به رایانه ی شخصی خود متصل کنید. همچنین قابلیت های کاربردی و امنیتی همچون حسگر اثر انگشت لمسی برای احراز هویت اثر انگشت و شناسایی تصویر شخص توسط دوربین جلو ( وبکم ) این دستگاه ، ایمنی و امنیت این دستگاه را بالا برده است. جهت خرید قطعات لپ تاپ های اچ پی و کیبورد لپ تاپ الایت بوک اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

ارتباطات و درگاه های HP 650