اچ پی پروفشنال HP Deskjet 970 | شاید تا بحال در ارتباط با پرینتر های پروفشنال اچ پی اطلاعات و بررسی های زیادی را نشنیده باشیم. اما لازم است بدانید که این دسته از پرینتر ها در سراسر دنیا دارای ارزش های بالایی می باشد. عمدتا دستگاه های PRO در پرینتر های اچ پی توانایی ارائه قابلیت های منحصر به فرد و خاصی را در زمینه های متفاوت داشته. و به عنوان محصولات پر فروش و محبوب اچ پی به حساب می آیند. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر جوهری HP Pro deskjet 970 بررسی های لازم را انجام داده و نکات مثبت و منفی این دستگاه را بسنجیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

اچ پی پروفشنال

به طور کلی شاید در ارتباط با مشخصات پرینتر های پروفشنال اج پی تا به حال توضیحات زیادی را نداده باشیم. اما در این بخش تصمیم داریم تا پیش از بررسی نسل HP 970 در ارتباط با این دسته از پرینتر های اچ پی. توضیحات لازمه را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. به طور کلی پرینتر های HP pro یا پرینتر های پروفشنال ، چاپگر هایی هستند. که عموما دارای قابلیت های خاص و ویژگی های کاربر پسند می باشند. در پرینتر های جوهر افشانی چون HP 970 این صفت به دلیل کیفیت بالای آنها در چاپ و اهمیت بسیار بالای جزئیات در خروجی اسناد به این دستگاه ها داده شده است.

به طور کلی دسته ی پروفشنال بیشتر در مشخصات و ویژگی های پرینتر های جوهرافشان در سال های پیشین دیده می شد. سالیان زیادی است که اچ پی دستگاه های خود در دسته پرو طراحی و به بازار عرضه می نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی شناسایی و خرید این دسته از دستگاه های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گارانتی کارتریج های جوهرافشان وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

اچ پی پروفشنال

 

78 color 45 black

در توضیحات بخش قبلی در ارتباط با ویژگی پرو در پرینتر های جوهری HP 970 گفتیم. که این دستگاه ها بنا به کیفیت مناسب خود در خروجی اسناد در دسته ی pro های اچ پی قرار گرفته اند. در این بخش تصمیم داریم تا به صورت دقیق تر موضوع شفافیت و حساسیت به جزئیات در این دستگاه ها را بررسی کنیم. در پرینتر هایی چون HP deskJet 970 که قدرت تفکیک ، ترکیب رنگ ها و خروجی اسناد با رعایت استاندارد های لازم به لطف کارتریج های جوهری 78 و کارتریج مشکی 45  بسیار بالا و مناسب می باشد.

این کارتریج سازگار با پرینتر 970 بوده و این قابلیت را به کاربران خود می دهد. تا در صورت نیاز بتوانند چاپ را در سریعترین زمان شروع نمایند. کارتریج های 45 و 78 اجازه ی چاپ را تا 150 الی 200 برگ به صورت استاندارد به کاربران خود می دهند. البته در نظر داشته باشید که این کارتریج ها در سایز بزرگتری نیز توسط اچ پی تولید می شوند. و شما کاربران گرامی می توانید در صورت دلخواه از کاست های Large این کارتریج ها در بحث چاپ بهره ببرید.

 

 

 

78 color 45 black

 

مشخصات فنی HP DeskJet 970

یکی از مهمترین مسائل در ارتباط با پرینتر ها ، بحث مشخصات فنی می باشد. این سری از پرینتر های جوهری قادر اند تا کیفیت چاپ ما را تا 2400DPI افزایش دهند. همچنین شما می توانید. با استفاده از این سری از پرینتر های HP به همراه کارتریج HP 78 و HP 45 اسنادتان را با بالاترین کیفیت به چاپ برسانید. از نظر ظاهری به دلیل قدیمی بودن این دستگاه نمی توانیم زیاد سخت گیر باشیم. اما در ارتباط با نحوه ی چاپ و عملکرد این دستگاه باید خدمتتان بگویم. که HP 970 از سری پرینتر های رومیزی خانگی و اداری به حساب می آید.

در ضمن لازم است بدانید که طرفداران بسیاری در زمینه ی ماشین های اداری داشته و همچنان بسیاری از کاربران به صورت کارکرده این دستگاه را خریداری می کنند. کیفیت چاپ 2400 نقطه در اینچ این دستگاه یکی از مهمترین و قابل اهمیت ترین مشخصات آن می باشد. که لازم دانستیم در ارتباط با آن توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود. تا در صورت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات فنی و خرید کارتریج HP DeskJet 970 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید. همچنین شما می توانید در جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با تعویض کارتریج های جوهرافشان اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده و از بررسی کارشناسان HP بهره مند شوید.

 

 

 

مشخصات فنی HP DeskJet 970

اچ پی پروفشنال های جوهری قدیمی سری 970 | موقعیت تولید : توقف تولید. اقلام موجود در شرکت : کاغذ مخصوص عکس برای اچ پی پروفشنال 970 / کارتریج مشکی اچ پی پروفشنال 970 اورجینال / کارتریج رنگی اچ پی پروفشنال اورجینال / آداپتور سر سوگت طوسی اچ پی پروفشنال 970 / فایل setup اچ پی پروفشنال 970 / کریج کلیه سری های اچ پی پروفشنال