کیبورد لپ تاپ الایت بوک اچ پی ، در این پست قصد داریم تا نحوه ی تعویض کیبورد در سری لپ تاپ های Elitebook اچ پی را آموزش دهیم. اولین نکته که باید به آن توجه کنیم ابزار است. برای شروع به این کار ابتدا باید تمامی ابزار مرتبط را تهیه کنیم. پیشنهاد می شود اگر تخصص کافی در انجام این کار را ندارید ، برای تعویض کیبورد لپ تاپ خود به نمایندگی اچ پی مراجعه فرمایید. کارشناسان ما می توانند در این کار به شما یاری رسانند.

 

 

کیبورد لپ تاپ

همان طور که گفته شد. در این پست قصد داریم که ، نحوه تعویض کیبورد را در لپ تاپ های الیت بوک شرح دهیم. پس با ما همراه باشید. قبل از شروع به این کار باتری لپ تاپ خود را از پشت دستگاه جدا کنید. سپاس با نگهداشتن پین ها درب هارد دیسک را جدا نمایید. در اکثر لپ‌تاپ‌های الیت بوک اچ پی حداقل چهار پیچ فیلیپس P1 استفاده شده است.برای اینکه بتوانید به کیبورد دسترسی پیدا کنید.

تنظیم بلندگو لپتاپ HP ، شما می توانید برای تنظیم اسپیکر لپ تاپ های اچ پی کلیک کنید.

 

کیبورد لپ تاپ
کیبورد لپ تاپ

 

این پیچ ها را با استفاده از پیچ گوشتی مخصوص باز کنید.پس از باز شدن پیچ ها درب صفحه نمایش لپ تاپ را باز کنید. می توانید با استفاده از یک جسم غیر فلزی و تیز پین مخصوص به کیبورد را از کنار فن آزاد کنید. مجدداً الیت بوک را به سمت راست چرخانده و این لپ تاپ اچ پی را در حالت معمولی قرار بدهید . با استفاده از یک وسیله ای مانند پنس کناره کیبورد خود را از صفحه اصلی جدا کنید. تفاوت هارد ها در لپ تاپ HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

 

درباره الایت بوک سری لپ تاپ های HP

با استفاده از حداقل نیروی خود اتصال بین برد و ZIF از صفحه کلید بلند کنید. تا زمانی که صفحه کلید از صفحه سیستم جدا شود. حتما توجه داشته باشید که این کار را به آرامی پیش می برید تا هیچ آسیبی به هیچ قطعه ای وارد نشود. کیبورد لپ تاپ های الیت بوک اچ پی دارای اتصالات زیادی می باشد.  پس در نظر داشته باشید که تمامی مراحل را به درستی پیش می‌برید.

 

درباره الایت بوک سری لپ تاپ های HP 
کیبورد لپ تاپ

 

همچنان توصیه می شود اگر تخصصی در این رشته ندارید و کیبورد لپ تاپ شما به مشکل برخورده است. حتماً با مراجعه به نمایندگی ایراد خود را برطرف کنید.پس از جداسازی تمامی اتصالات صفحه کلید را از محفظه پایه خارج نمایید. پس از این که صفحه کلید را از سیستم جدا کردید امکان این را دارید تا صفحه کلید جدید را جایگزین کنید. حال پس از اینکه صفحه کلید جدید را بر روی لپ‌تاپ گذاشتید اتصالات ای را می بینید که از یک طرف به کیبورد متصل هستند.

 

خرابی صفحه کلید لپتاپ | کیبورد لپ تاپ

شما باید آنها را با دقت به سیستم بردی اصلی لپ تاپ وصل نمایید. ابتدا کابل نواری شکل point stick را به کانکتور zip point stick روی برد سیستم وارد کنید.پس از این که این کار را به درستی وارد کردید از طریق میله قفل این محفظه،کابل را به طور کامل ببندید. همچنین توجه داشته باشید که هیچ گونه آسیبی به کابل های اتصال وارد نشود.

 

خرابی صفحه کلید لپتاپ | کیبورد لپ تاپ
کیبورد لپ تاپ

 

 

سپس کابل روبانی شکل را که پشت صفحه کلید قرار دارد به برد zif لپ تاپ اتصال دهید. مانند مرحله قبل میله قفل این محفظه را بر روی کابل کامل ببندید. این امر باعث می شود تا دیگر کابل از برد جدا نشود.شما می توانید با مشاهده ویدیو بالا نحوه تعویض صحیح کیبورد لپ تاپ های الیت بوک را مشاهده کنید. با مشاهده این ویدیو بهتر با مکان صحیح اتصالات آشنا خواهید شد.

 

تعویض صفحه کلید لپتاپ

نوبت آن رسیده تا صفحه کلید را به سمت مرکز الیت بوک بچرخانید تا زبانه ها وارد محفظه صحیح خودشان بشوند. همچنین با استفاده از یک جسم غیر تیز می توانید کیبورد خود را روی سیستم فیکس نمایید.پس از فیکس شدن کامل صفحه کلید ، لپ تاپ خود را کامل بچرخاند. تمامی پیچ هایی که در ابتدا از پشت لپ تاپ باز کرده بودید به ترتیب ببندید.

 

تعویض صفحه کلید لپتاپ
کیبورد لپ تاپ

 

این پیچ ها ب شما کمک می کند تا صفحه کلید در جای مخصوص خود محکم و بدون حرکت بماند. حال به ترتیب درب مخصوص هارد دیسک را بر روی لپ تاپ قرار داده و سپس باتری را به الیت بوک اچ پی وصل نمایید.مجدداً پیشنهاد می شود که تا جایی که امکان دارد مراقب اتصالات و برد لپ تاپ باشید.

 

کیبورد اچ پی در نمایندگی

همچنین پیشنهاد می شود در صورت عدم تخصص به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ hp، دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان در دست تعمیر قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

کیبورد اچ پی در نمایندگی 
کیبورد لپ تاپ