از نمایندگی اچ پی کارتریج های اصلی را بخرید | تنها راه کسب اطمینان برای کاربران HP. تهیه کارتریجهای اورجینال از خود شرکت و نمایندگی های آن میباشد. امروزه تشخیص کالاهای اورجینال و غیر اورجینال حتی برای تکنسین های واحد فنی بسیار سخت است. نتیجتا کاربران معمولی به هیچ عنوان امکان تشخیص کارتریج های اصلی و. غیر اصلی را نخواهند داشت. ظاهر بسیار نزدیک به هم در کارتریجهای فیک و اورجینال ، بسته بندی شبیه به هم ،. اما کوالیتی بسیار متفاوت و توان چاپ بسیار تقلیل یافته ماحصل انتخاب اشتباه کاربران خواهد بود. نتیجتا دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت در. مورد تفاوت های ظاهری و تفاوت هایی که در عملکرد محصول مشهود است کمک شایانی به. خریداران محصولات اچ پی بالاخص کارتریج خواهد کرد | 50% صرفه جویی با اچ پی پلاس

 

شعب اصلی اچ پی در نمایندگی اچ پی

شعبه های معرفی شده در hp-nic.com | این سامانه در سال 1400. بای تسهیل در امور کاربرانی طراحی شد که به دنبال نمایندگی های مجاز اچ پی در سطح شهر هستند. این سایت با معرفی شعبه های گوناگون در تهران و. شهرهای دیگر میتواند راهنمای جامعی در راستای تحقق نیازهای کاربران فراهم کند. تعمیرگاههای مجاز زیر نظر اتحادیه فن آوران در. رسته ماشین های اداری و رایانه و در شاخه پرینتر و مواد مصرفی در این سامانه برای کاربران معرفی شده و در دسترس هستند. همچنین با توجه به عملکرد hp-nic.com در این خصوص شعبه هایی از اچ پی که عملکرد ضعیف و نامطلوبی دارند دائما رصد شده و از سامانه حذف میگردند. تعمیرگاههایی که فیدبک رضایت بخشی از طرف کاربران دارند نیز در صدر معرفی و نمایش قرار خواهند گرفت.

 

عواقب ناشی از استفاده کارتریجهای غیر اصلی | افت کیفیت چاپ ، خرابی در نمونه پرینت های خروجی ، کثیفی کاغذ در حین کار ، ایجاد ضمینه های نامعلوم بصورت ترام در زیر متن اصلی ، توان کم و تعداد کمتر درچاپ نسبت به نمونه های اصلی. اینها بخش از معایب در امر پرینت هستند. اما بخش مهمتر کعایب فنی هستند که شامل عدم امکان شارز مجدد ، خرابی زودهنگام درام ، مگنت ، فوم رول ، بلید و مخزن تونر میشوند. همچنین جمع شدن بک تونر بیش از اندازه در کارتریج از دیگر خرابی های کارتریج های غیر اورجینال است که موجب کثیفی اسناد هنگام چاپ خواهد شد.

 

 

از نمایندگی اچ پی کارتریج های اصلی را بخرید

 

 

 

عواقب ناشی از استفاده کارتریج های غیر اصلی

اما مهمترین عواقب ناشی از استفاده کارتریج های غیر اصلی در. واقع آسیبی ست که به. پرینتر و محیط سخت افزاری دستگاه وارد میشود که شامل : خرابی چیپ ریدر. به دلیل خواندن چیپ های غیر استاندارد برروی کارتریج است. خرابی فیوزینگ دستگاه که شامل فیلم فیوزینگ ، پرس و هیتر میشود ، به دلیل تونر ریزی در کارتریج رخ میدهد. وبسیاری از خرابی های دیگر که سبب میشود عمر مفید پرینتر را کم کند. نتیجتا هزینه های جانبی که. کارتریجهای غیراصل بر کاربران تحمیل میکنند به مراتب بیشتر از آن اندک مبلغ جزئی ست که در خرید کارتریجهای فیک در جیب مشتریان باقی میماند.

 

توان چاپ در کارتریج های اصلی

توان چاپ در کارتریج های اصلی و تعداد پرینت خروجی دستگاه در مقایسه با نمونه های غیر اصلی در دراز مدت سود بیشتری را برای کاربران رقم خواهد زد. همچنین امکان شارژ مجدد به دفعات با نازلترین هزینه به دلیل متریال بکاررفته در این کارتریجها نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. کیفیت بسیار بالا و مطابق با نمونه ای که در دستور پرینت توسط کاربر ارسال میشود نیز بسیار لذت بخش و دلچسب خواهد بود. ساختار استاندارد در بدنه و مکانیزم کارتریج و. کولیتی بالای درام و مگنت ، فوم رول و بلید همگی به این موضوع کمک خواهد کرد.

 

 

 

عواقب ناشی از استفاده کارتریج های غیر اصلی

 

 

 

استعلام مدل کارتریج | hp-cartridge.ir/inquiry for hp cartridge

سامانه استعلام کارتریج در hp-cartridge.ir نیز کمک شایانی به کاربران در انتخاب مدل صحیح برای چاپگر خود کمک میکند. این سامانه در سال 1400 برای آن دسته از کاربرانی راه اندازی شد که مدل مواد مصرفی پرینتر خود را به درستی نمیدانستند و هنگام خرید دچار اشتباهات جبران ناپذیری میشدند. با توجه به عدم امکان مرجوعی کالا در دسته کارتریجهای hp. کالای خریداری شده اشتباه امکان عودت نداشت و از اینرو هزینه های گزافی را به مشتریان تحمیل میکرد. در این سامانه بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری و بصورت رایگان میتوان تنها با وارد نمودن مدل چاپگر از. مدل کارتریج متناسب با آن مطلع شد و برعکس.

 

 

 

استعلام مدل کارتریج | hp-cartridge.ir/inquiry for hp cartridge

 

 

 

آن دسته از کاربرانی که قبل از خرید پرینتر در مورد کارتریج و مواد مصرفی آنها تحقیق میکردند و. به دنبال آن دسته از کارتریجهایی بودند که تعداد چاپ بیشتری را ساپورت میکنند نهایتا با انتخاب مدل کارتریج مورد نطر خود میتوانستند در سایت مذکور پرینترهایی را. که با کارتریج مورد نظر کار میکنند ببینند. همچنین با سرچ هر مدل میتوان از قیمت آن مطلع شد.

 

استعلام کارتریجهای اصلی از نمایندگی اچ پی

استعلام کد درج شده برروی جعبه کارتریج در سایت hp.com یکی از معمولترین روش ها برای مطلع شدن از اصل بودن تونر بشمار میرود. برای این منظور کاربران میتوانند در صفحه مذکور کالای خریداری شده را از طریق کد QR. استعلام کنند. همچنین بررسی نشانه های ذکر شده بروی جعبه مانند هولوگرام نیز در این صفحه به خوبی توضیح داده شده. آموزش ویدئویی نیز در این صفحه جهت آگاهی کاربران قرار داده شده تا بهتر بتوانند از اصالت کالا مطلع شوند.

 

 

 

 

تصویر مرتبط با از نمایندگی اچ پی کارتریج های اصلی را بخرید - hp hologram

 

 

 

استعلام کارتریجهای اصلی از نمایندگی اچ پی

 

 

 

آن دسته از کاربرانی که امکان استعلام از این طریق را ندارند نیز با مراجعه به نمایندگی اچ پی در تهران میتوانند از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوند. تکنسین های واحد خدمات با بررسی تونر و. یا جوهر خریداری شده توسط کاربر اصالت آن را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

 

قیمت کارتریج های اصلی

قیمت کارتریج های اصلی | یکی از راههای تشخیص کارتریج های غیر اصلی در بازار تفاوت فاحش قیمت های اعلام شده توسط فروشندگان غیر مجاز نسبت به نمونه های اصلی ست. برای اطلاع از قیمت واقعی و درست کارتریجهای HP میتوان به بخش محصولات در سایت شرکت تولید کننده مراجعه کرد و از قیمت درج شده در سایت که معمولا مطابق با IP کشور با واحد های پولی متفاوت مانند درهم ، دلار یا یورو نمایش داده میشود مطلع شد.

 

 

 

 

تصویر مرتبط با از نمایندگی اچ پی کارتریج های اصلی را بخرید - 2

 

 

 

 

نگرانی کاربران در دسته پلاترها بالاخص هنگام خرید هد نسبت به کاربرانی که برای پرینترهای خود موائ مصرفی تهیه میکنند بسیار کمتر است. چراکه در شاخه پلاترها خوشبختانه هد و جوهر غیر اصلی بسیار کمتر از تونر و جوهر های غیراصلی در پرینترهاست. کاربران پلاترها بیشتر میبایت به تاریخ انقضا جوهر و هد در دسته پلاترها دقت کنند. چراکه کارتریجهای تاریخ مصرف گذشته در این دسته بندی معمولا کارایی و کیفیت مطلوبی را ارائه نمیکنند. همچنین قیمت این نوع کالاها نسبت به مواد مصرفی تاریخ دار. خیلی کمتر است که معمولا در صورت ناآگاهی به مشتریان گفته نمیشود.

 

شارژ کارتریج

استفاده از جوهر و تونر جهت شارژ کارتریج توسط مشتری | این کار به هیچ عنوان توسط کاربر توصیه نمیشود چراکه شارژ کارتریج مستلزم امکانات و ابزاریست که معمولا در اختیار کاربران قرار ندارد. و صرفه تهیه جوهر و یا تونر جهت شارژ کارتریج در این خصوص کافی نیست. تجهیزات و ابزار موجود در واحد فنی شرکت به گونه ایست که اینکار بصورت کاملا استاندارد انجام خواهد شد و آسیبی به کارتریج و نهایتا چاپگر نخواهد زد.

اما چنانچه اصرار به شارژ در منزل یا محل کار خود دارید باید در نظر داشته باشید که اینکار مستلزم فراهم کردن کیت های مخصوص جهت هواگیری کارتریج های جوهری ، و تخلیه کامل تونر زائد در مخزن بک تونر کارتریج های لیزری ست ، که با دستگاه باد دستی (هندی بلوور) امکان پذیر خواهد شد. در صورت عدم تخلیه کامل تونر زائد در کارتریج های لیزری و عدم هواگیری در کارتریج های جوهری نمونه پرینت خروجی دستگاه خراب و کثیف خواهد شد.

 

 

 

شارژ کارتریج

 

 

 

 

hp cartridge category

امکان مشاهده دسته بندی های مختلف کارتریج برای کاربری های گوناگون و چاپگرهای مختلف در شاخه های مختلف در hpaba.com نمایندگی رسمی اچ پی در ایران فراهم شده. کاربران میتوانند با مراجعه به لینک فوق از شاحه های مختلف دیدن کرده و انتخاب نزدیکتری نسبت به نوع کاربری خود داشته باشند.

آنچه در این آدرس خواهید دید : دسته بندی کارتریج های جوهری ، کارتریج های لیزری مشکی ، کارتریج های لیزری رنگی و کارتریج های مخصوص پلاتر است. همچنین پرمصرف ترین نمونه ها در این صفحه به نمایش گذاشته میشود. با کلیک بر روی هر شاخه میتوان از مدلهای زیر مجموعه در شاخه مذکور دیدن کرد. مهم تر از همه این که در انتهای صفحه نزدیک به فوتر تفاوت کاربری کارتریجها توضیح داده شده که کاربران را با کابری های مختلف آشنا خواهد کرد.

 

 

 

 

در نمایندگی اچ پی

 

 

 

 

در نمایندگی اچ پی

چیزی که از نمایندگی اچ پی در ذهن کاربران نقش خواهد بست خاطره شیرین استفاده از. چاپگرهای خانگی در محیط خانه و چاپگرهای اداری در محیط کار و. اصالت دستگاههای اچ پی خواهد بود. ما در اچ پی آبا سعی داریم تا این خاطره را مستمر در. ذهن کاربران تکرار کنیم. پشتیبانی فنی و مشاوره حرفه ای در. خصوص مهمترین هدف کاربران یعنی انتخاب صحیحی و متناسب با نوع کاربری یکی از اهداف اچ پی آبا در طول سالیان متمادی بوده و خواهد بود.

در نمایندگی اچ پی از طریق تماس با واحد فروش میتوان از مشاوره رایگان قبل از خرید و از طریق تماس با واحد تعمیرات از پشتیبانی بعداز خرید بهره گرفت. شارژ کارتریج های لیزری مشکی و. کارتریج های لیزری رنگی نیز در این واحد صنفی با استاندارد ترین متد روز HP. و دستگاههای متناسب با این موضوع صورت میپذیرد که با گارانتی در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.