آداپتور HP DeskJet 1000 سر سوکت بنفش  | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از اصلی ترین قطعات جانبی در دسته پرینتر های جوهرافشان اچ پی بررسی ها لازم را انجام داده و سپس با در نظر داشتن تمامی مشخصات ف محصولی پر طرفدار را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

همچنین لازم به ذکر است. که شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با منبع تغذیه ی پرینتر های جوهرافشان و نوع عملکرد آن با کارشناسان بخش فنی در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت تهیه ی این ماشین حساب ، از طریق وبسایت رسمی ما اقدام به خرید نمایید.

 

آداپتور HP DeskJet 1000

 

پیش از اینکه به سراغ مشخصات فنی منبع تغذیه ی پرینتر های جوهرافشان اچ پی برویم لازم است تا نکاتی را در ارتباط با نحوه ی عملکرد آن و انواع مدلهای دیگ در بازار خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. آداپتور های اچ پی با توجه به نوع ولتاژ و آمپر خود در دسته های متفاوتی تقسیم می شوند.

اصلی ترین دسته بندی در این سری از قطعات پرینتر های اچ پی مربوط به آداپتور های سر سوکت طوسی و آداپتور های سر سوکت بنفش می شود. اچ پی دسکجت 1000 نیز با توجه به نیاز ولتاژ و آمپر خود در دسته پرینتر های سر سوکت بنفش قرار می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گارانتی چاپگر های اچ پی  در ادامه با ما همراه باشید.

 

آداپتور HP DeskJet 1000

 

اچ پی DeskJet 1000 در دسته چاپگر های خانگی کمپانی اچ پی قرار دارد . این سری از چاپگر ها از آداپتور هایی با حجم ولتاژ 32 ولتی استفاده می کنند. از سری مشخصات دیگر این دستگاه ها می توان به شدت جریان 1560 میلی آمپری آن اشاره کرد. اهمیت استفاده از قطعات جانبی اورجینال و شرکتی نیز در این سری از پرینتر های اچ پی بسیار مهم می باشد.

از این روش پیشنهادی می شود تا در ارتباط با خرید قطعات جانبی مهمی چون منبع تغذیه و آداپتور اچ پی حتما به نمایندگی رسمی مجاز مراجعه نمایید. در ادامه در ارتباط با نحوه ی کار این محص.لات اطلاعات مهمتری در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهیم.

 

تفاوت آداپتور پرینتر های اچ پی

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با آداپتور های اچ پی در دسته ی پرینتر های جوهری سر سوکت طوسی ، بنفش اطلاعات کافی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بسیاری از کاربران در ارتباط با تفاوت آداپتور ها اطلاعات مختصری را از کارشناسان ما در خواست می نمایند. در نظر داشته باشید که اصلی ترین تفاوت بین این دو آداپتور ، ولتاژ ورودی و آمپر آنها می باشد.

 

تفاوت آداپتور پرینتر های اچ پی
آداپتور HP DeskJet 1000

 

شما می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با کاربری های اداری و خانگی پرینترها HP وارد لینک قرار گرفته شده شود. اگر توجه به این قسمت نداشته باشید ممکن است در ادامه ی مصرف خود دچار ایراد شوید.

چنانچه که نمی دانید پرینتر خود در کدام دسته قرار گرفته است می توانید مدل دستگاه به کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی اطلاع دهید. با توجه به این موضوع کارشناسان ما در ارتباط با آداپتور و ولتاژ سازگار با دستگاه شما اطلاعات مورد نظر را خدمتتان ارائه می کنند.