آداپتور HP DeskJet F4185 سر سوکت طوسی | گزارش‌های اخیر کاربران به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp ، متوجه موضوع قطعات و لوازم های جانبیه جایگزین شدیم. با این تفاوت که بسیاری از کاربران اطلاعی در ارتباط با نحوه خرید و استفاده از این سری از قطعات را نداشتند.

از این رو ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تلاش ایم تا بتوانیم خدمات شرکتی را در سریعترین زمان همراه با بالاترین کیفیت ممکن خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. با ما در ادامه همراه باشید.

 

 

آداپتور HP DeskJet F4185

پرینتر جوهرافشان محبوب ، سری Deskjet 4185 از سری چاپگر های مولتی ، جوهری کمپانی اچ پی می باشد که توانای چاپ را تا حد بسیار چشمگیر و با کیفیتی به کاربران خود ارائه می کند. علیرغم تمامی ویژگی های مناسب و کاربردی . 4185 به عنوان پرینتری پر فروش در دسته ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی قرار گرفته است. بسیاری از کاربران در جهت تهیه و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آداپتور این دستگاه و روش خرید آن سوالاتی را مطرح نمودن اند که در ادامه در ارتباط با این موضوع توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد.

همانطور که می دانید اچ‌پی 4185 در دسته ماشین های اداری اقتصادی . خانگی و اداری کمپانی قرار گرفته است . از این رو شما می توانید جهت استفاده از این دستگاه و پیشبرد اهداف خود در زمینه ی چاپ از این چاپگر جوهری استفاده نمایید. در بسیاری از مواقع دیده می شود. که عوامل زیادی باعث بروز خرابی در قطعات مصرفی این دستگاه ها می شوند. بیشترین قطعه ی جانبی که در این سری از پرینتر ها دچار ایراد می شوند ، آداپتور های می باشد. عوامل زیادی همچون:

  • استفاده ی نامناسب از آداپتور
  • نوسان برق
  • قطع شدگی
  • سوختگی
  • برخورد اشیای تیز به سیم آداپتور
  • قرار گرفتن در معرض هرگونه عوامل خارجی و برخورد مایعات
  • و …

 

 

 

آداپتور HP DeskJet F4185

 

آداپتور شرکتی سر سوکت طوسی HP | آداپتور HP DeskJet F4185

باعث ایجاد خرابی در این دستگاه ها می شود. در نظر داشته باشید که اگر کوچکترین آسیب به عملکرد ولتاژ و آمپر این دستگاه وارد شود . دیگر آداپتور قابل استفاده نمی باشد. اما از آنجایی که آداپتور و منبع تغذیه‌ی پرینتر اچ پی 4185 به عنوان یک قطعه ی مصرفی به حساب می آید . شما می توانید جایگزینی مناسب برای قطعه ی قبلی خود انتخاب نمایید. با توجه به آمپر و ولتاژ ورودی آداپتور  خود ، در سریعترین زمان ممکن می توانید آداپتور جدید و شرکتی را جایگزین نمایید. جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های خانواده جوهرافشان با ما در نمایندگی رسمی فروش همراه شوید.

 

آداپتور شرکتی سر سوکت طوسی HP

 

 

آداپتور پرینتر اچ پی 4185 در دسته آداپتور های سر سوکت طوسی کمپانی اچ پی می باشد. این قطعه توانایی به جریان انداختن ولتاژ ورودی 1630mA را دارد. همچنین جریان خروجی این آداپتور . 32V به همراه 1100mA محاسبه شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کار آداپتور های سر سوکت طوسی اچ پی و شیوه ی خرید آن و البته مشاهده ی تمامی آداپتور های پرینتر های جوهری ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پرینتر های جوهر افشان اچ پی همراه شوید.