کابل برق HP p1102 کابل سه تایی تخت | مطمئنا تمامی شما با پرینتر های لیزری مشکی اچ پی P1102 آشنا می باشید. این دستگاه را می توان به عنوان یکی از برترین تک های های لیزری مشکی اچ پی در حوزه ی ماشین های اداری کمپانی اچ پی یاد کرد. نوع پردازش و نوع کارکرد این دستگاه همانند، درخواست کاربران با سرعت مطلوب و کیفیت بسیار بالا ازاد می شود.

این دستگاه برای چاپ اسناد خود از کارتریج سری 85A استفاده می کند. لازم به ذکر است که این دستگاه با این نوع کیفیت چاپ ، دارای قطعات جانبی بسیاری مهمی همچون ، کابل یو اس بی و کابل برق می باشد.

ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با آداپتور این دستگاه توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

 

کابل برق HP p1102

همانطور که در پاراگراف قبلی به آن اشاره کردیم . کابل ها نقش اساسی در انجام فرآیند چاپ دارند .! توجه داشته باشید که اگر دسترسی به کابل برق نداشته باشیم. تحت هیچ عنوانی نمی توانیم دستگاه خود را در حالت آماده به کار در بیاوریم. همین موضوع باعث می شود تا فرآیند پروژه های چاپی ما نتیجه ی مطلوبی نداشته باشد و به طور کلی به مرحله ی دتور و چاپ نرسد.

پس از مشاهده ی هر گونه ایراد در کابل های برق پرینتر های لیزری مشکی اچ پی 1102 ، راه های متفاوتی برای بارگذاری دستگاه به صورت مجدد دارید. ما در این بخش به شما آسان ترین روش آن را پیشنهاد خواهیم کرد. جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با معرفی پرینتر اچ پی با ما همراه باشید.

 

 

کابل برق HP p1102

 

 

همانطور که می دانید کیفیت در محصولات اچ پی اولین حرف را می زند. از این رو شما باید برای راه اندازی مجدد پرینتر خود ، از کابل های برق شرکت و اورجینال استفاده کنید. از سری مایای این کابل ها می توان به سازگاری آن با پرینتر های لیزری مشکی P1102 نام برد. ولتاژ و آمپر این کال ها به گونه ای تنظیم شده تا شما بتوانید به راحتی از آن در جهت راه اندازی مجدد چاپگر HP P1102 لیزری مشکی استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی کابل P1102

رعایت اصول اولیه ی این کابل ها در ارتباط با ولتاژ و آمپر و نوع سازگاری آنها با چاپگر هایی همچون P1102 به عنوان یکی از اصلی ترین عامل ها به حساب می آید. این آداپتور در نوع خود از سری آداپتور های تخت اچ پی می باشد.

در نظر داشته باشید که اچ پی 1102 از سری پرینتر هایست که نمی توان برای نصب آن از کابل های برجسته استفاده نمود. این سری از کابل های برند اچ پی به صورت صد در صدی به صورت شرکتی با برترین کیفیت ( High Quality ) طراحی و به بازار عرضه می شوند.

 

 

 

مشخصات فنی کابل P1102
کابل برق HP p1102

 

 

 

از سری مزایای دیگر این دستگاه ها می توانیم به کیفیت مطلوب و متریال قدرتمند آن اشاره داشته باشیم. در قدم اول شما می توانید با توجه به نوع کار از متراژ های متفاوت و استاندارد این کابل های برق استفاده نمایید. چنانچه در ارتباط با خرید این کابل با مشکل رو به رو شدید . کارشناسان ما در نمایندگی همراه و همیار شما می باشند.

شما می توانید از طریق پنل امور مشتریان تمامی اطلاعات لازم در ارتباط با این دستگاه ها را کسب نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با آداپتور HP DeskJet 1000 سر سوکت بنفش وارد لینک قرار گرفته شوید.