سرویس جوهر فوری اچ پی | سرویس HP instant Ink یک اشتراک جوهر فوری از سوی کمپانی اچ پی می باشد. ما در این بخش تصمیم داریم در ارتباط با این اشتراک از سوی کمپانی  بررسی های لازم را انجام داده و نکات مثبت آن را خدمت کاربران گرامی ارائه دهیم. HP instant Ink را می توان به عنوان یک ویژگی جدید در نمایندگی به حساب آورد.

نحوه ی عملکرد این سرویس به گونه ای است که کاربران می توانند. با خرید اشتراک سرویس فوری چاپ ، پس از اتمام شارژ کارتریج جوهری خود، در سریعترین زمان، کارتریج دیگری را تهیه نمایند.

حال پس از خرید اشتراک فوری جوهر،  اچ پی یک فضای شخصی ( اکانت ) بین شما و خود ایجاد می نماید. همچنین کارشناسان HP با توجه به نوع پرینتر و تکنولوژی آن ، افزونه ای را نصب می نماید که پس از اتمام کارتریج هشدار های لازم را برای کمپانی صادر نماید. در نتیجه ، پیش از اتمام کارتریج به صورت کامل اچ پی کارتریج جدیدی را برای شما به عنوان جوهر جایگزین ارسال خواهد کرد. در ادامه در ارتباط با این سرویس اچ پی بررسی های بیشتری را انجام خواهیم داد.

 

سرویس جوهر فوری

در حال حاضر سیستم HP Instant ink به دو صورت به کاربران و مصرف کنندگان اچ پی عرضه می شود. شما می توانید با ثبت نام و طی نمودن دستورالعمل های لازم در سریعترین زمان صاحب یک اشتراک ویژه شوید. و دیگر دغدغه ای مبنی بر تمام شدن کارتریج های خود نداشته باشید. برای این کار شما می توانید از سه طریق اقدامات لازم را انجام دهید.

مرحله ی اول مراجعه به سایت و پر نمودن فرم های مربوطه می باشد. در مرحله ی دوم شما می توانید با تماس به نمایندگی های مجاز اچ پی ، در زمانی کوتاه ثبت نام خود را انجام داده و از این قابلیت استفاده نمایید. در قدم سوم اگر دسترسی به تلفن  و یا اینترنت را نداشتید. می توانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی HP ، اشتراک HP Instant ink را برای خود فعال نمایید.

 

سرویس جوهر فوری

 

اما در نظر داشته باشید که اگر شما هنوز چاپگر مد نظر خود را تهیه نکردید می توانید. پیش از خرید این اشتراک را با هزینه ای مقرون به صرفه به همراه چاپگر خود دریافت نمایید. فقط کافی است پیش از ثبت سفارش ، از دستگاه های Primum و یا HP + دیدن کنید. این دستگاه ها با توجه به سری ویژه ی خود قابلیت های چون خدمات پس از فروش و اشتراک لازم Instant را به شما می دهند. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شناسایی کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

HP Instant ink

قرارداد های HP Instant ink ممکن است با توجه به خواسته ی کاربران متفاوت باشد. به طور استاندارد اشتراک HP Instant ink به صورت دو ساله می باشد که شما می توانید از خدمات جوهر فروی استفاده نمایید. هنگامی که شما پیش از خرید دستگاه های + اچ پی را انتخاب می کنید. این اشتراک ، به صورت دو ساله و رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

تنها کافیست با ایجاد یک حساب کاربری ، ثبت نام ، وارد نمودن آدرس اکانت خود را فعال نمایید. پس از فعالسازی اکانت خود در زمان های مشخص پس از اتمام  کارتریج خود جعبه هایی با نام HP Instant ink از سوی کمپانی دریافت خواهید نمود. در بسیاری از مواقع این باکس ها پیش از اتمام جوهر درون کارتریج های شما برایتان ارسال می شود. درون جعبه ی HP Instant ink یک کارت قرار گرفته شده. که صرفا به شما یادآوری می کند که هر زمانی که پرینتر ارور low ink داد. پلمپ کارتریج های خود را باز کنید.

 

HP Instant ink

 

بررسی تکمیلی HP Instant ink

ثبت نام و استفاده از اشتراک HP Instant ink بسیار آسان می باشد. از این رو شما می توانید پیش از خرید با فعال نمودن آن از خدمات سرویس جوهر فروی بهرمند شوید. کارشناسان ما در اچ پی با بررسی سطح جوهر درون پرینتر شمات پیش از اتمام کامل جوهر بسته های HP Instant ink را برای شما ارسال خواهند نمود. از این روش ما دیگر هیچ دغدغه ای مبنی بر انکام سطح جوهر کارتریج های جوهرافشان خود نخواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اشتراک سرویس فوری جوهر اچ پی ( HP Instant ink ) با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

بررسی تکمیلی HP Instant ink